Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
253 weergaven
18-5-2026
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep, al tijdje wakker, en aardig wat joints..

Hee ik moet een beetje rustig aan doen met m'n pep want we krijgen ook nog mdma en keta vannacht!

5 minuten later

Oh ik kan best wel even nog een lijn pakken.. als het op is hebben we vannacht toch nog mdma en keta!
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet perse geniaal, maar vond ze zelf wel aardig:

"Ik heb moeite het ritme in bedwang te houden."

"It just overkomt je"
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stighar zei:
http://www.papaworden.nl/bevallen/beval ... en/ruptuur zei:
Niet alle rupturen worden gehecht. De natuur doet net als bij een gewone wond zijn werk en heelt de zaak.
Klik om te vergroten...

Maar als ze het wél hechten kunnen ze net zo goed een steekje extra doen, zodat het weer lekker strak is ^^
Klik om te vergroten...

Hoe dichter bij de nul... :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Vriendjes met E I zeker? :wink:
Klik om te vergroten...
Wat is dit?!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaste klant zei:
Hoe strakker om de lul.
Klik om te vergroten...

Ah, fijn dat je het even afmaakt, ik wist niet meer hoe de zin eindigde. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Vaste klant zei:
Hoe strakker om de lul.
Klik om te vergroten...

Ah, fijn dat je het even afmaakt, ik wist niet meer hoe de zin eindigde. :wink:
Klik om te vergroten...
Vriendjes met E I zeker? :wink:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Vaste klant zei:
Hoe strakker om de lul.
Klik om te vergroten...

Ah, fijn dat je het even afmaakt, ik wist niet meer hoe de zin eindigde. :wink:
Klik om te vergroten...

Graag gedaan, al snap ik niet of je dit nou sarcastisch bedoelt of niet. Desondanks deed ik het met plezier.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
de meest geniale heb ik waarschijnlijk niet bewust mee gekregen
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA:

'Al had je hele ploegen met graafmachines kon je nog mijn innerlijke diepte niet ontdekken.'
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is geen lijn meer, dat is de Afsluitdijk.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent zo lief! En dat zeg ik echt niet alleen omdat ik aan de drugs zit (Dit herhaalt zich iedere keer weer een stuk of 100 keer)

Nooit geweten dat jij eigenlijk roze bent, raar dat je daar zo lang over doet om te ontdekken (het lag ook vooral niet aan de paddo's)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Vriendjes met E I zeker? :wink:
Klik om te vergroten...
Wat is dit?!
Klik om te vergroten...

Het schijnt dat jij wat hebt met opmerkingen zoals "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul"..?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
Het schijnt dat jij wat hebt met opmerkingen zoals "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul"..?
Klik om te vergroten...
Dat maakte ik daar ook uit op. Maar waar komt dat vandaan?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
Het schijnt dat jij wat hebt met opmerkingen zoals "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul"..?
Klik om te vergroten...
Dat maakte ik daar ook uit op. Maar waar komt dat vandaan?
Klik om te vergroten...
Ik gok op je Scenemeisjeedana topic.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Vriendjes met E I zeker? :wink:
Klik om te vergroten...
Wat is dit?!
Klik om te vergroten...
Het ging om het sarcasme dat droop van het antwoord nadat de zin was afgemaakt. Het ging niet om de zin zelf. Niet meteen conclusies trekken. Het was niet vervelend bedoeld, ik hou wel van E.I. zijn sarcasme.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Vriendjes met E I zeker? :wink:
Klik om te vergroten...
Wat is dit?!
Klik om te vergroten...
Het ging om het sarcasme dat droop van het antwoord nadat de zin was afgemaakt. Het ging niet om de zin zelf. Niet meteen conclusies trekken. Het was niet vervelend bedoeld, ik hou wel van E.I. zijn sarcasme.
Klik om te vergroten...

Ahh, op die manier! :grin: Ik mag EI's sarcasme wel erg graag ja, en ben zelf ook niet vies van een handjevol cynisme. Is me met de paplepel ingegoten. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo dan snappen we elkaar weer :grin:.
s
sjambarisLid
01-01-2024, 00:00
#18
1x LSD: -"Star Wars" is NIET de beste film aller tijden" (conclusie van een gesprek dat begon met Ein kleine nachtmusik van Mozart)

zelfde avond:
- Ik was bezig over voedsel, E negeerde mij volledig en was zijn eigen uitleg aan het doen:
E:"Wat vind jij nou het leukst 's morgens na de koffie: Een gesprek..." (ik die nog steeds aan voedsel dacht zei daarop:) Met eieren?"
Beide krom vh lachen "ja, dat doen we, morgenvroeg: gesprek met eieren!"

op wiet:
- B: Kannibaal zijn moet toch lastig zijn he, al dat gedoe als je wil eten.
ik: ja, maar als het snel moet kan je toch gewoon gevulde kinderhandjes maken?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eej.. euhm.. die..ehh... hehe.. gast, je... eh... die.. wow. laat maar.
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op MDMA:

T: Zet je zonnenbril op dan ( :rolleyes: )
Ik: Ja goed idee, het is inderdaad een beetje koud hier...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."