Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
192 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cardboard zei:
Dit is ook een hele grote zorg.. wat als dit gebeurt. Ik hoop het voor te zijn maar het hangt allemaal aan een zijden draadje...

Dankjewel voor je respect. Dat is lief en sterkt me wat. Ik ga echt alles op alles zetten.
Nu nog de juiste hulp vinden, niet alleen een detox maar ook goede, realistische en passende nazorg.
Klik om te vergroten...

Wat Jazz al zei is misschien ook een optie. Eerst detoxen en daarna een ambulant traject. Ik zou je wel aanraden om iets intensiefs te doen. Bijvoorbeeld twee dagen per week in een groep en daarnaast nog een individueel gesprek + huiswerk. Dan ben je 2,5 dag in de week zoet. Kan heel effectief zijn, maar kan je wèl thuisblijven.

Mijn eerste ambulante traject was een halve dag per week. En dat was voor mij onvoldoende om het ècht anders te gaan doen. Was ook niet in een groep, terwijl dat veel kracht kan toevoegen. Ik ervaar dan vooral dat ik niet de enige ben en daarmee wordt schaamte een stuk kleiner (door het te ervaren ipv over te horen of te lezen).

Zelf vond ik schematherapie ook erg helpend. Als je rondkijkt en vraagt vind je hopelijk de passende zorg! ❤️
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Wat Jazz al zei is misschien ook een optie. Eerst detoxen en daarna een ambulant traject. Ik zou je wel aanraden om iets intensiefs te doen. Bijvoorbeeld twee dagen per week in een groep en daarnaast nog een individueel gesprek + huiswerk. Dan ben je 2,5 dag in de week zoet. Kan heel effectief zijn, maar kan je wèl thuisblijven.

Mijn eerste ambulante traject was een halve dag per week. En dat was voor mij onvoldoende om het ècht anders te gaan doen. Was ook niet in een groep, terwijl dat veel kracht kan toevoegen. Ik ervaar dan vooral dat ik niet de enige ben en daarmee wordt schaamte een stuk kleiner (door het te ervaren ipv over te horen of te lezen).

Zelf vond ik schematherapie ook erg helpend. Als je rondkijkt en vraagt vind je hopelijk de passende zorg! ❤️
Klik om te vergroten...
Dit klinkt als een mooi idee en in mijn oren zou dit ook een kans van slagen kunnen hebben. Bedankt voor het meedenken! (Ook aan anderen)

Een intensief ambulant traject zal nodig zijn. Zoals wat je zelf hebt ervaren, zo ervoer ik het ook. Een 'beetje' ambulante zorg was toen niet voldoende. Een deeltijd traject klinkt als een goede kans van slagen. Aankomende maandag zie ik mijn behandelaar en ga met diegene bespreken of dit een mogelijkheid voor mij is - ik hoop van wel.

Dankjewel voor je helpende tips en het meedenken, je input is veel waard ❤️

Tzt zal ik delen hoe het allemaal verloopt/verlopen is.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
StraatPiraat zei:
Het is godverdomme ongelooflijk. Ongeloveloos, ongeloofbaar.
De feestdagen kunnen niet anders beginnen dan met een domper. Het k woord.
Een kanker tumor in mn vaders kanker been en het ziet er niet fraai uit.
Graftering
Klik om te vergroten...
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...

Vreselijk.
Veel sterkte!
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Vreselijk.
Ik heb beide ouders jaren geleden al moeten afstaan. Binnen anderhalf jaar waren ze uit mijn leven verdwenen.
Alles went, al voelde ik ook jaren een pijnlijk gemis in mijn leven. Maar aan deze woorden heb je nu niet zoveel.

Wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Sterkte man. Ouders verliezen hoort bij het leven maar het is niet makkelijk.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Afschuwelijk voor je. Heel veel sterkte!
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hippie Langwaus zei:
Gewoon vandaag weer niet gebruiken. ❤️

Ik heb gisteren helaas ook gebruikt, terwijl ik wilde stoppen. Vandaag gaat het me lukken om overal vanaf te blijven (behalve van de koffie). De dag is nog niet om, maar ik blijf nuchter tot ik naar bed ga.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik ook maar 1x paar weken maar ik vind het gewoon te veel. Mijn lichaam straft me ook niet genoeg af dus herstel ik snel waardoor opnieuw gebruiken weer te makkelijk wordt
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yes godverdommeuh !!!


Was weeral 2 weken afhankelijk van een benzo, en nu al dagen NIKS genomen.
En toch geslapen! Fuck yeah ❤❤
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik zou mezelf ook graag ergens mee plat willen gooien. Ik weet niet eens waarom… Heb echt niets te klagen. Dat is mijn frustratie.
Klik om te vergroten...
Gebruik je vaak iets? Dat is m'n persoonlijke ervaring. Ook al was t 'maar' de ene dag een benzo, andere dag avond whisky. Of een dagje pheni/opiaat.
Mijn eigen conclusie was dat ik mijzelf er blijkbaar op instelde als ik minder sobere dagen had dan een " +dagje "
(mijn term voor dagen dat ik toch iets neem, zonder over the top te gaan)

Misschien heb je er niets aan, de intentie is goed :)
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
O hehe geen gingen beer maar hard lemon
16482392095454202716710186055767.jpg
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zit te denken me weer over te geven aan wiet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cravings heb ik niet.
Of toch niet naar recreationele drugs.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou willen dat ik elke dag lorazepam kon nemen op een hoge dosis. Voel me er zo goed bij!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wil ook dagelijks blowen en continu stoned zijn overdag
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
Mocht je spontaan iets willen gebruiken maar kan of wil/mag het niet, schreeuw het hier uit!
Klik om te vergroten...
Nog steeds, elk weekend. Wanneer ik weinig tot geen verplichtingen heb. Dus in theorie de kans had om even een kleine binge te houden, voelt als een verloren weekend.
Blowtje werkt allang niet meer, instant schuldgevoelens en gepieker is het resultaat.

