#1
Haha, vind 'm wel geestigAls iemand iets verkeerd doet is het hier een gezegde “zal je nog doodslaan met een klein houten hamertje !” (Waar je dus met kan blijven slaan zonder iemand te doden.. 🤣🤷🏻♂️).
Haha, vind 'm wel geestigAls iemand iets verkeerd doet is het hier een gezegde “zal je nog doodslaan met een klein houten hamertje !” (Waar je dus met kan blijven slaan zonder iemand te doden.. 🤣🤷🏻♂️).
Niet alleen ben ik bezig... ben al verschillende carièrrettes, landen en steden verder.Niks , loslaten , van je luie reet komen en doen..
begin zo aan de garage te organiseren die een ravage is door verbouwing.
“zegt iemand met full blow adhd en uitstelgedrag”.
Lul niet, ook jij hebt de banhamer al langz zien zwiepen!Nee wij kennen alleen zo'n rechter hamertje, in een rechtszaal, dat iemand tikt en roept ORDE! ORDE!
Ja nu weer spijt maar still worth it.Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Sterkte!!!Ja nu weer spijt maar still worth it.
Ik gebruik 3mmc en de cravings zijn inderdaad verschrikkelijk… ik kan er zelf ook zó moeilijk mee omgaan nog maar ik maak kleine stapjes!Help help help….
Vind het ook zooi.Ik vlieg hier bij de muren op, wat een kutspul is 3-cmc
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."