Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
245 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mja zo noemen ze me in Tillie en Dongen wel af en toe, naar aanleiding van het grote Waalwijk feestje. ._. wie ben jij? ;o

EDIT
Nvm, kweet 't al. Lache jou ook hier te zien. =p
/EDIT
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#2
TeKNoZem zei:
Mja zo noemen ze me in Tillie en Dongen wel af en toe, naar aanleiding van het grote Waalwijk feestje. ._. wie ben jij? ;o

EDIT
Nvm, kweet 't al. Lache jou ook hier te zien. =p
/EDIT
Klik om te vergroten...

Heyhey cap jack,

Jaa, ik kwam dat plaatje van je tegen en toen wist ik eik al dat jij het moest zijn. Heb namelijk ook zo'n nachtkastje met een originele Cap jack. En aangezien ik toch niks beter te doen heb om 7 uur sogtends en ik lekker aan het tweaken ben. Dacht ik: laat ik ook maar even dan een berichtje achter laten. Janus zit nu een of ander race spelletje te spelen. En de brie is zich met schaken aan het bemoeien. Laura (mn zus) vs Joep (Brie der broer) ik zet me geld op joep. Laura is al te besluiteloos.

Maarem nja wat ik dus zeggen wou: 20 spichten op 1 dak, maken nog geen winter.
&
I really enjoy young people cause there all fucked up!

Ja we bellen wel he! Heb al een leuk id voor een eventueel goa feestje @ my place. Vind je vast erg als ik dat tegelijk plan als jij langskomt :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Rabbithole zei:
JunkXL zei:
Vraagje, Ben jij Captain Jack Sparrow??
Klik om te vergroten...
:grin:

Was het maar zo'n feest! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
I'd second that.
Klik om te vergroten...

Ik niet: dat zijn de beste feesten :wink:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
JunkXL zei:
TeKNoZem zei:
Mja zo noemen ze me in Tillie en Dongen wel af en toe, naar aanleiding van het grote Waalwijk feestje. ._. wie ben jij? ;o

EDIT
Nvm, kweet 't al. Lache jou ook hier te zien. =p
/EDIT
Klik om te vergroten...

Heyhey cap jack,

Jaa, ik kwam dat plaatje van je tegen en toen wist ik eik al dat jij het moest zijn. Heb namelijk ook zo'n nachtkastje met een originele Cap jack. En aangezien ik toch niks beter te doen heb om 7 uur sogtends en ik lekker aan het tweaken ben. Dacht ik: laat ik ook maar even dan een berichtje achter laten. Janus zit nu een of ander race spelletje te spelen. En de brie is zich met schaken aan het bemoeien. Laura (mn zus) vs Joep (Brie der broer) ik zet me geld op joep. Laura is al te besluiteloos.

Maarem nja wat ik dus zeggen wou: 20 spichten op 1 dak, maken nog geen winter.
&
I really enjoy young people cause there all fucked up!

Ja we bellen wel he! Heb al een leuk id voor een eventueel goa feestje @ my place. Vind je vast erg als ik dat tegelijk plan als jij langskomt :wink:
Klik om te vergroten...


Haha, die spichten toch ey.
Is die tekening trouwens al een beetje vervaagd of niet? Zoja zal ik de volgende keer wel ff wat stiften meenemen.
En een goa als ik langs kom? Tuurlijk heb ik daar geen problemen mee. =)

Zal ik gelijk kijken of er nog wat kleurvols te regelen valt.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniaal betwijfel ik maar goed: " :smoke: er zit een fout in het probleem" (xtc en wiet)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik: *herinnert zich eindelijk wat hij wou vertellen ookal ging het nergens over* ja jaaa jaa het was zo iets met een brandkraan en een wit konijn.
Vriend: wat deed het konijn bij de brandkraan dan?
Ik: ja dat komt omdat de brandweerauto zelf er niet meer bij past
Vriend: dus vandaar die brandkraan?
Ik: nee vandaar het witte konijn

we waren al 15 uur in onze wietsessie die we maandelijks houden, dus we waren nogal leip en ik herinnerde me een droom of zoiets. ik snap mezelf nog steeds niet maar een geniale quote vond ik het wel :smoke:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
op lsd versprak ik mezelf en zij "ik was me honden in onschuld"
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
Persoon op Methylone:
"Ik voel me net een autobatterij. Wanneer ik stilsta ben ik zwak, maar eens ik begin te bewegen zit ik vol energie"
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdens de 2de joint die een vriend en ik deelden viel de as van mijn joint op mijn schoot. As geeft van die smerige vlekken, dus ik riep: "KUT, er ligt rook op mijn schoot". Ik bedoelde as en dat was het begin van een langdurige lachkick.