Komt nog wel eens het één of ander voorbij, Krijg ik wat kruimels / kristallen, of een beetje poeder van iets, een dosis, en een klein beetje extra, als afsluitertje.
Om vervolgens daarna gedesilusioneerd wéér eens tot de conclusie te komen dat ik dat ook niet zoek c.q. niet leuk / niks aan vind (b.v. 2f, of 4-fma)
3-cmc doet wel iets of wat, maar meh. is het toch net niet, het is gewoon geen 3-mmc.
Dat vond ik het enige leuke, en dat is eigenlijk wat ik wil.

2-mmc bedank ik ook voor. totaal geen euforie, alleen maar even een korte focus zonder gepieker , gevolgd door een nerveuze nastimulatie war ik geheid sjagerijnig van ga worden, ben tijdens consumeren al aan het flippen dat het straks weer uitgewerkt is, en ik dan niks meer heb.
Pyrros/Nep eutylone etc. laat ik sowieso links liggen. gewoon geen interesse. geen optie. puur uit zelfbescherming,Korte manische rush , gevolgd door uren onrust en paranoia, dat ga ik mezelf niet aandoen.
6-abp / ebdb (?) hoef ik ook niet, als ik lees hoe je hier van moet bijkomen de dagen erna. en ook geen zin heb om maandag met nog steeds ietwat grote pupillen om mijn werk te verschijnen.
en spacen door een tollende woonkamer met rare visuals ofzo zoek ik al helemaal niet.
Gewoon even dat hehe gevoel. wat ik bij 3M had. maargoed.
Soms plotseling een manisch gevoel, onrust, vrijdags.
Toch wat bestellen? maar wat? dat wordt toch een desillusie. niks echt leuks meer te halen.
En éénmaal voorbij 19.30 komt de rust weer terug.

een bromazelam kun je me nog wel blij mee maken. met een biertje toch even een prettige, zorgeloze roes. filmpje kijken gaat prima, hapje, drankje erbij. en omdat ik broma bijna nooit doe, altijd full effect,

Het beste is gewoon m'n weekend wat klusjes inplannen, afspraken maken, socializen. afleiding zoeken. lekker koken enz., zorgen dat ik 's avonds een paar afleveringen kan kijken van een leuke serie, of een goeie film.
Maar het blijft spoken, de trek. Kom hier op het forum ook regelmatig nog even loeren. waarom? geen idee....
Meestal eindig ik diep in de nacht , online shoppen,tussendoor mijn vaste ronde verse content van de gevolgde youtube kanalen , eindigend met weer dezoveelste onnodige kut-aankoop. t-shirt nummer 37, of een zwaar afgeprijsde spijkerbroek voor op de stapel met de andere zwaar afgeprijsde spijkerbroeken. Uitslapen is eigenlijk mijn hoogtepunt van het weekend.
en dan begint het riedeltje weer. work, eat, sleep, repeat.
Ik accepteer het, omdat ik bezef dat ik er ook heel anders bij had kunnen zitten. mag eigenlijk niet klagen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Don Draper zei:
Zou willen dat ik elke dag lorazepam kon nemen op een hoge dosis. Voel me er zo goed bij!
Klik om te vergroten...

Zal je uit je droom helpen dat wil je niet, dat is de craving joh. Maar word from the wise. Be carefull what you wish for

Zal effe chill zijn tot je helemaal geen emoties meer voelt en een zombie word dan heeft niemand meer wat aan je inclusief jijzelf en ga je je zo leeg voelen als maar kan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paddestoel zei:
Gebruik je vaak iets? Dat is m'n persoonlijke ervaring. Ook al was t 'maar' de ene dag een benzo, andere dag avond whisky. Of een dagje pheni/opiaat.
Mijn eigen conclusie was dat ik mijzelf er blijkbaar op instelde als ik minder sobere dagen had dan een " +dagje "
(mijn term voor dagen dat ik toch iets neem, zonder over the top te gaan)

Misschien heb je er niets aan, de intentie is goed :)
Klik om te vergroten...
Ik gebruik vaak. Maar ik weet ook dat als ik een tijdje stop de cravings verdwijnen.

Zo gaat her al zo’n jaar of tien.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had laatst een levens echte droom dat ik strips met oxazepam vond en direct een handvol wilde nemen.

Ik ben nooit afhanlelijk geweest van benzo's, maar heb ze wel misbruikt voor dagen achter elkaar en dan weer maanden niet.

Denk dat ik er onbewust toch nog veel aan denk. Maar heb absoluut geen behoefte ze te kopen.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben m'n afkick van tabak, wiet en onbedoeld benzo beetje zat.

Lig weer futloos in mijn bed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8990919293
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."