Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
197 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Zoveel zin om te blowen. Heftige cravings vanavond. Meerdere triggers gehad afgelopen dagen. Zag mijn dealer gisteren en vanavond was ik eten bij een maatje die daar vlakbij woont.

Toen ik net vanaf hem naar huis reed bedacht ik me ineens; ik hoef nu alleen maar naar hem toe te rijden nu en ik kan wiet halen. En dan voel ik me ineens weer ontzettend kwetsbaar!!
Klik om te vergroten...

Balen Raver.
Maar daadkrachtig van je dat je niet bij de dealer hebt aangebeld.
Hij kent je traject gok ik ... zou hij je wiet geven als je aan de deur komt, of kun je met hem een afspraak maken dat hij nee zegt?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Hij kent je traject gok ik ... zou hij je wiet geven als je aan de deur komt, of kun je met hem een afspraak maken dat hij nee zegt?
Klik om te vergroten...

Ook dealers zijn makkelijk te manipuleren om je alsnog wèl zooi mee te geven. Been there, done that!

@Raver wat heb je er tegenover gezet om het niet te doen? Heb je er iets tegenover gezet? (Bijv. Fellow bellen, hogere macht aanspreken, bandje vooruit spoelen, etc.)

Zo niet, is het misschien wel gewoon een kwestie van tijd tot het kwartje de andere kant opvalt.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Balen Raver.
Maar daadkrachtig van je dat je niet bij de dealer hebt aangebeld.
Hij kent je traject gok ik ... zou hij je wiet geven als je aan de deur komt, of kun je met hem een afspraak maken dat hij nee zegt?
Klik om te vergroten...

Als ik voor de deur sta zal die geen moment twijfelen om het gewoon te verkopen. Heb gewoon nooit meer contact opgenomen, had geen zin om mijn traject te vertellen. Misschien toen een achterdeurtje die ik open wilde houden.

LucidLucy zei:
@Raver wat heb je er tegenover gezet om het niet te doen? Heb je er iets tegenover gezet? (Bijv. Fellow bellen, hogere macht aanspreken, bandje vooruit spoelen, etc.)

Zo niet, is het misschien wel gewoon een kwestie van tijd tot het kwartje de andere kant opvalt.
Klik om te vergroten...

Ben eerst zsm naar huis gereden en ondertussen in mijn brein alles erbij gehaald waarom ik zo graag clean wil blijven. Eenmaal thuis m'n sponsor gebeld en mijn vriendin. Even lekker wat gegeten en Olympische spelen aangezet.

En hier natuurlijk gedeeld, nu ben ik eroverheen en is het uit mijn hoofd. Voor vandaag gelukkig.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Ben eerst zsm naar huis gereden en ondertussen in mijn brein alles erbij gehaald waarom ik zo graag clean wil blijven. Eenmaal thuis m'n sponsor gebeld en mijn vriendin. Even lekker wat gegeten en Olympische spelen aangezet.
Klik om te vergroten...

Goed gedaan man! Blijf dat doen!

Doet me een beetje denken aan mijn dealer die vlakbij het station woonde. Oh, ik werd er elke keer aan herinnerd als ik met de trein ging. Ben daar echt vaak op teruggevallen. Vooral omdat ik er niets mee deed en het voor mezelf hield.

Hij legde shit klaar in de brievenbus en ik gooide het geld er doorheen. Vaak contactloos dus. Niet altijd hoor. Lag eraan of we zin hadden in een praatje.

Maar als het in m'n kop zat, tilde ik ook weleens gewoon die klep op van de brievenbus om te zien of er iets lag voor iemand anders. Dat was (gelukkig) nooit zo.

Bellen is zowat het enige dat echt helpt voor mij als ik zucht heb. En tegelijkertijd het laatste waar ik zin in heb om te doen 😅

Hopelijk blijft de zucht weer een tijdje bij je weg!
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben nu al 1-2 weken flink aan het drinken, normaliter als ik drink dan haal ik eigenlijk 75% van de tijd wel wat als de tijd en portomonnee het toelaat.

Al zo'n 5 weken geen harddrugs aangeraakt. Over een weekje organiseer ik m'n verjaardag met wat vrienden. Ga 4mmc halen (nooit geprobeerd).

Eerst lekker kleine lijntjes pakken en biertjes doen met mn vrienden tot een uurtje of 1, daarna thuis lekker verdergaan. Heb er echt heel veel zin in!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bengozy zei:
Ben nu al 1-2 weken flink aan het drinken
Klik om te vergroten...
Pas ermee op, glad ijs.
Voor je t weet zit je 12 jaar lang in alcoholisme zoals ik.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#7
BrieMetDeBril zei:
Pas ermee op, glad ijs.
Voor je t weet zit je 12 jaar lang in alcoholisme zoals ik.
Klik om te vergroten...
Thanks, weet dat het veel is. Heb maanden hiervoor jarenlang maar 1-2 keer in de week gedronken. Ik ga na m'n verjaardag weer aan mezelf werken. Ik voel mezelf nu al vergeetachtig worden. Het leven was veel afgelopen weken, pa chronisch ziek, oma in het ziekenhuis, stiefmoeder burnout en een psychotische huibaas. alcohol is dan een makkelijk escapisme. Maar het is geen definitieve uitweg.

