Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
189 weergaven
18-5-2026
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is vanavond een feestje en krijg serieuze fomo (en dan ook om drugs te pakken). Zo irritant die tweestrijd...
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zin in THC wiet. Maar of dat me gaat helpen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Don Draper zei:
Zin in THC wiet. Maar of dat me gaat helpen.
Klik om te vergroten...
Stel het uit. Het is dinsdag.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
gisteravond ha dik zin om ff 3 gram coke ofso te halen.. niet gedaan .....en lekker gesport vandaag
Casrus zei:
Stel het uit. Het is dinsdag.
Klik om te vergroten...
Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingen
Kijk uit met wiet het maakt mensen echt zombies.. imo.. daarbinnen is het ook een grote tering zooi in huis. Serieus iedereen die ik ooit heb gezien aan de wiet had een bende van zijn leven gemaakt.

Het lijkt is en blijft gewoon een keiharde drug dat cannabis elke dag. Zelf van 10mg ketamine merk je nog minder dan een hijs wiet.
ha, mensen doen net alsof wiet normaal is
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
en het leuke is mensen denken dat het blijkbaar minder schadelijk is dan hard drugs ........ yeh sure x)
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#6
frustraties uiten moet lukke, toch?

here we go, mijn fucking school is zo zwaar saai en ik moet nog 4 jaar. tegelijk zit ik in een klas met vrijwel alleen maar meide (veerpleegkundige mbo 4). nou klinkt dit best goed maar ze zijn gemiddeld 17 (ik ben 22) en nog best kinderlijk. heel de dag onderbroke in de les door iemand die weer zit te kankere. docente die boos worde omdat iemand zn bek niet kan houde. elk groeps project kijke ze direct naar mij. ik snap dat je van het middelbare afkomt maar doe op zn minst iets voor je zelfstandigheid en leer wat plannings vaardighede. heb hiervoor ict gedaan en ik met mn stomme kop heb dat een keer late valle. 3 keer rade wie er nu elke dag laptop probleme mag oplossen van digibeete kindere. jup, dat ben ik.

kom thuis en frustratie punt 2 is alweer aan het zeike voordat ik uberhaubt de deur door ben. "jij kanker hond" goeiemiddag broer, wat is deze keer het probleem waar je iedereen mee gaat lastig valle? daarna komt altijd ruzie, net zoals bij onze biologische vader (mishandeld vroeger, maar alleen de jongens (ik en broer) mn zus was de favoriet van hem. dit heeft hij ook vaak en duidelijk uitgesproke). altijd om niks en hij moet altijd té ver gaan bij onze moeder en mij tot het punt dat onze stiefvader er echt tusse moet springe. hij is ookal vaak leip geworde op mn broer en zit zichzelf nu continu op te frete over hem en zijn gedrag. dit is mijn stiefvaders huis bro, heb een beetje respect dat je hier nog mag wone op je 27ste met jou soort gedrag en niet wille werke... ookal doe ik niks of zijn onze ouders (moeder en stief vader) rustig tv aan het kijke. moet hij iemand vervele of klote of irritere. echt holy shit, het enige wat mij en hem nog bij elkaar houde is dat we bloedverwante. waar ik uit princiepe veel waarde aan hecht maar, net als bij onze biologische vader, ik maar zoveel kan hebbe voordat hij dat ook kapot maakt...

voelt goed om dit ff van me af te schrijve, phew.

maar het leve gaat weer door dus, let's-a go! op naar de volgende bullshit!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
WAZA zei:
gisteravond ha dik zin om ff 3 gram coke ofso te halen.. niet gedaan .....en lekker gesport vandaag

Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingen
Kijk uit met wiet het maakt mensen echt zombies.. imo.. daarbinnen is het ook een grote tering zooi in huis

