Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
252 weergaven
18-5-2026
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hasj brownies gemaakt. Mijn vriendin nam voor het eerst zoiets. Op de lege maag, toen meteen eten gekookt. Eten op, lekker relax op de bank zitten. Ik voel em opkomen, en meld dat netjes. Vrouwtje zegt nog steeds niets te voelen.
Even later:
Ik was al helemaal van de wap terwijl we rustig op de bank zaten...hoor ik ineens naast me uit het niets: Ik zak DOOR de bank heen, heeeeelllppp!!!

Muhahahaha! :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
(03:00 snacht's)

Hee, volgens mij is dat de postbode.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
loadrunner zei:
(03:00 snacht's)

Hee, volgens mij is dat de postbode.
Klik om te vergroten...

LOL! :beer:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
misanthrophy zei:
aan de LSD

"Weet 1 van jullie of ik honger heb?"
Klik om te vergroten...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
JunkXL zei:
* Snuiven is net als tetris,
Je moet voor de lijnen gaan niet voor de punten!
Klik om te vergroten...

Hahaha deze is echt prachtig :grin:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
De kortste weg is niet altijd het snelste.
De snelste weg is niet altijd het beste.
De beste weg is niet altijd het fijnste.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb denk ik sindsdien niet meer zo hard gelachen. Het is nu ongeveer 1 jaar geleden.
Hij staarde eerst ook nog zo'n 5sec naar zijn scherm omdat hij het niet kon beseffen.
Het was wel een rare avond want later probeerde hij nog schapen achterna te rennen maar daarvoor moest hij over een hekje springen ; Meneer springt maar blijft met 1 van zijn voeten achter het hekje vallen, hij maakt een koprol en land weer rechtop, hij staat 1sec in balans en flikkert vervolgens toch nog (hoe krijgt hij het voor elkaar?) van het dijkje af.
S
ScorpLid
01-01-2024, 00:00
#8
-Gvd ik wordt echt paranoia van die hond die ons daar al de hele tijd zit aan te staren
-Gast, dat is een vuilbak
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahahaha. Ik moet zelden hardop lachen achter m'n laptop, maar je hebt het voor elkaar. :grin: Weet je ook nog hoe z'n moeder reageerde? :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou dat was het hele vreemde van het verhaal ; De volgende dag vroeg ik hoe het was afgelopen en hij zei dat hij die nacht zijn ma's kamer was ingeslopen om haar telefoon te tjekken en zag vervolgens geen bericht van hem staan. Ik denk dus dat ze ook zoiets had van '*zucht*'. Het smsje was wel verzonden iig want hij stond bij verzonden berichten.
Aparte gozer, dat zeker.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is dan weer een beetje een domper in het verhaal. :P Ook al is het feit dat hij het heeft gestuurd al hilarisch genoeg, natuurlijk. Maar ik had liever gehad dat moederlief het had gelezen. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Dat is dan weer een beetje een domper in het verhaal. :P Ook al is het feit dat hij het heeft gestuurd al hilarisch genoeg, natuurlijk. Maar ik had liever gehad dat moederlief het had gelezen. :grin:
Klik om te vergroten...
Zoals ik al zei, ik denk dat de 'mams' in dit verhaal het wel heeft gelezen maar ergens ook wel weet wat voor een idiote zoon zij heeft en het allemaal niet zo serieus meer neemt.


Stiekem vond ik deze van gister/vandaag ook wel leuk;
onorthodox: "Ik ben benieuwd in welke staat ik me over een paar uur bevind"
Ik:...
Ik:...
Ik: "Texas"
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik krijg meestal wel zin om te praten, maar niet om te luisteren...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die is inderdaad ook wel geniaal, al heb ik dat soort kutgrappen ook wel vaak in nuchtere staat. Bijvoorbeeld toen ik als 16-jarig sletje met de bus naar Spanje ging, en ik me afvroeg of we al in Zwitserland waren.

Ik: "Waar zijn we nu?"
Tim: "In de bus."

*pa doem pssshh*
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Die is inderdaad ook wel geniaal, al heb ik dat soort kutgrappen ook wel vaak in nuchtere staat. Bijvoorbeeld toen ik als 16-jarig sletje met de bus naar Spanje ging, en ik me afvroeg of we al in Zwitserland waren.

Ik: "Waar zijn we nu?"
Tim: "In de bus."
Klik om te vergroten...
Quote = :)

Rabbithole zei:
*pa doem pssshh*
Klik om te vergroten...

Quote = :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rabbithole zei:
Ik: "Waar zijn we nu?"
Tim: "In de bus."

*pa doem pssshh*
Klik om te vergroten...
E.I. momentje? :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
wie quote hem even :P ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog 21 dagen, reken maar uit =]
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
ik: waar is mijn fiets?
t: laat maar staan!
Klik om te vergroten...
ba-doem-tsjh

Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
epic-quote is epic :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."