Ik waardeer je warning though. Ik moet dit niet langer (willen) voortzetten.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol is een keiharde drug @Bengozy 😔

Vraag hulp als stoppen lastig is of wordt. Sterkte met alles.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Alcohol is een keiharde drug @Bengozy 😔

Vraag hulp als stoppen lastig is of wordt. Sterkte met alles.
Klik om te vergroten...
Ga nu tot mn verjaardag niet drinken. Ookal is dat maar een aantal daagjes. Het moet weer ff mn systeem uit. Blijf vandaag ook lekker in m’n nest liggen :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bengozy zei:
Ga nu tot mn verjaardag niet drinken. Ookal is dat maar een aantal daagjes. Het moet weer ff mn systeem uit. Blijf vandaag ook lekker in m’n nest liggen :)
Klik om te vergroten...
Ga lekker wandelen joh. Het is heerlijk weer. Word je veel blijer van dan dat nestje van je :)
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Ga lekker wandelen joh. Het is heerlijk weer. Word je veel blijer van dan dat nestje van je :)
Klik om te vergroten...
Weet niet waar jij woont maar hier is het grijs en waait het hard en gaat het zo regenen 😂
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bengozy zei:
Weet niet waar jij woont maar hier is het grijs en waait het hard en gaat het zo regenen 😂
Klik om te vergroten...
In mijn hoofd schijnt altijd de zon tegenwoordig :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bengozy zei:
Weet niet waar jij woont maar hier is het grijs en waait het hard en gaat het zo regenen 😂
Klik om te vergroten...

Waar woon jij dan joh? Ik zie op buienradar helemaal niets 🤣

Het is hier al wel iets grijzer dan vanochtend maar nog best lekker buiten. Het was in elk geval te warm om comfortabel te hardlopen.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Waar woon jij dan joh? Ik zie op buienradar helemaal niets 🤣

Het is hier al wel iets grijzer dan vanochtend maar nog best lekker buiten. Het was in elk geval te warm om comfortabel te hardlopen.
Klik om te vergroten...
haha ik had een edit toegevoegd met dat het gelul was en dat het best oke was maar vergeten op confirmeren te drukken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bengozy zei:
haha ik had een edit toegevoegd met dat het gelul was en dat het best oke was maar vergeten op confirmeren te drukken.
Klik om te vergroten...
Precies. Hopla eruit! 😄
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kleine craving naar nog een beetje 3-FA
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pff heb echt onzettend veel zin om wat zooi te halen. Het is dat de portomonnee het niet toelaat. Al zo'n 6 weken niets gehad door de stress van de verhuizing. Soms wel jaloers op mensen die een voorraadje in huis hebben.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
mitchieee zei:
jammer dat we hier geen spraak memo’s kunnen plaatsen
Klik om te vergroten...
Ik stem voor. Met al die heerlijke accentjes met frustraties hier.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou de boel hier zo vol willen schelden dat er spontaan nieuwe vulgaire vocabulair ontstaat, maar ik houd het beschaafd.

KAKKA FLAKKA!
DIAREE A-PiHP!
SARS-CoV-2 A-PHP
Alles was okay
Toen de heimwee
Geen café
RC atelier
PostNL neemt het mee
Op de folie ermee
En gedwee
Weer pyro prostitué
En... Tevree?
Nou... Nee.
In de puree
Na een dag of twee
Helder idee
Alles door de plee
Na een minuut of twee
Direct weer heimwee
Elke witte spetter on the way
Is mogelijk aPiHP
En die obsessie daarmee
Duurt zeker een week of twee

De obsessie naar pyro's is real man. Echt ernstig hoe dat gaat.

Ik kreeg ook in eens een liedje inmn hoofd:

Als hij kon toveren kwam alles voor elkaar
Als hij kon toveren was niemand de sigaar
Als hij kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren
Dan hielden alle mensen van

Als hij kon toveren was de obsessie klaar!

Als iemand een benzo kent met een halfwaardetijd van pak 'm beet 3 weken, dan houd ik me aanbevolen. Dan is het lastigste deel voorbij.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey! Ik heb eindelijk een break gevonden voor mijn rookverslavingen en nicotinezuigtabletten.

Keelpastilles! Ik kan mezelf me wel heel erg zoet mee houden. Ik neem wel veel te veel dan wat mijn lichaam lief is. xD Misschien morgen spijt lol.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8990919293
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."