Het lijkt is en blijft gewoon een keiharde drug dat cannabis elke dag. Zelf van 10mg ketamine merk je nog minder dan een hijs wiet.
ha, mensen doen net alsof wiet normaal is
Klik om te vergroten...
Vlotte babbels is meer van coke of speed...
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Vlotte babbels is meer van coke of speed...
Klik om te vergroten...
maakt neit uit van alles ga je uiteindelijk kapot
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je het verkeerd gebruik wel ja
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
WAZA zei:
maakt neit uit van alles ga je uiteindelijk kapot
Klik om te vergroten...
Ook zonder 'middelen' gebruik ga je al na een paar
-steeds sneller gaande- decennia.
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
De strijd om niet te gebruiken is zwaar. Ik ben nu 2,5e maand clean van 3mmc maar het liefst zou ik zo weer beginnen want ik mis het en alles daaromheen zo erg😩

De feestjes, avonden met vrienden, lekker veel energie, geen chaos in m’n hoofd, vriendschappen goed kunnen onderhouden, geen smoesjes waarom ik er niet ben, voor even zorgeloos zijn…

Daarentegen heeft het ook zoveel nadelen en die kan ik me ook wel bedenken maar ik overzie niet hoe erg die eigenlijk zijn terwijl ik er nog dagelijks flink last van heb. En eigenlijk kan ik alles alleen maar verheerlijken.

Ik zit echt even vast…
Klik om te vergroten...
ik weet (nog en hopelijk nooit) niet hoe erg een verslaving kan zijn en wat dit met een persoon kan doen. maar uit mijn semi professioneel standpunt (verpleegkundige in opleiding) ben je echt al enorm goed bezig. eventueel zou een huisarts ondersteuning kunne bieden in het proces om niet meer te gebruiken. je hoeft niks te doen als je het niet wilt, de huisarts geeft immers advies en alles wat besproken wordt blijft ten alle tijden tussen jou en de huisarts.

als je het nog niet hebt geprobeerd iig.
weet dat ik trots ben op je en dat jij dit kan, geloof in jezelf.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
die-ene-vent zei:
ik weet (nog en hopelijk nooit) niet hoe erg een verslaving kan zijn en wat dit met een persoon kan doen. maar uit mijn semi professioneel standpunt (verpleegkundige in opleiding) ben je echt al enorm goed bezig. eventueel zou een huisarts ondersteuning kunne bieden in het proces om niet meer te gebruiken. je hoeft niks te doen als je het niet wilt, de huisarts geeft immers advies en alles wat besproken wordt blijft ten alle tijden tussen jou en de huisarts.

als je het nog niet hebt geprobeerd iig.
weet dat ik trots ben op je en dat jij dit kan, geloof in jezelf.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Super lief!

Ik ben in behandeling binnen de ggz en verslavingszorg dus ik heb gelukkig goede hulp. Maar alleen daarmee kom je er niet en zul je zelf keihard moeten vechten natuurlijk.
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Ik ben in behandeling binnen de ggz en verslavingszorg dus ik heb gelukkig goede hulp.
Klik om te vergroten...
goed om te hore, lekker bezig!


Torchic zei:
Maar alleen daarmee kom je er niet en zul je zelf keihard moeten vechten natuurlijk
Klik om te vergroten...
precies dit, ik vind het altijd lekker om volledig een boksbal/bokszak in elkaar te ramme. goed voor frustratie, hoofd leeg make en beweging. daarentege, soms mag je ook ff met jezelf zitte en je gevoelens erkenne. kijk alles per dag aan en weet dat het beter wordt
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 weken geleden een pakje coke besteld bij een nieuwe dealer.
Kon een hele krijgen voor de helft van de prijs. Dat vertrouw ik nooit maar een vriendin zei me al hij heeft echt de beste die er is.
Die was puur maar ook een echt echt lekkere, maar onderdruk die craving al 2 weken want als je daar aan gaat beginnen dan ben je zo arm.

Maar die coke was goed! Slim ventje want hij weet als je de zijne proeft ben je verkocht!
En ik verstand van coke.. Dit weekend toch samen met iemand 1 pakje halen.. 2x pm is nog te doen.
Maar de coke snuivers kennen het als hij op is wil je meer meer en meer... Kut drugs die goede coke :sneeze:
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Iedere keer kom ik op het punt dat ik aggressief wordt bij het afkicken. En ik heb echt geen idee hoe ermee te dealen want buitenshuis ben ik echt giftig. Omdat ik zo bang van mezelf wordt begin ik maar weer.

