Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
185 weergaven
18-5-2026
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#1
gisteravond ha dik zin om ff 3 gram coke ofso te halen.. niet gedaan .....en lekker gesport vandaag
Casrus zei:
Stel het uit. Het is dinsdag.
Klik om te vergroten...
Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingen
Kijk uit met wiet het maakt mensen echt zombies.. imo.. daarbinnen is het ook een grote tering zooi in huis. Serieus iedereen die ik ooit heb gezien aan de wiet had een bende van zijn leven gemaakt.

Het lijkt is en blijft gewoon een keiharde drug dat cannabis elke dag. Zelf van 10mg ketamine merk je nog minder dan een hijs wiet.
ha, mensen doen net alsof wiet normaal is
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
en het leuke is mensen denken dat het blijkbaar minder schadelijk is dan hard drugs ........ yeh sure x)
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#3
frustraties uiten moet lukke, toch?

here we go, mijn fucking school is zo zwaar saai en ik moet nog 4 jaar. tegelijk zit ik in een klas met vrijwel alleen maar meide (veerpleegkundige mbo 4). nou klinkt dit best goed maar ze zijn gemiddeld 17 (ik ben 22) en nog best kinderlijk. heel de dag onderbroke in de les door iemand die weer zit te kankere. docente die boos worde omdat iemand zn bek niet kan houde. elk groeps project kijke ze direct naar mij. ik snap dat je van het middelbare afkomt maar doe op zn minst iets voor je zelfstandigheid en leer wat plannings vaardighede. heb hiervoor ict gedaan en ik met mn stomme kop heb dat een keer late valle. 3 keer rade wie er nu elke dag laptop probleme mag oplossen van digibeete kindere. jup, dat ben ik.

kom thuis en frustratie punt 2 is alweer aan het zeike voordat ik uberhaubt de deur door ben. "jij kanker hond" goeiemiddag broer, wat is deze keer het probleem waar je iedereen mee gaat lastig valle? daarna komt altijd ruzie, net zoals bij onze biologische vader (mishandeld vroeger, maar alleen de jongens (ik en broer) mn zus was de favoriet van hem. dit heeft hij ook vaak en duidelijk uitgesproke). altijd om niks en hij moet altijd té ver gaan bij onze moeder en mij tot het punt dat onze stiefvader er echt tusse moet springe. hij is ookal vaak leip geworde op mn broer en zit zichzelf nu continu op te frete over hem en zijn gedrag. dit is mijn stiefvaders huis bro, heb een beetje respect dat je hier nog mag wone op je 27ste met jou soort gedrag en niet wille werke... ookal doe ik niks of zijn onze ouders (moeder en stief vader) rustig tv aan het kijke. moet hij iemand vervele of klote of irritere. echt holy shit, het enige wat mij en hem nog bij elkaar houde is dat we bloedverwante. waar ik uit princiepe veel waarde aan hecht maar, net als bij onze biologische vader, ik maar zoveel kan hebbe voordat hij dat ook kapot maakt...

voelt goed om dit ff van me af te schrijve, phew.

maar het leve gaat weer door dus, let's-a go! op naar de volgende bullshit!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
WAZA zei:
gisteravond ha dik zin om ff 3 gram coke ofso te halen.. niet gedaan .....en lekker gesport vandaag

Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingen
Kijk uit met wiet het maakt mensen echt zombies.. imo.. daarbinnen is het ook een grote tering zooi in huis

Het lijkt is en blijft gewoon een keiharde drug dat cannabis elke dag. Zelf van 10mg ketamine merk je nog minder dan een hijs wiet.
ha, mensen doen net alsof wiet normaal is
Klik om te vergroten...
Vlotte babbels is meer van coke of speed...
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Vlotte babbels is meer van coke of speed...
Klik om te vergroten...
maakt neit uit van alles ga je uiteindelijk kapot
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je het verkeerd gebruik wel ja
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
WAZA zei:
maakt neit uit van alles ga je uiteindelijk kapot
Klik om te vergroten...
Ook zonder 'middelen' gebruik ga je al na een paar
-steeds sneller gaande- decennia.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
weet dat wij je altijd zullen steunen :redheart:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
WAZA zei:
Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingen
Kijk uit met wiet het maakt mensen echt zombies.. imo.. daarbinnen is het ook een grote tering zooi in huis. Serieus iedereen die ik ooit heb gezien aan de wiet had een bende van zijn leven gemaakt.

