#1
Er is vanavond een feestje en krijg serieuze fomo (en dan ook om drugs te pakken). Zo irritant die tweestrijd...
Stel het uit. Het is dinsdag.Zin in THC wiet. Maar of dat me gaat helpen.
Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingenStel het uit. Het is dinsdag.
Vlotte babbels is meer van coke of speed...gisteravond ha dik zin om ff 3 gram coke ofso te halen.. niet gedaan .....en lekker gesport vandaag
Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingen
Kijk uit met wiet het maakt mensen echt zombies.. imo.. daarbinnen is het ook een grote tering zooi in huis
Het lijkt is en blijft gewoon een keiharde drug dat cannabis elke dag. Zelf van 10mg ketamine merk je nog minder dan een hijs wiet.
ha, mensen doen net alsof wiet normaal is
maakt neit uit van alles ga je uiteindelijk kapotVlotte babbels is meer van coke of speed...
Ook zonder 'middelen' gebruik ga je al na een paarmaakt neit uit van alles ga je uiteindelijk kapot
ik weet (nog en hopelijk nooit) niet hoe erg een verslaving kan zijn en wat dit met een persoon kan doen. maar uit mijn semi professioneel standpunt (verpleegkundige in opleiding) ben je echt al enorm goed bezig. eventueel zou een huisarts ondersteuning kunne bieden in het proces om niet meer te gebruiken. je hoeft niks te doen als je het niet wilt, de huisarts geeft immers advies en alles wat besproken wordt blijft ten alle tijden tussen jou en de huisarts.De strijd om niet te gebruiken is zwaar. Ik ben nu 2,5e maand clean van 3mmc maar het liefst zou ik zo weer beginnen want ik mis het en alles daaromheen zo erg😩
De feestjes, avonden met vrienden, lekker veel energie, geen chaos in m’n hoofd, vriendschappen goed kunnen onderhouden, geen smoesjes waarom ik er niet ben, voor even zorgeloos zijn…
Daarentegen heeft het ook zoveel nadelen en die kan ik me ook wel bedenken maar ik overzie niet hoe erg die eigenlijk zijn terwijl ik er nog dagelijks flink last van heb. En eigenlijk kan ik alles alleen maar verheerlijken.
Ik zit echt even vast…
Dankjewel! Super lief!ik weet (nog en hopelijk nooit) niet hoe erg een verslaving kan zijn en wat dit met een persoon kan doen. maar uit mijn semi professioneel standpunt (verpleegkundige in opleiding) ben je echt al enorm goed bezig. eventueel zou een huisarts ondersteuning kunne bieden in het proces om niet meer te gebruiken. je hoeft niks te doen als je het niet wilt, de huisarts geeft immers advies en alles wat besproken wordt blijft ten alle tijden tussen jou en de huisarts.
als je het nog niet hebt geprobeerd iig.
weet dat ik trots ben op je en dat jij dit kan, geloof in jezelf.
goed om te hore, lekker bezig!Ik ben in behandeling binnen de ggz en verslavingszorg dus ik heb gelukkig goede hulp.
precies dit, ik vind het altijd lekker om volledig een boksbal/bokszak in elkaar te ramme. goed voor frustratie, hoofd leeg make en beweging. daarentege, soms mag je ook ff met jezelf zitte en je gevoelens erkenne. kijk alles per dag aan en weet dat het beter wordtMaar alleen daarmee kom je er niet en zul je zelf keihard moeten vechten natuurlijk
Afkicken van wat?Iedere keer kom ik op het punt dat ik aggressief wordt bij het afkicken. En ik heb echt geen idee hoe ermee te dealen want buitenshuis ben ik echt giftig. Omdat ik zo bang van mezelf wordt begin ik maar weer.
Ik hoop gewoon niet dat dit verkeerd afloopt.
Afkicken van wat?
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen.Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.
Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan.Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Voor mij werkt het eigenlijk precies andersom. Stoppen met vechten en mezelf overgeven aan xxxxen zul je zelf keihard moeten vechten natuurlijk.
je kan een warm washandje/handdoek/kruik, gwn iets wat je warm kan maken en op je nek kan leggen proberen. daar zitten enorm veel zenuwen en bloedvaten. warmte helpt met relaxen, misschien word je hier rustig(er) van?Mijn andere strijd dat ik heb is dat ik soms echt heel graag me de tering rook of vape. Dat bedoelde ik met terugvallen.
goed dat je dit al weet van jezelf, het gaat je wel lukken. dat geloof ik wel.Benzo's heb ik al maar wil het niet gebruiken ter overbrugging van dit. Het werkte ook niet toendertijd. Phenibut lijkt me niet slim want ik ben verslavingsgevoelig. Verder trekt het me niet echt.
vooral met deze instelling. veel suc6 bro, als je ons nodig hebt zijn we nooit ver van je vandaag 🙂Het komt goed.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."