Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
272 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
PIEP
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
GrayMatter zei:
Of: Snuiven is net tetris, ik ga niet voor de punten, aleen voor de lijnen :wink:
Klik om te vergroten...
hahahaha dat is wel een heerlijke uitspraak :grin:
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
In een donkere nacht, in een leeg donker landschap, donkere wolken, geen licht van de maan, donkere uitgestrekte uiterwaarden, met één weg, waar geen einde aan leek te komen, maar enigzins verlicht was door verlaten lantaarnpalen...met z'n tweeën kijken, en dan zeggen:

Whow, dit is echt Mad Max!!!
Ja vet hè?

En dan denken dat je in een soort gelijke setting zit als de film, totale leegte en eenzaamheid.

Bier en hasj, veeel hasj. :stoned:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Avondje 2C-B

Ik heb soms het idee dat ik mijn eigen adem voorbij praat,
dus ik moet even rustig aan doen.
Waar is de spiegel?? :grin:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Begrijp je wat ik bedoel??

-Nee, jij moet gewoon bedoelen wat ik begrijp.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met zo'n vercrackt hoofd zien mensen ons nog sneller aan voor moordlustige psychopaten, dus verstop jij je achter die steen - Na een avond veel gedronken en geblowed te hebben aan de kant van de weg staan te liften.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan het zijn dat ze die Hash vervuild hebben? Volgens mij ben ik echt aan het doodgaan

(Pas hilarisch achteraf, op het moment zelf was ik er echt van overtuigd... Nooit meer zo'n heftige hashtrip voor mij, dat is wel duidelijk... :wink: )
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#8
JunkXL zei:
Begrijp je wat ik bedoel??

-Nee, jij moet gewoon bedoelen wat ik begrijp.
Klik om te vergroten...

Dies mooi!:grin:

"Ik ben zo leip ik kan niet eens meer horen wat ik denk!"
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha :grin:

IK; Hey B, zie jij dat ook daar?
B; Ja!
IK; Ok., dan weet ik nu zeker dat ik hallucineer!
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik: "Kijk die (lachgas) ballon mooi blauw zijn!"
B: "Echt mooi he!"
E: (na zijn lachgas te hebben ingeademt) "Nee, hij is niet groen hij is geel".

ik: "Wooooooaaaaaaah, je hebt 2 voorhoofden"
B: "Ja! en hieronder heb ik er nog 2"

Resulteerde beide in ongelooflijke lachkicken. (2CB)
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op een tekno feest midden in de middle of shit bij Zevenbergen; komen er een stuk of 4 wazige schreeuwerige gasten aan, begint er een te roepen: "Keta Keta Ketaaaa! Ik weet niet eens meer hoe het spul eruit ziet maar ik moet het hebben!"

"I was so high that time that even the fractal elves started asking what the hell i have been smoking"

"In je snoet die speed met spoed"

"Toch wel apart dat wij als mensen graag giftige paddestoelen eten voor de lol"

"hoe laat is het?" "11 uur." "ochtend of avond? en welke dag?"

"Slapen.... dat is voor kinderen en bejaarden"

"Er is weer eens geen pep te vinden dus ben ik van ellende maar aan de coke gegaan"
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Iemand die ik ken had op alcohol&pep een smsje verstuurd omdat hij nogal uit zijn bol was.
Het ging ongeveer zo ;
Hey schatje ik wil je neuken, ik wil dit met je doen dat met je doen.
Naja, en dat dan in een sms die voor 2 telt qua groote.
Het mooie was dat hij het niet naar een vriendin stuurde maar naar zijn... moeder :')
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

:roflol:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik mis hem. :cry:
17 dec toch? :P
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
De kortste weg is niet altijd het snelste.
De snelste weg is niet altijd het beste.
De beste weg is niet altijd het fijnste.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb denk ik sindsdien niet meer zo hard gelachen. Het is nu ongeveer 1 jaar geleden.
Hij staarde eerst ook nog zo'n 5sec naar zijn scherm omdat hij het niet kon beseffen.
Het was wel een rare avond want later probeerde hij nog schapen achterna te rennen maar daarvoor moest hij over een hekje springen ; Meneer springt maar blijft met 1 van zijn voeten achter het hekje vallen, hij maakt een koprol en land weer rechtop, hij staat 1sec in balans en flikkert vervolgens toch nog (hoe krijgt hij het voor elkaar?) van het dijkje af.
S
ScorpLid
01-01-2024, 00:00
#16
-Gvd ik wordt echt paranoia van die hond die ons daar al de hele tijd zit aan te staren
-Gast, dat is een vuilbak
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahaha. Ik moet zelden hardop lachen achter m'n laptop, maar je hebt het voor elkaar. :grin: Weet je ook nog hoe z'n moeder reageerde? :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou dat was het hele vreemde van het verhaal ; De volgende dag vroeg ik hoe het was afgelopen en hij zei dat hij die nacht zijn ma's kamer was ingeslopen om haar telefoon te tjekken en zag vervolgens geen bericht van hem staan. Ik denk dus dat ze ook zoiets had van '*zucht*'. Het smsje was wel verzonden iig want hij stond bij verzonden berichten.
Aparte gozer, dat zeker.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is dan weer een beetje een domper in het verhaal. :P Ook al is het feit dat hij het heeft gestuurd al hilarisch genoeg, natuurlijk. Maar ik had liever gehad dat moederlief het had gelezen. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Dat is dan weer een beetje een domper in het verhaal. :P Ook al is het feit dat hij het heeft gestuurd al hilarisch genoeg, natuurlijk. Maar ik had liever gehad dat moederlief het had gelezen. :grin:
Klik om te vergroten...
Zoals ik al zei, ik denk dat de 'mams' in dit verhaal het wel heeft gelezen maar ergens ook wel weet wat voor een idiote zoon zij heeft en het allemaal niet zo serieus meer neemt.


Stiekem vond ik deze van gister/vandaag ook wel leuk;
onorthodox: "Ik ben benieuwd in welke staat ik me over een paar uur bevind"
Ik:...
Ik:...
Ik: "Texas"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."