Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
267 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddestoelen + 40mg dmt

Fuck ik ben dood, dit is het einde... Hoe ga ik dat tegen mijn ouders uitleggen
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus ik ging naar een smartshop toe om paddos te kopen. Ik wist er weinig vanaf (behalve info van internet) maar gelukkig was de verkoper behulpzaam. haha hij draaide zelfs een dikke joint tijdens het uitleggen. Uiteindelijk ik kocht de philosophers stone, ik reken af en voordat ik de smartshop uit loop zegt de verkooper tegen mij, "tot ziens en een fijne reis :wink: " Ik zo: "ja dankje, ik stuur wel een kaartje" :tearsofjoy:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tent net opgezet op het Sziget Festival, dikke lijn speed en een evenzo dikke lijn keta:

"Kom! We gaan het terrein verkennen!"


(...and the rest is history...)

:grin:
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een paar bekenden hadden coke gedaan. De honden moesten nog uitgelaten worden, dus zei J1: "Kom, we moeten de honden uitlaten." J2:"Jaaaaa! Kom man laten we de honden uitlaten. WAAR ZIJN DE LIJNEN?" (Kijkt wild om zich heen) "KOM, KOOOOOM, WE MOETEN DE HONDEN UITLATEN. KOM OP, laten we gaan."
En zo ging het nog wel ff door :tearsofjoy:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik deed zaterdag naar mijn mening een geniale uitspraak en dat vonden gelukkig meer mensen :hearteyes:

Zonder leven heb je geen pret, maar met leven zonder pret heb je geen leven. :hearteyes:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op ketamine;

"boeddhisten geloven toch dat je reincarneerd als een dier? dan ga ik me meteen bekeren en hopelijk reincarneer ik in een paard met een hernia, zodat ze me elke dag keta geven!"

:grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
Er is hier iemand op het forum die "R_woud67" ofzoiets heet. Vorige week stuurde ik diegene onder invloed:

"Je bent toch niet 1 van de wouten he?"

Ik heb me de volgende dag helemaal kapot gelachen haha :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zat op 2-cb naar chips te staren:
"Wat is alles zo groot! Oh nee! De chips is zo klein."
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#9
de witte power ranger is toch de coolste :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
"Ik ga zo slapen."

Een uur later.

"Nu ga ik echt slapen, wordt wel eens tijd..."

Nog weer wat later.

"Verdomme, het wordt alweer licht, nu heeft het al geen zin meer om te gaan slapen."

:grin:
Klik om te vergroten...

Haha, lekker herkenbaar.. :grin:
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op truffels: "Waar is alles?"
"Ik heb men tshirt binnestebuiten aan,...of buitenstebinnen?"
"Ik voel het nie echt" terwijl de persoon ondersteboven in de zetel lag.

"Pfff....zou ik gaan kakke?" :tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
DDeeJay zei:
de witte power ranger is toch de coolste :grin:
Klik om te vergroten...

maar dat is gewoon waar :sunglasses:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
:grin:
Klik om te vergroten...


Wow, ik meende het, he. Ik gebruik geen drugs onder schooltijd.
Die quote was gewoon bij een avondje thuis bij iemand blowen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
of de roze. die zou ik gewoon doen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
DDeeJay zei:
de witte power ranger is toch de coolste :grin:
Klik om te vergroten...

maar dat is gewoon waar :sunglasses:
Klik om te vergroten...

de groene dan?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iemand belt die ik totaal niet verwachte toen ik een LSD trip zat gesprek via telefoon ging zo ongeveer:

Hij: He hoe is het ermee? Waar ben je, zin om wat te doen?
Ik: Ben verdwaald naar morgen, morgen drankje doen?

Komen nog leukere maar ben die even kwijt..
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
luchtigtoetje zei:
of de roze. die zou ik gewoon doen.
Klik om te vergroten...

dat is die britney spears toch? en de gele een negre
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Matheson zei:
W.F.L. zei:
:grin:
Klik om te vergroten...


Wow, ik meende het, he. Ik gebruik geen drugs onder schooltijd.
Die quote was gewoon bij een avondje thuis bij iemand blowen.
Klik om te vergroten...

Ja man, zo ver was ik ook nog wel haha. Ik vond het gewoon een droog antwoord.
R
RussLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vriend 2: 'Ja.. rustig maar... weet ik veel, treinen enzo..'
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
DDeeJay zei:
de witte power ranger is toch de coolste :grin:
Klik om te vergroten...
Nee man, de gele want die heeft ballen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."