Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
256 weergaven
18-5-2026
s
sjambarisLid
01-01-2024, 00:00
#1
1x LSD: -"Star Wars" is NIET de beste film aller tijden" (conclusie van een gesprek dat begon met Ein kleine nachtmusik van Mozart)

zelfde avond:
- Ik was bezig over voedsel, E negeerde mij volledig en was zijn eigen uitleg aan het doen:
E:"Wat vind jij nou het leukst 's morgens na de koffie: Een gesprek..." (ik die nog steeds aan voedsel dacht zei daarop:) Met eieren?"
Beide krom vh lachen "ja, dat doen we, morgenvroeg: gesprek met eieren!"

op wiet:
- B: Kannibaal zijn moet toch lastig zijn he, al dat gedoe als je wil eten.
ik: ja, maar als het snel moet kan je toch gewoon gevulde kinderhandjes maken?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eej.. euhm.. die..ehh... hehe.. gast, je... eh... die.. wow. laat maar.
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op MDMA:

T: Zet je zonnenbril op dan ( :rolleyes: )
Ik: Ja goed idee, het is inderdaad een beetje koud hier...
I
IntangibleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar waar de maan op de vuilnisbelt schijnt, smaakt de coke het best
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ey man hoelang zit je al naast me
-De hele avond al, maar ik was zo druk met sms bezig dat ik geen tijd had om hoi te zeggen
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op Psylocybe cubensis na een lang gesprek over drugsgebruik de geweldige "conclusie"....



"Drugs moet je eigenlijk gewoon doen of laten"


:wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
afgelopen weekeind

t: woow we moeten hier weg, anders word het vechten vanavond en dat kan ik niet want ik kan bijna niet meer staan, ik wil kaugum gaan halen, ik moet HIER WEG!!!
ik: heb je gezien hoe ik er uit zie? ik ga dat tankstation zeker niet in... ik val bijna achterover...
t: dan wacht je maar buiten, maar ik moet kaugum hebben, en flikker godverdomme die chips weg!!!!!
ik(donder een zak chips in de bosjes waar er 2 uit zijn): hehe, dat is een, en dat is twee...
t: wtf doe jij nou?
ik: ging jij geen kaugum halen?
t: loop dan mee!!!
ik: waar is mijn fiets?
t: laat maar staan!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
ik: waar is mijn fiets?
t: laat maar staan!
Klik om te vergroten...
ba-doem-tsjh

W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#9
Midden in de nacht:

Met zo'n zonnebril op zien mensen tenminste niet dat je keihard aan de drugs bent
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is donker, we staan aan het eind van de pier een beetje te kloten met onze camera's (met flits). Komt er op een gegeven moment een vrouw helemaal over de pier naar ons toe:

Zij: Mijn hond kan niks en ik wil zo wel gaan slapen.
Ik: De hond kan wát?
Zij: Zijn behoefte niet doen. Zouden jullie willen stoppen met het spelen met die lampjes? Want hij wordt dan bang omdat hij denkt dat dat vuurwerk is.

* Momentje van awkward silence, bijdehand-klier draait overtoeren.

Ik: Denkt hij dat hardop?


Amfetamine, beetje GHB en 3 uur slaap in 3 dagen tijd. Ik voelde een bijdehand-zekering springen toen ze dat zei, ik kon niks zinnigs meer uitbrengen.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha die vrouw zou dat wel niet zo grappig hebben gevonden ofwel
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kreeg laatst een map terug van een vriend van me waar we wat op hadden gekrabbeld tijdens een waanzinnige paddo trip en een bende moa remmers :grin:.

Hoeveel lekkere wijfen ken je met een sick geen 1 maa 42.

maar je had er bij moeten zijn :P

wazige avond met een x aantal jointjes en een waterpijp met mijn vriendin.

zien de burger king reclame met die karate kip:

waar hebben ze die kip dat nou geleerd :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
knolselderij zei:
haha die vrouw zou dat wel niet zo grappig hebben gevonden ofwel
Klik om te vergroten...
Ze mompelde iets over dat de gedachten van honden verschillen van de gedachten van mensen en toen ging ze weer weg.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga toch zeker niet in strijken schuiten.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrolijk rondrennend aan de pep in 'n woonwijk met 'n hoge stem: "IK HEB EEN KLEINE PIEMEL! IK HEB EEN KLEINE PIEMEL! JAAAAA!"

Destijds vond ik hem wel grappig, en zelfs nu grinnik er stiekem nog wel eens om. Misschien moet ik weer terug naar de kleuterklas. :flushed:

Overigens heb ik nog 'n stel sms'jes naar 'n vriend gestuurd tijdens 'n trip, maar m'n mobiel bewaart ze niet, ik ga ze nog eens checken, ben wel benieuwd wat voor onzin ik uitkraamde. o.O;;

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
1,5 week geleden hadden we onder invloed van truffels bedacht dat het heel grappig zou zijn om op Awakenings, dat vijf dagen later zou plaatsvinden, met je strakke hoofd en uitgestreken gezicht heel droog aan iemand te vragen waar de hardcorezaal is.

Op Awakenings was ik waus genoeg om het te durven, dus ik vragen aan een kerel die er nog wauser uitzag dan ik:
"Hé, mag ik je misschien wat vragen?"
Hij: "ja, natuurlijk!"
Ik: "Weet jij misschien waar ik de hardcorezaal kan vinden?"
*pauze*
Hij: "Ehh.. is die er dan?"
Ik: "Ja, volgens mij wel hoor! Dat zegt iedereen!"
Hij z'n plattegrond erbij pakken, heeft ie een hele tijd op de plattegrond naar een andere zaal gezocht, terwijl het in de Westergasfabriek is en die toch echt maar één enorme ronde zaal heeft! :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Helaas gebeurt er vaak te veel om een quote te onthouden en hier te posten...
Of ik ben gewoon te wazig.

Ok... dat laatste dan.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
"Jodenkoeken, zouden ze die nou ook in gasverpakking hebben?"
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
aan de LSD

"Weet 1 van jullie of ik honger heb?"
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
gvd wat smaakt die frikandel mayo toch lekker, ik haal er nog een.

je hebt er al 5 op...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4243444546...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."