Kheb met xtc wel eens een supervaag gesprekje gehad.. ging als volgt.. :
ik ; Waarom heb je zonnebril op ?
zij ; ik heb geen zonnebril op !
ik ; Waarom heb je een muts op?
zij ; ik heb geen muts op!
ik ; Waarom heb je een zonnebloem op ?
zij ; Wtf, een zonnebloem?
ik ; ooo !! het is een zonnebloemhoed!
(later bleek het een capouchon te zijn
![:wink:]()
)
& heb met een paddotrip wel eens gehad dat ik me een menselijke cel voelde.. ik liep en ik dacht op dat moment dat ik een stukje uit de lever was ...
Diezelfde avond heb k ook nog hele verhalen verteld dat ik dat tekenfilmfiguurtje uit de avatar was en dat ik de vuurnatie moest gaan verslaan (??) Jaa die ene tekenfilmserie met dat kale poppetje met zo'n tekentje op z'n voorhoofd!
![:)]()