#1
oke sneller gevonden dan gedacht...![:grin:]()
ik een avondje aan de tripcaps.
-boombadaboom, sex in the lockerroom....wtf?!
-bruin en licht gele koe is lekker! (dat ging dus over paula vla)
-ik denk lege gedachten..woow ik moet wel heel dom zijn..tis wel leuk!
-Lalalala, hey er ligt een been op mijn voet!..onee tis een hoofd..hoofd, ben jij M.?
-ik ben links, ik schrijf aan de linker kant van de pagina.
-*draait blaadje om* Nu ben ik op-z'n-kops... is daar een speciale pen voor?
-Dat gele licht is paard...ehm, ik bedoel paars.
-bloedfobie en ongesteld zijn?
(in een bushokje aan het wachten op de bus, ongeveer 10 uur 's avonds denk ik)
M:WAAR ZIJN WE?
ik:in een bushokje in <mijn woonplaats>.
M: maar, maar, waar gaan we heen dan?
ik: naar <zijn woonplaats>.
M: oke... maar tis zo vroeg, tis nog licht!
(t was allang donker, maar er was een lampje in dat bushokje)
ik: nee tis avond, tis al donker.
M: nee tis licht, kijk dan.
ik: nee tis donker, dats een lampje!
en dat ging door tot de bus kwam xD.
toen waren we daar aangekomen, en gingen we in de bosjes liggen,
ik: we moeten naar je huis gaan lopen...
M: neeeee!
ik: jawel.(begint met lopen)
M: neee!.....
wacht!...... ik heb een fiets!
toen hebben we een vreugdesdanje gedaan en elkaar zo erg geknuffeld omdat we een fiets hadden xD
en met een vriendin van mij, helemaal knetter stoned, op de fiets.
R: weetje, geld is fucking chill!
ik: ja hea! ik hou van geld!
R: ja! en kijk, je kan t gewoon ruilen..voor... weetje...dingen!
ik: jaa!
R: en, je hebt ook groot geld, zodat je niet heel veel klein geld moet meenemen.
stel je voor, er zouden geen briefjes van 10 zijn, dan moet je hoeveel 5 eurocentjes hebben?
*na een uur rekenen*
ik: 105 5eurocent centjes!
R: wat?!
ik: zoveel heb je er dan nodig joh!
ik een avondje aan de tripcaps.
-boombadaboom, sex in the lockerroom....wtf?!
-bruin en licht gele koe is lekker! (dat ging dus over paula vla)
-ik denk lege gedachten..woow ik moet wel heel dom zijn..tis wel leuk!
-Lalalala, hey er ligt een been op mijn voet!..onee tis een hoofd..hoofd, ben jij M.?
-ik ben links, ik schrijf aan de linker kant van de pagina.
-*draait blaadje om* Nu ben ik op-z'n-kops... is daar een speciale pen voor?
-Dat gele licht is paard...ehm, ik bedoel paars.
-bloedfobie en ongesteld zijn?
(in een bushokje aan het wachten op de bus, ongeveer 10 uur 's avonds denk ik)
M:WAAR ZIJN WE?
ik:in een bushokje in <mijn woonplaats>.
M: maar, maar, waar gaan we heen dan?
ik: naar <zijn woonplaats>.
M: oke... maar tis zo vroeg, tis nog licht!
(t was allang donker, maar er was een lampje in dat bushokje)
ik: nee tis avond, tis al donker.
M: nee tis licht, kijk dan.
ik: nee tis donker, dats een lampje!
en dat ging door tot de bus kwam xD.
toen waren we daar aangekomen, en gingen we in de bosjes liggen,
ik: we moeten naar je huis gaan lopen...
M: neeeee!
ik: jawel.(begint met lopen)
M: neee!.....
wacht!...... ik heb een fiets!
toen hebben we een vreugdesdanje gedaan en elkaar zo erg geknuffeld omdat we een fiets hadden xD
en met een vriendin van mij, helemaal knetter stoned, op de fiets.
R: weetje, geld is fucking chill!
ik: ja hea! ik hou van geld!
R: ja! en kijk, je kan t gewoon ruilen..voor... weetje...dingen!
ik: jaa!
R: en, je hebt ook groot geld, zodat je niet heel veel klein geld moet meenemen.
stel je voor, er zouden geen briefjes van 10 zijn, dan moet je hoeveel 5 eurocentjes hebben?
*na een uur rekenen*
ik: 105 5eurocent centjes!
R: wat?!
ik: zoveel heb je er dan nodig joh!
