Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi lieve menschen, Ik zat eens na te denken.... Er is al een langere tijd een ontzettend grote vraag naar 3mmc, mensen neigen er zo naar dat er praktisch alleen maar 2mmc (of aanverwanten) wordt verkocht. Waarom wordt dit niet gewoon ergens in een hutje in Brabant massaal geproduceerd zoals speed? Is dit omdat er een bepaalde formule mist? Bepaalde ingrediënten/chemicaliën? Is het een gat in de markt? Ik zie wel vaak op andere fora dat er in andere landen (canada/polen) dat er wel daar nog een groot deel echte 3mmc wordt verkocht. Ik ben hier wel benieuwd naar als iemand hier meer van weet. Ik ben zelf een groot fan van 3mmc zo op zijn tijd, maar het lijkt compleet te verdwijnen en hoop dat het snel terugkomt. (copium) Groetjes, Bengozy"
"XMR zei: Ik heb gehoord dat de precursor zo goed als niet meer verkocht wordt vanuit China. De precursor voor 4-mmc is wel nog volop beschikbaar. Klik om te vergroten... Oke oke, dat klinkt al iets logischer. Al moet ik zeggen dat ik ook weinig 4mmc zie."
"Nathaniel zei: De natuurlijke bron is qat. Hoe ingewikkeld en/of winstgevend het vanaf daar is weet ik niet. Ik weet wel dat, hoe interessant en vaak onschuldig bedoeld ook, praten over productie en handel op ons forum verboden is. Laten we dat respecteren. Onze mods zullen het al druk genoeg hebben met die hele hetze op rc's die in de media gaande is... Klik om te vergroten... Excuses, dat wist ik niet. Topic mag gesloten worden."
"timmoteeth zei: huisarts kan iets anders voorschrijven,. mischien ideeën van mensne wat het dichts bij pyro komt kwa werking. Klik om te vergroten... Wat het dichst bij zit is Xanax (Alprazolam) . En volgens mij wordt dat niet zomaar voorgeschreven zoals andere benzo's dat worden. Dit omdat het ontzettend verslavend is en een hoog potentieel heeft voor misbruik."
"_shikantaza zei: 16:00 beer 'o clock? Klik om te vergroten... Jup, ik heb gefaald. 8 dagen volgehouden. Had een kutdag. Simple as, ga er geen doekjes om winden."
"Voor mij een classic, een van de eerste house platen die ik luisterde toen ik 16-17 was."
"Zeehond zei: Niet echt festivals; -kaarten Charlotte de Witte op 31 januari in Lofi -kaarten KRAFT 7 februari in Levenslang -kaarten Ratherlost 7 maart in Lofi Klik om te vergroten... Ratherlost wil ik misschien ook wel heen! DVS1"
"Partygyal zei: Ja. Daarom ben ik ook niet blij. Echt heel onverantwoord Klik om te vergroten... Hoe gaat het nu met je? Want de effecten lijken absoluut niet op ketamine. Ik denk dat het eerder wat anders is."
"Ik ga niet speculeren, het enige wat ik zou zeggen is : verwijder die dealer direct uit je mobiel, wat een fucking eikel. Hoe durf je mensen ketamine als 3mmc te verkopen. Mensen die dat doen mogen van mij echt tientallen jaren achter de tralies. Stel voor iemand die een ontzettende 3mmc tolerantie heeft, snuift een lijn van 200-300 mg maar nog nooit keta heeft gedaan. Als deze persoon alleen is kan het echt flink fout gaan. Begrijp echt niet hoe je dat kan doen."
"''Ik ben lampen aan het kweken'' Al kijken naar de kerstlichtjes in de kerstboom die aan en uit gingen onder invloed van MDMA en 2cb. Was er heilig van overtuigd dat ik zelf met m'n ogen de lampjes kon laten knipperen."