Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdens de 2de joint die een vriend en ik deelden viel de as van mijn joint op mijn schoot. As geeft van die smerige vlekken, dus ik riep: "KUT, er ligt rook op mijn schoot". Ik bedoelde as en dat was het begin van een langdurige lachkick. Note: Als je er bij was geweest en net zo stoned als mij was, dan is het best grappig"
"Marla Singer zei: stoner88 zei: Maar een andere goede vriend van me, eveneens een levensgenieter die van tijd tot tijd weleens blowt, zit op korfbal en daar hoor ik nooit zulke verhalen over? Is dat omdat dat "mietjes" zijn? Klik om te vergroten... Oh, dus dat betekent gelijk dat alle korfballers meteen "mietjes" zijn en niet aan drugs doen? Beetje kort door de bocht hoor! Klik om te vergroten... Zo bedoelde ik het niet, ik had die zin ook beter moeten formuleren. Ik doelde erop dat korfballers volgens mij door aardig wat mensen als mietjes worden aangezien."
"cropp zei: Immo zei: cropp zei: jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen... Klik om te vergroten... Hij heeft wel gelijk... Klik om te vergroten... waarom is ie boos dan? Klik om te vergroten... Hij is waarschijnlijk zwaar onder invloed, anders maak je je toch niet druk om zulke shit. En ik zou me, denk ik, ook afzijdig houden als ik zo'n gast voor me ziet staan. Ik ben geen pussy maar als iemand in zo'n bui is bemoei ik me er liever niet mee. Zo'n gast staat niet voor zichzelf in."
"ImmortalTech zei: In mijn vorige voetbalteam werd er behoorlijk wat geblowd. Voor en na de wedstrijd (Ik zelf niet, want ik ben heel fanatiek en dat gaat niet samen met stoned zijn). En sommigen hadden ook gesnoven zaterdagnacht en gingen dan voetballen. Na een tijdje was dat niet leuk meer. Nu zit ik in een ander team en daar drinken we alleen na de wedstrijd. Maar er wordt genoeg afgesnoven/geblowd/gedronken voor en na de wedstrijden. Vooral op de lagere niveaus. Ook op de tribune van voetbalwedstrijden (ik ga af en toe naar de Kuip) wordt er veel geblowd, gedronken en gesnoven. Klik om te vergroten... Zit je nog wel op dezelfde club?"
"ImmortalTech zei: Jazeker. En ik zit ook nog in het team met 5 mensen van het vorige team, maar dit keer hebben we een paar regels vastgesteld. Namelijk dat we niet meer onder invloed spelen en op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Dit jaar gaat het dan ook veel beter en is het veel gezelliger Klik om te vergroten... Maar je blowt wel, toch? Heb je dan nooit de neiging gehad om mee te blowen met die gasten? Als mijn vrienden een joint opsteken en ze bieden hem aan mij aan, wint toch wel altijd de wil om mee te doen. Hoewel ik daarna geen wedstrijd hoef te spelen. Hoe blijf jij sterk genoeg om nee tegen een joint te zeggen voor een training of wedstrijd?"
"Ik had een goed idee. Hoe ziet jouw Wiet Walhalla er uit? Dus, stel dat er wiet is in de hemel.. Hoe zou het eruit zien? Post pics, ik zal het ijs breken. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Andrew zei: Zoiets Klik om te vergroten... Dus jouw Wiethemel is zonder wiet, maar met orka's? Of ZO stoned dat je denkt dat je orka's ziet?"
"TrippyShit zei: Als de hemel zo goed is als mensen beweren, dan zal je je zo goed voelen constant dan er geen drug aan kan tippen. Waarom weed roken dan? :P En anders ga ik er nu gaan plaatje van op zoeken gewoon. Gewoon geen zin in nou Klik om te vergroten... Haha, het is ook al laat"
"Marla Singer zei: Deze mag naar de coffeeshop... Klik om te vergroten... Wat bedoel je daarmee?"
"Marlboro Flavour Plus. Ben ik serieus gaan roken omdat de sigaretten helemaal wit zijn en ik het een dope pakje vind"