#1
Fuck you cravings!
Jullie zijn mijn grootste vijand!
Jullie zijn mijn grootste vijand!
Gaat niet goed met jou, hè? Niet dat me dat ene reet interesseert na de wat je me geflikt heb. 🖕Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Lysergamiden!Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Laat die ellende komen en de rookspullen even liggen...Wil mijn ellende wegroken
Goed gedaan...!Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
Nee, het is het niet waard.Echt raar?? Ik heb al 4 maanden geen stims meer gebruikt, en heb er verder ook niet echt zin in maar wel trek in 3mmc dat ik al een jaar niet meer gebruikt heb. Kun je voorstellen hoe verslaafd ik eraan was. Ik vraag me af of het überhaupt zo leuk is als ik me herinner.
Wat levert het op/wat heb je te verliezen?Er is vanavond een feestje en krijg serieuze fomo (en dan ook om drugs te pakken). Zo irritant die tweestrijd...
Ben zelf nooit verslaafd geweest, maar heb ervaren dat bij sommige middelen de cravings al gauw veel heftiger worden dan het middel leuk is.Echt raar?? Ik heb al 4 maanden geen stims meer gebruikt, en heb er verder ook niet echt zin in maar wel trek in 3mmc dat ik al een jaar niet meer gebruikt heb. Kun je voorstellen hoe verslaafd ik eraan was. Ik vraag me af of het überhaupt zo leuk is als ik me herinner.
Stel het uit. Het is dinsdag.Zin in THC wiet. Maar of dat me gaat helpen.
Van die gasten in mijn omgeving die de halve dag niets te doen hebben zitten allemaal aan de wiet.,. echt geen een van hen heeft een vlotte babbel of toekomstperspectief.. Ze praten alleen maar over wiet en cannabis en coffeeshops n uitsloverij dingenStel het uit. Het is dinsdag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."