Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sluit me aan bij @Zweevteev . Je bent zo te lezen goed bezig om er ook zelf van alles aan te doen. Goed dat je het hier deelt en dat je een topic hebt geopend om je verhaal te doen. Sterk van je dat je hulp zoekt. Is een alarmkaart (crisisdienst) iets wat geregeld zou kunnen worden? Of AIZ... Wellicht via de huisarts? Voor de tussentijd dat je moet wachten op een neuroloog en psycholoog.. Heel veel sterkte in ieder geval en blijf hier delen wat je meemaakt. DF is er voor je."
"plex zei: Ik ga nu vast naar de huisarts, dus binnenkort ook weer. Klik om te vergroten... Mooi dat je in contact blijft met je huisarts, goed om te lezen. Blijf zo bezig, je bent op de goede weg met hulp zoeken. Sterkte nogmaals!"
"Untamed zei: niemand die het door heeft. Klik om te vergroten... Omgeving heeft het vaker door dan je denkt. Vaak willen mensen die om je geven het niet geloven of zien en zullen er mogelijk (oa) om die reden niet over beginnen."
"Het kan, afhankelijk van de frequentie, inderdaad makkelijk zo'n 4 á 6 weken (en bij stevig gebruik ong. 3 maanden) aantoonbaar zijn. Zelf voel ik de THC de hele dag naderhand nog, Ik zou me de dag nadien niet goed voelen bij autorijden bijvoorbeeld. Verder, rot voor je zeg. In Amsterdam is er niet lang geleden een trambestuurder ontslagen omdat THC nog aantoonbaar bleek. Dit was de avond voordat de test plaats vond. Hij was niet (opzettelijk) stoned gaan rijden. [Edit: een artikel over de trambestuurder https://www.rtlnieuws.nl/economie/l...tslag-trambestuurder-blowen-privetijd-ongeluk ]"
"Verschilt per sleutel en per middel. Niet elk poeder weegt het zelfde. Zou een weegschaaltje aanschaffen."
"Straten afstruinen op zoek naar iets wat geld zou opleveren om mijn verdoving te kunnen bekostigen. Tot vuilniszakken aan toe, toen ik rock bottom zat."
"Datura. Er is veel waar ik wel een keer ervaring(en) heb gehad, alleen niet voldoende (uitgeprobeerd) om ze te verbannen. De drugs die ik (nog) niet durf te gebruiken: Datura (nooit denk ik, na vele verhalen gelezen te hebben) DOC En wat voor drug dan ook via IV: nooit meer De nieuwsgierigheid naar andere veelgenoemde middelen in dit topic (non-IV) blijft wel. Mijn lijstje is te kort. Er zijn veel drugs die ik niet zonder tripsitter zou doen dankzij mijn ervaring met Salvia Divinorum. Bij tripmiddelen heb je echt een tripsitter nodig, ook als je ervaren bent."
"Metalen snuifbuisjes, en als ik die kwijt ben; een afgeknipt rietje. Briefje (geld) is m'n laatste optie als de nood/trek hoog is."
"Ik wil je hier niet in helpen, er kan nog hoop zijn.. daarnaast, je bent me onbekend en weet niet wat ik aanricht als ik wél zou helpen. Vind het heel verdrietig om te lezen vooral. Kan verder alleen maar zeggen: houd contact met je arts en meld je met behulp van je arts eventueel aan bij expertise centrum euthanasie. Hoop dat het niet zo ver hoeft te komen voor je. Veel sterkte!"
"Heb je iets te eten in huis? Als je niet misselijk bent kan je wat lichts eten, een stuk fruit. Drink een glas water. Nu andere middelen erbij nemen zou ik ook afraden. Als ik angstig ben of me draaierig voel, ga ik liggen met een koptelefoon op en zet bijv. een luisterverhaal op - het kan soms helpen om wat minder in eigen gedachten te zitten. Zoals Paranoize. noemt, nemen de sterkste effecten al vrij snel weer af."