#1
Paddestoelen + 40mg dmt
Fuck ik ben dood, dit is het einde... Hoe ga ik dat tegen mijn ouders uitleggen
Fuck ik ben dood, dit is het einde... Hoe ga ik dat tegen mijn ouders uitleggen
luchtigtoetje zei:Er is hier iemand op het forum die "R_woud67" ofzoiets heet. Vorige week stuurde ik diegene onder invloed:
"Je bent toch niet 1 van de wouten he?"
Ik heb me de volgende dag helemaal kapot gelachen haha![]()
Sublimo zei:"Ik ga zo slapen."
Een uur later.
"Nu ga ik echt slapen, wordt wel eens tijd..."
Nog weer wat later.
"Verdomme, het wordt alweer licht, nu heeft het al geen zin meer om te gaan slapen."
![]()
DDeeJay zei:de witte power ranger is toch de coolste![]()
W.F.L. zei:
luchtigtoetje zei:DDeeJay zei:de witte power ranger is toch de coolste![]()
maar dat is gewoon waar![]()
luchtigtoetje zei:of de roze. die zou ik gewoon doen.
Matheson zei:W.F.L. zei:
Wow, ik meende het, he. Ik gebruik geen drugs onder schooltijd.
Die quote was gewoon bij een avondje thuis bij iemand blowen.
Nee man, de gele want die heeft ballen.DDeeJay zei:de witte power ranger is toch de coolste![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."