Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
183 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fuck you cravings!
Jullie zijn mijn grootste vijand!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Don Draper zei:
Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Klik om te vergroten...
Gaat niet goed met jou, hè? Niet dat me dat ene reet interesseert na de wat je me geflikt heb. 🖕
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Draper zei:
Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Klik om te vergroten...
Lysergamiden!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil niet roken maar moet wel door deze afkick heen gaan.

M'n hoofd doet echt rare dingen, m'n lichaam is ziek en mijn zelfbeeld is heel laag.

Godzijdank is er nu CS:GO eSports dat me vermaakt.

Ik weet gewoon dat ik over anderhalf maand high on life ben als ik doorzet. Dit is maar tijdelijk. Ik moet hier echt doorheen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sinds de middag ga ik echt door allerlei cravings. Gek wordt ik ervan.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatste weken als ik me enigszins kut voelde nam ik een lorazepam.

Maar ik ben het weer zat me te verdoven. Ik heb ook geen goeie reden om kut te voelen behalve overprikkeld zijn.

Ik laat het er zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper zei:
Wil mijn ellende wegroken
Klik om te vergroten...
Laat die ellende komen en de rookspullen even liggen...
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik trek de trek niet meer. Heb na een kleine 2 maanden de handdoek in de ring gegooid, voor tijdelijk (is het voornemen, zal mensen hier niet onbekend klinken). Zo veel heftige omstandigheden dat ik het heb heb laten vieren. Drank en Kratom voornamelijk, die laatste is er eigenlijk sinds alcohol abstinentie ingeslopen.
Heb onlangs nog met een vriend gesproken die ook worstelt en heb ons gezamenlijke goede voornemen nu al verbroken. :facepalmman1:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
Klik om te vergroten...
Goed gedaan...!

Hoe heb je jezelf uiteindelijk weten af te leiden?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laboratoriumrat zei:
Echt raar?? Ik heb al 4 maanden geen stims meer gebruikt, en heb er verder ook niet echt zin in maar wel trek in 3mmc dat ik al een jaar niet meer gebruikt heb. Kun je voorstellen hoe verslaafd ik eraan was. Ik vraag me af of het überhaupt zo leuk is als ik me herinner.
Klik om te vergroten...
Nee, het is het niet waard.



*Misschien helpt dit tegen je cravings.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Druggers zei:
Er is vanavond een feestje en krijg serieuze fomo (en dan ook om drugs te pakken). Zo irritant die tweestrijd...
Klik om te vergroten...
Wat levert het op/wat heb je te verliezen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laboratoriumrat zei:
Echt raar?? Ik heb al 4 maanden geen stims meer gebruikt, en heb er verder ook niet echt zin in maar wel trek in 3mmc dat ik al een jaar niet meer gebruikt heb. Kun je voorstellen hoe verslaafd ik eraan was. Ik vraag me af of het überhaupt zo leuk is als ik me herinner.
Klik om te vergroten...
Ben zelf nooit verslaafd geweest, maar heb ervaren dat bij sommige middelen de cravings al gauw veel heftiger worden dan het middel leuk is.

De rationele oplossing is om het middel (tijdelijk) te laten staan.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er is vanavond een feestje en krijg serieuze fomo (en dan ook om drugs te pakken). Zo irritant die tweestrijd...
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zin in THC wiet. Maar of dat me gaat helpen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Don Draper zei:
Zin in THC wiet. Maar of dat me gaat helpen.
Klik om te vergroten...
Stel het uit. Het is dinsdag.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#18
gisteravond ha dik zin om ff 3 gram coke ofso te halen.. niet gedaan .....en lekker gesport vandaag
Casrus zei:
Stel het uit. Het is dinsdag.
Klik om te vergroten...
Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingen
Kijk uit met wiet het maakt mensen echt zombies.. imo.. daarbinnen is het ook een grote tering zooi in huis. Serieus iedereen die ik ooit heb gezien aan de wiet had een bende van zijn leven gemaakt.

Het lijkt is en blijft gewoon een keiharde drug dat cannabis elke dag. Zelf van 10mg ketamine merk je nog minder dan een hijs wiet.
ha, mensen doen net alsof wiet normaal is
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
en het leuke is mensen denken dat het blijkbaar minder schadelijk is dan hard drugs ........ yeh sure x)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat je omlaag gaat met je benzo’s… en dat er dan iemand gaat stofzuigen.
Iew.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."