Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
248 weergaven
18-5-2026
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
oke sneller gevonden dan gedacht...:grin:

ik een avondje aan de tripcaps.
-boombadaboom, sex in the lockerroom....wtf?!
-bruin en licht gele koe is lekker! (dat ging dus over paula vla)
-ik denk lege gedachten..woow ik moet wel heel dom zijn..tis wel leuk!
-Lalalala, hey er ligt een been op mijn voet!..onee tis een hoofd..hoofd, ben jij M.?
-ik ben links, ik schrijf aan de linker kant van de pagina.
-*draait blaadje om* Nu ben ik op-z'n-kops... is daar een speciale pen voor?
-Dat gele licht is paard...ehm, ik bedoel paars.
-bloedfobie en ongesteld zijn?

(in een bushokje aan het wachten op de bus, ongeveer 10 uur 's avonds denk ik)
M:WAAR ZIJN WE?
ik:in een bushokje in <mijn woonplaats>.
M: maar, maar, waar gaan we heen dan?
ik: naar <zijn woonplaats>.
M: oke... maar tis zo vroeg, tis nog licht!
(t was allang donker, maar er was een lampje in dat bushokje)
ik: nee tis avond, tis al donker.
M: nee tis licht, kijk dan.
ik: nee tis donker, dats een lampje!
en dat ging door tot de bus kwam xD.

toen waren we daar aangekomen, en gingen we in de bosjes liggen,
ik: we moeten naar je huis gaan lopen...
M: neeeee!
ik: jawel.(begint met lopen)
M: neee!.....
wacht!...... ik heb een fiets!
toen hebben we een vreugdesdanje gedaan en elkaar zo erg geknuffeld omdat we een fiets hadden xD

en met een vriendin van mij, helemaal knetter stoned, op de fiets.

R: weetje, geld is fucking chill!
ik: ja hea! ik hou van geld!
R: ja! en kijk, je kan t gewoon ruilen..voor... weetje...dingen!
ik: jaa!
R: en, je hebt ook groot geld, zodat je niet heel veel klein geld moet meenemen.
stel je voor, er zouden geen briefjes van 10 zijn, dan moet je hoeveel 5 eurocentjes hebben?
*na een uur rekenen*
ik: 105 5eurocent centjes!
R: wat?!
ik: zoveel heb je er dan nodig joh!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
We reden met de auto door een marokkanenbuurt in mijn stadje, en toen zei m'n mede lsd tripper tegen mij: ''Whoo gast, Tony Montana is niks bij mij... Ik ben marokkaan'' Met een ultramarokkaans accent, zo'n harde lachkicks heb ik nog nooit gehad.

En toen we 2 minuten later in de Macdonalds waren, werd die vriend van mij beetje afgezeken door een cassière van de macdrek, en toen liepen we weg, en toen zei ik: ''Whoooo Daniel, die vrouw was écht lelijk'' ( geen idee dat ik nog steeds in de macdonalds was, en toen ik me omdraaide zag ik die vrouw weglopen en dr collega's hard lachen.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD:

Alletwee aant genieten van opkomende visuals.
Medetripper kijkt naar mij en zet zich wat rechter, maakt de aanstalte om iets grappigs te vertellen...

Ik begin te lachen alvorens hij één woord had gezegd. Ik had heel het verhaal al begrepen zonder verbaal contact :openmouth: :sunglasses:

"Wtf dude?!"

Hierdoor begon hij op zijn beurt te lachen...
en daarna weet ik niks meer.

Door het lachen waarschijnlijk.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
1+1 = (√2²)

"Gek, nog nooit iemand hier rechtdoor zien gaan... Och, het is een T-splitsing"
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
PIEP
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
GrayMatter zei:
Of: Snuiven is net tetris, ik ga niet voor de punten, aleen voor de lijnen :wink:
Klik om te vergroten...
hahahaha dat is wel een heerlijke uitspraak :grin:
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een donkere nacht, in een leeg donker landschap, donkere wolken, geen licht van de maan, donkere uitgestrekte uiterwaarden, met één weg, waar geen einde aan leek te komen, maar enigzins verlicht was door verlaten lantaarnpalen...met z'n tweeën kijken, en dan zeggen:

Whow, dit is echt Mad Max!!!
Ja vet hè?