Ik hoop gewoon niet dat dit verkeerd afloopt.
Klik om te vergroten...
Afkicken van wat?
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies :confounded:
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
Theundertaker zei:
Afkicken van wat?
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies :confounded:
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Klik om te vergroten...

Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.

Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purplext zei:
Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.
Klik om te vergroten...
Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen.
Phenibut is niet zo geweldig om op te spacen je voelt het wel maar ook niet dat je zegt dat is geweldig. Een enkele keer moet geen problemen vormen.

Purplext zei:
Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
Klik om te vergroten...
Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan.
Dan gaat zo een huisarts je proberen te dwingen om naar Jellinek te gaan ook al wil je dat niet.
Maar er is dan ook pas over 2 maanden plek als je het toch zou willen.
Ik heb er niks mee en ik denk dus de meeste mensen die hun heil zoeken op zo'n forum dus zelf op zoek zijn naar antwoorden en dan komt er altijd iemand met deze opmerking tussen door en dan zie je ook dat diegene daar niks mee doet. Ik lees al een tijdje mee.

Ja het is goed bedoeld maar dat is niet het antwoord waar iemand op zit te wachten die op het moment zoiets roept.
Dat weet diegene zelf ook wel dat hij daar een soort van hulp kan krijgen...
Maar ik zie dit meer als een schreeuw voor hulp dat op een korte termijn tips nodig heeft.
Deze persoon is al lang lid van dit forum dus die weet wel hoe het werkt.

Theundertaker zei:
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies :confounded:
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Klik om te vergroten...

Dus ik blijf bij mijn eerste antwoord.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Torchic zei:
en zul je zelf keihard moeten vechten natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Voor mij werkt het eigenlijk precies andersom. Stoppen met vechten en mezelf overgeven aan xxxx

En die x'jes kan je invullen met vanalles. Bijvoorbeeld overgeven aan het feit dat ik verslaafd ben. Overgeven aan de gebruikersgedachten. Overgeven aan het feit dat ik geen controle heb over mijn leven. Etc. Als ik ga vechten, wordt het over het algemeen alleen maar zwaarder en komt die verslaving steeds harder opzetten.

Ben je al weleens bij een meeting geweest? (N.A. of C.A. bijvoorbeeld)
Daar ben je fysiek wat meer onder mensen die ook begrijpen hoe het is om verslaafd te zijn. Maar die ook een oplossing hebben gevonden die het leven leuk maakt. Ipv alleen maar ondraaglijk omdat die uitlaatklep van drugs is weggenomen.
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#19
Don Draper zei:
Mijn andere strijd dat ik heb is dat ik soms echt heel graag me de tering rook of vape. Dat bedoelde ik met terugvallen.
Klik om te vergroten...
je kan een warm washandje/handdoek/kruik, gwn iets wat je warm kan maken en op je nek kan leggen proberen. daar zitten enorm veel zenuwen en bloedvaten. warmte helpt met relaxen, misschien word je hier rustig(er) van?
Don Draper zei:
Benzo's heb ik al maar wil het niet gebruiken ter overbrugging van dit. Het werkte ook niet toendertijd. Phenibut lijkt me niet slim want ik ben verslavingsgevoelig. Verder trekt het me niet echt.
Klik om te vergroten...
goed dat je dit al weet van jezelf, het gaat je wel lukken. dat geloof ik wel.
Don Draper zei:
Het komt goed. :)
Klik om te vergroten...
vooral met deze instelling. veel suc6 bro, als je ons nodig hebt zijn we nooit ver van je vandaag 🙂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker genieten van milde benzo ontwenning hierzo!

Geen zucht tho. Héél veel uitgesproken vandaag. Heel veel... Tijd voor bed en nog wat muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."