Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
271 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Arthur King zei:
Maar alleen aangenomen dat jou aanname klopt, maar laten we dat maar aannemen.
Klik om te vergroten...

Deze zin kan je volgens mij tijdens het trippen een gigatinsche mindfuck bezorgen ! :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Arthur King zei:
Maar alleen aangenomen dat jou aanname klopt, maar laten we dat maar aannemen.
Klik om te vergroten...

Deze zin kan je volgens mij tijdens het trippen een gigatinsche mindfuck bezorgen ! :grin:
Klik om te vergroten...
Zekers, het ging dan ook over quantummechanica. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Arthur King zei:
Sublimo zei:
Arthur King zei:
Maar alleen aangenomen dat jou aanname klopt, maar laten we dat maar aannemen.
Klik om te vergroten...

Deze zin kan je volgens mij tijdens het trippen een gigatinsche mindfuck bezorgen ! :grin:
Klik om te vergroten...
Zekers, het ging dan ook over quantummechanica. :P
Klik om te vergroten...

Haha, geweldig onderwerp op zo een moment. :grin:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
was op tomorrowland na 6maanden geen pilletje meer te zien drekt een zwaare gekregen van men maatje

maatje:en wat denk je komt het in orde :wink:
ik:wouw, ik denk niks meer op dit moment
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet echt een geniale quote op zich, maar wel geniale herinneringen die er bij naar boven komen :tongueout:


Als ik tripte met m'n huisgenoten vorig jaar kwam de zin "it's all in the mind" wel een paar keer terug. En elke keer zagen we met z'n allen terug beelden uit Yellow Submarine en de auto van George die van kleur bleef veranderen :grin:
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Om deze heb ik zo'n harde lachkick gehad van het weekend, niet normaal gewoon, als ik er aan terugdenk schiet ik weer in de lach :tearsofjoy:

Ik wil wel opstaan, alleen me broek wil niet :tearsofjoy:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow de kwallen gaan naar de maan.

Maar gaan ze nou echt naar de maan of gaan ze spreekwoordelijk naar de maan?
V
VerzonnenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maat van me: oké, zullen we eerst ff een joint roken in de shop?
Dan komen hier straks wel terug om te kijken of die chick er is.
Ik: ja, dat doen we wel vaker.
Hij: alsof ik dat niet weet.

Ander keer zelfde gast:
Hij: ja gisteren was ook zo vet!
Ik: wanneer was gisteren?
Hij: donderdag.
Ik: gast, is het niet zondag?

Ik heb er sowieso nog meer dan 100 opgeschreven ergens maar
daar ga ik jullie (nog) niet mee vervelen :tongueout:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zaterdag xtc, zie ik een porselijne varkentje...

``Is dat een fluit?``
Eigenaar van het varkentje:`` Nee da`s zout!``
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
tijdens een paddo tripje met een vriend van mij

hij: hoeveel wijven ken je met een sick
ik: niet 1 maar 42

na het zien van The Hitchhiker's Guide to the Galaxy,
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij bent het zonnemeisje!!

De vriendin van een maat van me was voor de eerste keer aan de XTC, ze voelde zich als herboren zei ze. Ze straalde serieus, zo happy was ze. Dus ik noemde haar het zonnemeisje (ik was ook aardig vaag).
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een geniaal topic :grin:

Een van de eerste keren dat ik XTC gebruikte, vond plaats op de 2e Oi! in Paradiso...ik stond zodanig hard te trippen dat ik me in de McDonalds waande. Ik vraag aan een vriend van me: "Wat ga je bestellen?"

Even later dacht ik dat het feest was afgelopen en dat we bij de bushalte stonden(we stonden nog steeds op de dansvloer): "Dude, hoelaat gaat de bus?"


:tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er is hier iemand op het forum die "R_woud67" ofzoiets heet. Vorige week stuurde ik diegene onder invloed:

"Je bent toch niet 1 van de wouten he?"

Ik heb me de volgende dag helemaal kapot gelachen haha :grin:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdens een truffeltrip in een herfstbos zagen ik een vriend een amerikaanse eik met alleen maar rode bladeren en één geel blad.
Ik: 'Hij maakt onderdeel.. maar ook onderscheid..'
Vriend: 'Wauw.. diep... man...'
Ik: 'Hehe, ja heh? Wow..'
Vriend: 'Schrijf op man, dat is écht geniaal, wow!'

Bij het zien van een vogelhuisje
Vriend: 'Ja man maar vroeger, toen paste de mens zich aan aan de natuur! en moet je nu eens kijken, we willen de natuur volledig inburgeren in onze maatschappij! We bouwen zelfs al huizen voor vogels, het moet niet veel gekker worden!'
Ik: 'Nee inderdaad, wat bizar eigenlijk! Zo heb ik er nog nooit tegenaan gekeken!'
Vriend: '...Zouden ze ook nestjes maken alsnog daarin? Als bed...?'
Ik: 'Nee.... lijkt me erg sterk...'
Vriend: 'Kom, geef me een pootje! Dat moet ik zeker weten!'


Ik heb me nog nooit zo'n onzettend dwaze quasi-filosoof gevoeld achteraf :grin:

Andere truffeltrip (op een zandverstuiving) kwam ik op het spontane idee om keihard te gaan sprinten een aantal seconden lang. Toen ik omkeek zag ik (voetafdrukken) hoeveel afstand ik had afgelegd, wat teleurgesteld..
Ik: 'Gast, kijk nou, mijn menselijke maximum heh! Harder kan ik niet! Echt, 50 meter ofzo, dat schiet toch niet op?'
Vriend 1: 'Maar.. dat is inderdaad wel raar.. waarom zou je ontvreden zijn over het beste resultaat dat je kunt leveren?'
Vriend 2: 'Jongens.. dat komt omdat jullie jezelf vergelijken met machines!'
Ik en vriend 1 tegelijk: 'Machines?!?'
Vriend 2: 'Ja.. rustig maar... weet ik veel, treinen enzo..'
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#15
vannacht, toen ik iemand terug smste toen ie vroeg waar ik zat :

" bij de paal rechts vanachter in het midden"
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
NorthernLightBE zei:
vannacht, toen ik iemand terug smste toen ie vroeg waar ik zat :

" bij de paal rechts vanachter in het midden"
Klik om te vergroten...

Haha :grin: Die plaatsbeschrijvingen zijn inderdaad altijd geniaal :P

"Waar ben je?"
"In de chillroom, kom af"
"Chillroom, waar is dat? Het is hier overal chill en room!"
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als mensen je niet zien staan kun je maar beter niet in de rij bij de kassa aansluiten.

Als mensen je niet zien staan zien ze je vast ook niet zitten.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je de hele tijd met je voet moet wiebelen om te voorkomen dat je out gaat.. :stoned:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
luchtigtoetje zei:
ik zei net op msn tegen iemand

"Patronen zijn eigenlijk geen patronen, dat zijn gewoon heel veel dezelfde dingen achter elkaar" :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Maar dat klopt ook. Wazige logica, :stoned:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#20
audier zei:
mijn vriendin gooide een keer een cd-hoesje met daarop bijna een gedraaide joint (alles lag erin, moest alleen nog gedraaid worden) op de grond..

Ik: "waarom gooi je nou alles op de grond?"
Zij: "ik dacht dat het een boterham met hagelslag was!"
Ik: "waarom gooi je een boterham met hagelslag op de grond?"
Zij: "ja dat weet ik eigenlijk ook niet"
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."