En dan denken dat je in een soort gelijke setting zit als de film, totale leegte en eenzaamheid.

Bier en hasj, veeel hasj. :stoned:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Avondje 2C-B

Ik heb soms het idee dat ik mijn eigen adem voorbij praat,
dus ik moet even rustig aan doen.
Waar is de spiegel?? :grin:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Begrijp je wat ik bedoel??

-Nee, jij moet gewoon bedoelen wat ik begrijp.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met zo'n vercrackt hoofd zien mensen ons nog sneller aan voor moordlustige psychopaten, dus verstop jij je achter die steen - Na een avond veel gedronken en geblowed te hebben aan de kant van de weg staan te liften.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan het zijn dat ze die Hash vervuild hebben? Volgens mij ben ik echt aan het doodgaan

(Pas hilarisch achteraf, op het moment zelf was ik er echt van overtuigd... Nooit meer zo'n heftige hashtrip voor mij, dat is wel duidelijk... :wink: )
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#12
JunkXL zei:
Begrijp je wat ik bedoel??

-Nee, jij moet gewoon bedoelen wat ik begrijp.
Klik om te vergroten...

Dies mooi!:grin:

"Ik ben zo leip ik kan niet eens meer horen wat ik denk!"
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha :grin:

IK; Hey B, zie jij dat ook daar?
B; Ja!
IK; Ok., dan weet ik nu zeker dat ik hallucineer!
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik: "Kijk die (lachgas) ballon mooi blauw zijn!"
B: "Echt mooi he!"
E: (na zijn lachgas te hebben ingeademt) "Nee, hij is niet groen hij is geel".

ik: "Wooooooaaaaaaah, je hebt 2 voorhoofden"
B: "Ja! en hieronder heb ik er nog 2"

Resulteerde beide in ongelooflijke lachkicken. (2CB)
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op een tekno feest midden in de middle of shit bij Zevenbergen; komen er een stuk of 4 wazige schreeuwerige gasten aan, begint er een te roepen: "Keta Keta Ketaaaa! Ik weet niet eens meer hoe het spul eruit ziet maar ik moet het hebben!"

"I was so high that time that even the fractal elves started asking what the hell i have been smoking"

"In je snoet die speed met spoed"

"Toch wel apart dat wij als mensen graag giftige paddestoelen eten voor de lol"

"hoe laat is het?" "11 uur." "ochtend of avond? en welke dag?"

"Slapen.... dat is voor kinderen en bejaarden"

"Er is weer eens geen pep te vinden dus ben ik van ellende maar aan de coke gegaan"
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Iemand die ik ken had op alcohol&pep een smsje verstuurd omdat hij nogal uit zijn bol was.
Het ging ongeveer zo ;
Hey schatje ik wil je neuken, ik wil dit met je doen dat met je doen.
Naja, en dat dan in een sms die voor 2 telt qua groote.
Het mooie was dat hij het niet naar een vriendin stuurde maar naar zijn... moeder :')
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

:roflol:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik mis hem. :cry:
17 dec toch? :P
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
De kortste weg is niet altijd het snelste.
De snelste weg is niet altijd het beste.
De beste weg is niet altijd het fijnste.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb denk ik sindsdien niet meer zo hard gelachen. Het is nu ongeveer 1 jaar geleden.
Hij staarde eerst ook nog zo'n 5sec naar zijn scherm omdat hij het niet kon beseffen.
Het was wel een rare avond want later probeerde hij nog schapen achterna te rennen maar daarvoor moest hij over een hekje springen ; Meneer springt maar blijft met 1 van zijn voeten achter het hekje vallen, hij maakt een koprol en land weer rechtop, hij staat 1sec in balans en flikkert vervolgens toch nog (hoe krijgt hij het voor elkaar?) van het dijkje af.
S
ScorpLid
01-01-2024, 00:00
#20
-Gvd ik wordt echt paranoia van die hond die ons daar al de hele tijd zit aan te staren
-Gast, dat is een vuilbak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4546474849...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."