Het lijkt is en blijft gewoon een keiharde drug dat cannabis elke dag. Zelf van 10mg ketamine merk je nog minder dan een hijs wiet.
ha, mensen doen net alsof wiet normaal is
Klik om te vergroten...
Ik kan dit beamen. Als je gaat chillen met zulke gasten is het helemaal toegewijd aan het middel. Geen fuck te vertellen. Constant bezig met zelf-medicatie.

Iedere keer dat ik stop met blowen of vergelijkbaar drugsgebruik zie ik ze ineens niet meer. Was altijd pijnlijk als ik dan achter kwam dat ik een gebruik maatje was al die jaren en geen vriend.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#10
Don Draper zei:
Ik kan dit beamen. Als je gaat chillen met zulke gasten is het helemaal toegewijd aan het middel. Geen fuck te vertellen. Constant bezig met zelf-medicatie.

Iedere keer dat ik stop met blowen of vergelijkbaar drugsgebruik zie ik ze ineens niet meer. Was altijd pijnlijk als ik dan achter kwam dat ik een gebruik maatje was al die jaren en geen vriend.
Klik om te vergroten...
idd je ken beter met mensen praten die ooit'' een ferrari willen te rijden in de toekomst en visie hebben of met dingen bezig zijn die boeiend zijn bijv muziek maken spelen etc of met kunst bezig zijn ... ipv alleen maar praten over hoe stoned ze zijn en waar je de beste wiet koopt.

Mensen zonder visie die alleen over drugs praten is een no go zone
En het maakt geen reet uit of iemand stratenmaker is of bij de mac werkt of een uitkering heeft.. je hebt interessante mensen of loser personen
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voel me niet gesteund. Iedereen wijst naar naar een andere en af en toe gebruiken mag wel volgens iedereen. Ik moet niet hard zijn op mezelf.

Maar 1 is te veel en 1000 te weinig. Ik kan niet meer gebruiken. Ik wil niet meer. Maar op de blaren blijven zitten ervan heb ik ook niet meer de puf ervoor.

Voel me onbegrepen en een rare Harry in plaats van gesteund en bedolven van liefde.
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#12
<3
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben het zo beu de schade te voelen van mijn gebruik door gestopt te zijn, wil zo graag gebruiken en genoeg om de schade even niet te voelen en terug gewoon te leven...
Ik wik en weeg...zou ik uitstellen tot de lange opname om erdoor te gaan? Nu zit ik alleen thuis zonder verplichtingen...in opname heb ik continu mensen om me heen zoals in mijn recente opname van 6 weken, dat zorgt dat t draaglijk blijft. T menselijke contact is een goede afleiding van wat ik nu allemaal niet kan....
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
je voelt altijd iets van schade na gebruik is mijn ervaring, hoe je met die schade omgaat is alles bepalend
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Ik voel me niet gesteund. Iedereen wijst naar naar een andere en af en toe gebruiken mag wel volgens iedereen. Ik moet niet hard zijn op mezelf.

Maar 1 is te veel en 1000 te weinig. Ik kan niet meer gebruiken. Ik wil niet meer. Maar op de blaren blijven zitten ervan heb ik ook niet meer de puf ervoor.

Voel me onbegrepen en een rare Harry in plaats van gesteund en bedolven van liefde.
Klik om te vergroten...
Oh! Zo herkenbaar he!