Note: Als je er bij was geweest en net zo stoned als mij was, dan is het best grappig :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
"Hey, als je wilt praten, hè, dan moet je dat vooral doen hè." [MDMA]
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
En dan mijn zeer uitgebreide en haast poëtische reactie:

"Ja man."

/staart verder in het niks

Ketamine en pep. Ik was zo vaag als een deur, en snapte vrij weinig nog.

De gesprekken kwamen pas weer wat op gang toen ik ook wat mdma achter m'n kiezen had. :P

Olle
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leon, luister eens, jullie hebben echt zo'n facking mooie vloer in de kamer, dat vind ik echt.. zo mooi , is dat eigenlijk echt hout??

Onderinvloed van pep en een ziekelijke drang om te praten :grin:
V
VrouwmensLid
01-01-2024, 00:00
#13
" de wereld is zo compleet... ik zie alles.. alles valt in me op de goede manier"
" pfff is het goed als ik even naar buiten ga? iedereen kijkt me zo aan"
" KIJK DARTH VADER ACHTER DE BAR!!! wie? Onee laat maar, hij ging al weer op in de mens"
" eigenlijk, moet er een soort van apparaat zijn waarmee je overtollige energie kan opslaan, maar dan automatisch, die je dan op je navel aansluit"
" kan jij even naar de wc gaan voor mij.. ik durf niet" :grin:
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kheb met xtc wel eens een supervaag gesprekje gehad.. ging als volgt.. :

ik ; Waarom heb je zonnebril op ?
zij ; ik heb geen zonnebril op !
ik ; Waarom heb je een muts op?
zij ; ik heb geen muts op!
ik ; Waarom heb je een zonnebloem op ?
zij ; Wtf, een zonnebloem?
ik ; ooo !! het is een zonnebloemhoed!

(later bleek het een capouchon te zijn:wink:)


& heb met een paddotrip wel eens gehad dat ik me een menselijke cel voelde.. ik liep en ik dacht op dat moment dat ik een stukje uit de lever was ...
Diezelfde avond heb k ook nog hele verhalen verteld dat ik dat tekenfilmfiguurtje uit de avatar was en dat ik de vuurnatie moest gaan verslaan (??) Jaa die ene tekenfilmserie met dat kale poppetje met zo'n tekentje op z'n voorhoofd! :)
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
"Hey, als je wilt praten, hè, dan moet je dat vooral doen hè." [MDMA]
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: geweldig, die echte mdma-knusheid
(een van de) eerste keer (keren) XTC:

-terwijl we met 6 vrienden/vriendinnen elkaar omarmd 4 uur 's nachts over straat liepen-
N: Is dit niet raar?
J: Wat?
N: Zo met z'n zessen 's nachts omarmd op straat lopen?
J: Doe niet zo raar, wij zijn één.

vond 'm wel diep :P

edit:
-m.b.t. speed snuiven-
R: Zal ik nog één lijntje nemen?
N: Ergens moet je voor jezelf een lijn trekken..
R: *legt nog een lijn neer*
N: xD
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
wobble zei:
op lsd versprak ik mezelf en zij "ik was me honden in onschuld"
Klik om te vergroten...
op lsd kan ik dooie gesprekken voeren

ik: wat gaan we doen?
t: weet ik veel.

stilte....
m
misantropieLid
01-01-2024, 00:00
#17
iemand vroeg me: waarom gebruik je drugs?
ik: als je maar gelooft dat je erin gelooft
hij: daar zit godverdomme veel waarheid in
s
secondIDIOTLid
01-01-2024, 00:00
#18
"ik voel me een rups die op een boomstam ligt, echt waar! "
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
XTC

Van lief zijn val je heus niet zomaar dood neer hoor :hearteyes: :xtc:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
PIEP

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."