Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"User7374692 zei: Wat zou je aanraden als goeie 3mmc vervanger van de RC? Klik om te vergroten... 3-fma"
"3-FMA/3-FEA is lekker en werkt licht op je serotonine, 6-APB is ook nog een optie al vind ik die weer iets meer werkend op je serotonine"
"Roze Olifant zei: 6-APB is een seroslurper. Werkt niet een beetje op serotonine, maar full-on. 😉 Het is praktisch ‘meer verspreide/langwerkende’ MDMA. Klik om te vergroten... Bij mij viel dat wel mee"
"ingevuld, hopen dat ze er iets goeds mee doen"
"6-apb of 5-mapb geven mij hetzelfde gevoel als X"
"Snuifcabine zei: Vond je het ook een beetje psychedelisch zoals soms verteld wordt? Klik om te vergroten... Vind 6 apb ook erg prettig bij een normale dosis (max 2mg per kg lichaamsgewicht), visuals of psychedelische ervaring heb ik zelf nooit ervaren, net als MarcieMarc. Enige nadeel van de drugs is dat het zolang werkt en je slaapritme wel kan verstoren."
"Gister weer stimulanten gebruikt terwijl ik mezelf had voorgenomen om dat minder te doen, heb inmiddels wel mijn zakjes 2-FEA en 2-FMA weggegooid. De drempel om dat te gebruiken is lager en leidt meestal tot gebruik van meer/andere drugs. Ik wil ook een soort "schema" maken zodat mijn weekend veel voller is qua planning zodat er geen ruimte is om drugs te gebruiken. Dit wilde ik ff van me afschrijven."
"volgens mij wordt het tijd voor het topic: ik wil naar festival blabla, wie wil er mee?"
"Ik vind 6-apb het lekkerst bij een dosis tussen de 75 en 100 mg, zelf weeg ik 65 kg. Eventueel na een uur of 4 - 5 nog 30 mg bij. Heb 1 keer 100 mg als eerste dosis genomen en toen ging mn hart redelijk tekeer en dat vond ik niet echt fijn."
"Serengetispaghetti zei: Ik heb tegenwoordig soms wat last van mijn zicht, dan gaat mijn beeld iets op en neer op het ritme van mijn hartslag al duurt dat vaak maar enkele seconden. Heeft denk ik te maken met de RC's die ik afgelopen 2 jaar heb uitgeprobeerd. Heb ook gegoogled daarnaar en 1 van de oorzaken zou vaatvernauwing kunnen zijn dus wil ik komende maanden niks to bijna niks gebruiken. Ben verder heel gezond (kreeg van de week nog bevestiging na een gezondheidscheck via zorgverkeraar) en beweeg veel en eet gezond. Klik om te vergroten... kleine update: ik heb hier nu steeds minder last van en misschien komt dit ook door de L-citrulline die ik dagelijks slik"