Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
274 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
funky_skunk_junky zei:
Mijn vriend tegen mij op de X (ik had een lulkick) : Hou is ff je mond ja, we praten morgen wel weer bij.. :hearteyes:
Natuurlijk niet serieus, maar dat soort dingen flappen er dan eenmaal uit he :P
Klik om te vergroten...
Zeker, op de pilletjes begrijp je dat ook wel :grin:
``Hee hou es ff je bakkes, ik heb geen zin om te luisteren en wat je verteld interesseerd me ook niet!``
Klik om te vergroten...

Klinkt zeer bekend, ik kan ook nog wel is flink praterig worden. Leukste vind ik als jij redelijk nuchter bent en een anders gaat voor het eerst hard uit ze plaat.

Geweldig.. :hearteyes:
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
On acid:

Ik had het met een vriend over dingen als "cosmische straling" en dat soort dingen.
Uit het niets zegt een andere vriend ineens : "Ja, je buurman was echt lekker"
Wij:" :confused: ", gevolgd door een enorma lachkickXD

Peace, C
s
safcaLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Ik krijg meestal wel zin om te praten, maar niet om te luisteren...
Klik om te vergroten...
Herkenbaar.

Paar weken geleden op een feest stond een maat van me maar tegen me aan te lullen. Ik volgde er geen woord van, snapte het ook allemaal niet waar 'ie 't over had dus op een gegeven moment zeg ik: "Gast, ik ben West-Indisch doof aan m'n rechteroor. Stop talking!" Vervolgens echt een uur een discussie gevoerd of het nou westindisch doof of oostindisch doof is, hehe. Die eindeloze discussies die voortkomen uit drugsgebruik vind ik echt onbetaalbaar soms :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Ik krijg meestal wel zin om te praten, maar niet om te luisteren...
Klik om te vergroten...


Bleghhh...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
cropp zei:
Ik krijg meestal wel zin om te praten, maar niet om te luisteren...
Klik om te vergroten...


Bleghhh...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nou alleen met coke. Nóg een reden om het niet te gebruiken, ik vind niet dat ik dan erg sociaal ben.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
safca zei:
cropp zei:
Ik krijg meestal wel zin om te praten, maar niet om te luisteren...
Klik om te vergroten...
Herkenbaar.

Paar weken geleden op een feest stond een maat van me maar tegen me aan te lullen. Ik volgde er geen woord van, snapte het ook allemaal niet waar 'ie 't over had dus op een gegeven moment zeg ik: "Gast, ik ben West-Indisch doof aan m'n rechteroor. Stop talking!" Vervolgens echt een uur een discussie gevoerd of het nou westindisch doof of oostindisch doof is, hehe. Die eindeloze discussies die voortkomen uit drugsgebruik vind ik echt onbetaalbaar soms :wink:
Klik om te vergroten...

Het is oostindisch doof... Ik zie het inderdaad helemaal voor me. Zeer herkenbaar.

Maar zo kunnen anderen jou irritant vinden net zoals jij hun irritant vind op dat moment. Het is net hoe je het bekijkt.

Rustig aan.

:sunglasses:
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laten we hopen dat ik weer een paar leuke uitspraken kan plaatsen na volgende week donderdag :rolleyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Huggybear zei:
Laten we hopen dat ik weer een paar leuke uitspraken kan plaatsen na volgende week donderdag :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat staat er op het menu?? :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dat altijd bij alcohol.. Dat ik vooral zin krijg om te lullen, en niet om te luisteren. En vaak ook dat ik m'n onzekerheid ga verbergen door over stomme shit te gaan zeuren en ruzie te maken over elke enigsinds negatieve opmerking (ook al is die niet zo bedoeld) van iemand, tenzij het m'n vrienden zijn. Geen agressief gedrag ofzo, gewoon heel erg verbaal tegenaanvallen, en het dan 5 minuten later weer goed gaan maken enzo.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op de keta in een mini supermarkt met een vriend die Ben En Jerry's ijs wilde.

"Ze hebben of alleen die grote of een heel kleintje, wat een onzin."

Ik: "Ben and Jerry's: We serve them big, we serve them small, we don't serve medium at all."

Vond het nogal vaag van de keta zeer scherp van mezelf.
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fishhead0707 zei:
Huggybear zei:
Laten we hopen dat ik weer een paar leuke uitspraken kan plaatsen na volgende week donderdag :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat staat er op het menu?? :grin:
Klik om te vergroten...

4 porties met 3 personen, maar voor de andere twee medetrippers is het de tweede en derde keer, dus of die meer bij willen pakken weet ik niet. Zal dus wel anderhalf portie voor mij zijn. Eerste keer dat ik over 1 portie heen ga :mrgreen:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Huggybear zei:
Fishhead0707 zei:
Huggybear zei:
Laten we hopen dat ik weer een paar leuke uitspraken kan plaatsen na volgende week donderdag :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat staat er op het menu?? :grin:
Klik om te vergroten...

4 porties met 3 personen, maar voor de andere twee medetrippers is het de tweede en derde keer, dus of die meer bij willen pakken weet ik niet. Zal dus wel anderhalf portie voor mij zijn. Eerste keer dat ik over 1 portie heen ga :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En een porsie waarvan? :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
truffels
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paddestoelen + 40mg dmt

Fuck ik ben dood, dit is het einde... Hoe ga ik dat tegen mijn ouders uitleggen
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus ik ging naar een smartshop toe om paddos te kopen. Ik wist er weinig vanaf (behalve info van internet) maar gelukkig was de verkoper behulpzaam. haha hij draaide zelfs een dikke joint tijdens het uitleggen. Uiteindelijk ik kocht de philosophers stone, ik reken af en voordat ik de smartshop uit loop zegt de verkooper tegen mij, "tot ziens en een fijne reis :wink: " Ik zo: "ja dankje, ik stuur wel een kaartje" :tearsofjoy:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tent net opgezet op het Sziget Festival, dikke lijn speed en een evenzo dikke lijn keta:

"Kom! We gaan het terrein verkennen!"


(...and the rest is history...)

:grin:
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een paar bekenden hadden coke gedaan. De honden moesten nog uitgelaten worden, dus zei J1: "Kom, we moeten de honden uitlaten." J2:"Jaaaaa! Kom man laten we de honden uitlaten. WAAR ZIJN DE LIJNEN?" (Kijkt wild om zich heen) "KOM, KOOOOOM, WE MOETEN DE HONDEN UITLATEN. KOM OP, laten we gaan."
En zo ging het nog wel ff door :tearsofjoy:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik deed zaterdag naar mijn mening een geniale uitspraak en dat vonden gelukkig meer mensen :hearteyes:

Zonder leven heb je geen pret, maar met leven zonder pret heb je geen leven. :hearteyes:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op ketamine;

"boeddhisten geloven toch dat je reincarneerd als een dier? dan ga ik me meteen bekeren en hopelijk reincarneer ik in een paard met een hernia, zodat ze me elke dag keta geven!"

:grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahahaha :grin: Das een goeie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."