Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
248 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Als iemand iets verkeerd doet is het hier een gezegde “zal je nog doodslaan met een klein houten hamertje !” (Waar je dus met kan blijven slaan zonder iemand te doden.. 🤣🤷🏻‍♂️).
Klik om te vergroten...
Haha, vind 'm wel geestig :sweatsmile: Als je zegt "zal je nog doodslaan met een massieve ijzeren hamer met ijzeren punten van 3 kilo", dan werkt ie dus niet.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Niks , loslaten , van je luie reet komen en doen..

begin zo aan de garage te organiseren die een ravage is door verbouwing.

“zegt iemand met full blow adhd en uitstelgedrag”.
Klik om te vergroten...
Niet alleen ben ik bezig... ben al verschillende carièrrettes, landen en steden verder.

Maar die comedown van a-PiHP en MDPHP freebase is best vervelend.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Nee wij kennen alleen zo'n rechter hamertje, in een rechtszaal, dat iemand tikt en roept ORDE! ORDE!
Klik om te vergroten...
Lul niet, ook jij hebt de banhamer al langz zien zwiepen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wist het. Ik wist dat alcohol drinken m'n stoppen met roken extra kut gaat maken.

Nu heb ik gedronken en mag ik op de blaren zitten. Maar ik ga niet naar die tyfus tankstation. Echt niet!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb NU fucking veel trek in alles wat me maar beter zou kunnen laten voelen als emotie-regulatie, terwijl ik morgen gewoon lekker naar een festival ga en daar pep ga gebruiken. Maar daar heb ik NU niks aan. Maar nu al gebruiken gaat dat festival morgen verpesten, dat weet ik ook wel. En om deze reden gebruiken wil ik sowieso niet meer🙄
Dus nu maar met 2 Oxazepam en m'n verzwaringsdeken en knuffel naar bed en hopelijk een beetje tot rust komen van die gedachten🤯
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw van de Aldi: sorry meneer, we verkopen geen flesjes los alleen in 6 packs.

ik: oh geen enkel probleem hoor, fijne middag hoer
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
pff, eerste weekend sinds tijden dat ik waarschijnlijk niet ga gebruiken omdat ik morgen een paar dagen op vakantie ga. Zelfs de neiging om het mee te nemen op vakantie en dat zou best kunnen want ik blijf in Nederland en zou best leuk zijn!

Maar iets zegt me dat ik dat écht niet moet doen maar de cravings zijn zooooo groot…😫
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan geen Jointjes roken want hebt heel veel tandpijn 😭

Nu al 2 dagen geen wiet gerookt. Merk echt wel heel veel vershil sinds ik puur rook en geen tabak meer.

Het is veel makkelijker 🙏🏻 Dus jeeej..

Alleen tandpijn is verschrikkelijk 😡
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb echt ernstige afkick door m'n chatsapps te verwijderen.

Mensen zullen me voor gek verklaren maar is echt erg m'n anxiety nu.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterretje1984 zei:
Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Klik om te vergroten...
Ja nu weer spijt maar still worth it.
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
Ja nu weer spijt maar still worth it.
Klik om te vergroten...
Sterkte!!!
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#12
3cmc
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuiven deed ik het, het gaf geen eens meer een high….
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Man, gaat niet meer hier…
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo gespannen…..
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Help help help….
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tänzel to the core zei:
Help help help….
Klik om te vergroten...
Ik gebruik 3mmc en de cravings zijn inderdaad verschrikkelijk… ik kan er zelf ook zó moeilijk mee omgaan nog maar ik maak kleine stapjes!

Wat is je situatie nu? Kan ik je helpen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tänzel to the core zei:
Ik vlieg hier bij de muren op, wat een kutspul is 3-cmc
Klik om te vergroten...
Vind het ook zooi.
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja maar ik zit nu met de cravings…
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."