Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"..week of twee geleden."
"Ik heb nu twee keer 2F-DCK genomen in (wat ik denk) extreem kleine hoeveelheden. Heb helaas niets afgewogen maar je kon de korrels bijna tellen, bij wijze van spreken. Ik ben enorm enthousiast en ook wel verbaasd over de prettige en vooral mellow werking op deze dosis. Had die twee keer wel alcohol gedronken, en de mini nakjes geven na een kwartiertje een lekkere roes die licht vaag/waus is, maar ook helder en opgewekt. Gesprekken volgen en voeren is erg makkelijk, grappig en chill. Moest uiteindelijk wel extra opletten waar ik m'n voeten neerzette, deels ook door de alcohol. Al met al smaakte het zeker naar meer, en daar schuilt volgens mij het gevaar in. Erg fijne headspace, geen merkbare body load, en geen kater. Voorlopig laat ik het zakje dicht, want het is verraderlijk lekker en easy (in een sociale setting) om zo licht te doseren. Hoe licht de dosis was wil ik binnenkort achterhalen door een soortgelijke hoeveelheid te wegen."
"Hugo909 zei: Ik heb nu twee keer 2F-DCK genomen in (wat ik denk) extreem kleine hoeveelheden. Heb helaas niets afgewogen maar je kon de korrels bijna tellen, bij wijze van spreken. Ik ben enorm enthousiast en ook wel verbaasd over de prettige en vooral mellow werking op deze dosis. Had die twee keer wel alcohol gedronken, en de mini nakjes geven na een kwartiertje een lekkere roes die licht vaag/waus is, maar ook helder en opgewekt. Gesprekken volgen en voeren is erg makkelijk, grappig en chill. Moest uiteindelijk wel extra opletten waar ik m'n voeten neerzette, deels ook door de alcohol. Al met al smaakte het zeker naar meer, en daar schuilt volgens mij het gevaar in. Erg fijne headspace, geen merkbare body load, en geen kater. Voorlopig laat ik het zakje dicht, want het is verraderlijk lekker en easy (in een sociale setting) om zo licht te doseren. Hoe licht de dosis was wil ik binnenkort achterhalen door een soortgelijke hoeveelheid te wegen. Klik om te vergroten... Kan m'n eerdere bericht niet aanpassen, maar ik heb de bumps die ik nam vergeleken en gewogen en kom tussen de 15 en 25mg per bump. Over langere tijd rustig stapelen/verlengen met deze dosis vind ik super relaxed. Hierna heb ik 1x wat meer genomen (+/-120mg totaal) en de voordelen verdwenen toen voor mij. Moeilijke focus, wat meer "lammig" gevoel, en na paar hijsen van een wiet vaporizer ben ik gaan "slapen" en merkte het lichamelijke en geestelijke dissociatie effect véél sterker, had wat CEVs en ik voelde me een stratego steentje dat in een weiland lag!? Lager is dus beter voor mij....en niet te vaak. đ"
"Heb vandaag een festival waar ik van plan ben om "even te gaan kijken", dus weinig trek in drank, coke en pillen. Misschien dan vandaag eens 2mmc proberen. Heb pellets van 180mg en 250mg en een zakje poeder. Denk dat ik van beide pellets er eentje meenemen en begin met die van 180mg na een paar biertjes, om te kijken hoe het (be)valt. Ben 90kg/1.85m."
"Na een binge is een bepaalde mate van dysforie die optreedt niet zo vreemd."
"Thx, ik zat al wat verder te lezen idd. 250mg is dan misschien beter als begin dosis. Heb alleen een test-nakkie genomen toen het poeder binnenkwam. Merkte niet zoveel, behalve dat ik niet meteen kon slapen. Moet zeggen dat ik over het algemeen vrij gevoelig ben en bijvoorbeeld ook geen fan ben van een heftige xtc roes (Ik neem pillen vaak per kwartje), bij wat sos wordt ik al snel "erg enthousiast" đ Las ook dat het effect van een 2mmc pellet niet zo gek lang aanhoudt. Naja, we gaan het zien. Kijk eerst wel ff hoe de sfeer daar is. Dank voor je reactie iig!"
"Veerplas inderdaad"
"Ja, uit Haarlem."
"Het liep ff anders, dus gisteren geen 2MMC gepakt."
"Als de kat van huis is.....đ"