Helemaal dat controlerende gedrag wat naasten ( onbewust of bewust ) hebben. 1 keer je neus ophalen omdat het snotterig weer is, en ze vallen van schrik achterover 🫣
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
robinjoo1 zei:
je voelt altijd iets van schade na gebruik is mijn ervaring, hoe je met die schade omgaat is alles bepalend
Klik om te vergroten...
Ik zal deze schade echter +/- 6 maanden voelen of mogelijks een jaar. Ik kan nauwelijks voor mezelf zorgen zonder. Alle praktische dingen die uit verschillende stappen bestaan zijn erg moeilijk. Durf niet buiten, ben veel te moe, pak geen dingen aan. Eet en slaap.
Ooit kon ik 3 dagen niet meer praten of stappen na erg veel gebruik. Dit heb ik gelukkig in een opname doorgemaakt..
Nu alleen thuis en kom tot bijna niets...

Ik weet niet of t terecht is te denken dat ik dit beter in opname doe maar denk t wel. Dit betekent wel opnieuw gebruik een periode maar dan krijg ik die opname ook in orde door plaatsen af te bellen en mogelijke wachttijd te plannen te overbruggen op andere plaats..
Doorzetten zou t beste zijn maar heb dan eigenlijk hulp aan huis nodig gedurende lange periode en die is er niet. Er is een vriend die wel naar winkel ging en wat hielp, maar alles op zijn schouders gaat niet langer.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fairflower zei:
Ik zal deze schade echter +/- 6 maanden voelen of mogelijks een jaar. Ik kan nauwelijks voor mezelf zorgen zonder. Alle praktische dingen die uit verschillende stappen bestaan zijn erg moeilijk. Durf niet buiten, ben veel te moe, pak geen dingen aan. Eet en slaap.
Ooit kon ik 3 dagen niet meer praten of stappen na erg veel gebruik. Dit heb ik gelukkig in een opname doorgemaakt..
Nu alleen thuis en kom tot bijna niets...

Ik weet niet of t terecht is te denken dat ik dit beter in opname doe maar denk t wel. Dit betekent wel opnieuw gebruik een periode maar dan krijg ik die opname ook in orde door plaatsen af te bellen en mogelijke wachttijd te plannen te overbruggen op andere plaats..
Doorzetten zou t beste zijn maar heb dan eigenlijk hulp aan huis nodig gedurende lange periode en die is er niet. Er is een vriend die wel naar winkel ging en wat hielp, maar alles op zijn schouders gaat niet langer.
Klik om te vergroten...
En ambulante hulp via de WMO inschakelen?

Gebruiken is niet de oplossing. Geloof me, ik weet hoe het is om je dopamine systeem naar de klote te hebben. Het heeft tijd nodig. Tijd, goede voeding, beweging, structuur en hulp. Hulp door het te vragen aan je netwerk om je heen. Ik gebruik daar de meetings voor.

Zelfs korte terugvallen geven al flinke terugslag in je stofjes balans in je hoofd. Langere of veelvuldige terugvallen geven helemaal een flinke terugslag.

Er zijn dagen geweest dat ik na eventjes stofzuigen al helemaal uitgeteld was voor de dag. Maar het herstelt wel. Alleen wel door bezig te blijven. En structuur is hierin zó verschrikkelijk belangrijk.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Meer drugs aan iemand adviseren die al verslaafd is
Klik om te vergroten...
Een afkick van de meeste drugs word gedaan met een andere drugs. Dus waar heb je het over?
Of heb je er geen verstand van?
Benzos en phenibut worden beide ingezet bij afkicken van drugs ter informatie speciaal voor jou, wat je zou moeten weten als je sinds 2019 lid bent lol 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Theundertaker zei:
Een afkick van de meeste drugs word gedaan met een andere drugs. Dus waar heb je het over?
Of heb je er geen verstand van?
Benzos en phenibut worden beide ingezet bij afkicken van drugs ter informatie speciaal voor jou, wat je zou moeten weten als je sinds 2019 lid bent lol 😂
Klik om te vergroten...
Een afkick van drugs wordt gedaan onder supervisie van gespecialiseerd medisch personeel. Waar ze onder andere ook je fysieke gesteldheid in de gaten houden.

Wat jij doet is iets heel anders: zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult. Net zoals in dat xtc topic. En als iemand kritiek heeft reageer je als een boze puber.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat je omlaag gaat met je benzo’s… en dat er dan iemand gaat stofzuigen.
Iew.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."