#1
Goed bezig, je kunt het. Het restje zou je eventueel door de wc kunnen spoelen, als dat helpt.Eerste weekend sinds te lange tijd zonder pep. Nu moet ik even sterk blijven 💪🏽 Gelukkig heb ik ook nog maar een klein restje 😅
Goed bezig, je kunt het. Het restje zou je eventueel door de wc kunnen spoelen, als dat helpt.Eerste weekend sinds te lange tijd zonder pep. Nu moet ik even sterk blijven 💪🏽 Gelukkig heb ik ook nog maar een klein restje 😅
Pffttt vanavond lekker wezen wokken maar mn vriend heeft veel bier gedronken daar dus had enorm trek.
Maar ik was gewoon nuchter vanavond en ook al ging het ook wel in mijn hoofd zitten, het is me gelukkig toch gelukt om verstandig te zijn en nee te zeggen en mn vriend er ook van te weerhouden💪
Scheelt gewoon echt dat ik die afspraak met mezelf heb gemaakt dat ik niet wil gebruiken tot volgend weekend. Ook al kost het veel moeite, lukt me dan wel makkelijker om niet aan stem toe te geven👍
Heel sterk van je!!Nou het kreeg nog wel een vervolg. Want mn vriend bleef onrustig en trek houden en kon niet slapen. En hij is er toch om half 3 vannacht uitgegaan om te gaan gebruiken. Dus dat vond ik wel echt heel erg moeilijk. Maar toch ben ik gewoon in bed blijven liggen en ben ik wel gewoon gaan slapen💪
Ik ben nou net wakker en echt zo blij dat ik voor mezelf heb gekozen en niet met hem mee ben gaan doen. Ondanks dat ik ook echt wel enorme trek had en mijn "junkiehoofd" echt wel wilde. Gelukkig dat mijn verstandige hoofd toch gewonnen heeft😎
En ja, we hebben het er vannacht al wel uitgebreid over gehad dat ik dit niet tof vind van hem, want als we hier bij mij thuis zijn is het altijd of samen gebruiken of niet gebruiken geweest. En dat is nu dus voor het eerst niet zo. Dus daar gaan we het later ook nog wel verder over hebben.
Het is nu op/door de wc gespoeld, dus voor mij nu geen gevaar meer dat ik vandaag alsnog ga gebruiken👍
Ik spreek uit ervaring. Dit is een enorme red flag.Nou het kreeg nog wel een vervolg. Want mn vriend bleef onrustig en trek houden en kon niet slapen. En hij is er toch om half 3 vannacht uitgegaan om te gaan gebruiken. Dus dat vond ik wel echt heel erg moeilijk. Maar toch ben ik gewoon in bed blijven liggen en ben ik wel gewoon gaan slapen💪
Ik ben nou net wakker en echt zo blij dat ik voor mezelf heb gekozen en niet met hem mee ben gaan doen. Ondanks dat ik ook echt wel enorme trek had en mijn "junkiehoofd" echt wel wilde. Gelukkig dat mijn verstandige hoofd toch gewonnen heeft😎
En ja, we hebben het er vannacht al wel uitgebreid over gehad dat ik dit niet tof vind van hem, want als we hier bij mij thuis zijn is het altijd of samen gebruiken of niet gebruiken geweest. En dat is nu dus voor het eerst niet zo. Dus daar gaan we het later ook nog wel verder over hebben.
Het is nu op/door de wc gespoeld, dus voor mij nu geen gevaar meer dat ik vandaag alsnog ga gebruiken👍
Ik spreek uit ervaring. Dit is een enorme red flag.
Knap van je! You can do it. Fijne nachtrust gewenst en morgen een dag zonder cravings 💫Ernstige cravings naar cannabis. Ik drink mijn bier op en ga maar vroeg naar bed.
Dank je wel. Ik ga vandaag echt geen cannabis gebruiken en ook niet meer dan een liter bier drinken. Terwijl het zo makkelijk is om even een pijpje hasj te roken, maar ik doe het niet. 🙂Knap van je! You can do it. Fijne nachtrust gewenst en morgen een dag zonder cravings 💫
mocht je even willen ventileren, mijn inbox staat open voor je. Ik zit op dag 5 zonder het Marokkaanse bruine goedje..Ernstige cravings naar cannabis. Ik drink mijn bier op en ga maar vroeg naar bed.
Hahaha ik heb zelfs honger van ook non stop dansen en hakken! En das best gek met pep. De locatie was helemaal niet bedacht op drugsgebruikers en mogelijk voedsel. Er waren raketjes, chips, chocolade of tosti 😂Ik heb zo gruwelijk veel zin in McDonald's. Maar de vroegste hier in de buurt gaan pas om 07:00 open.
Ik dacht in de buurt van roffa zit vast wel een 24/7 maccie. Maar nee dus.
Dit is écht een ernstig gevalletje eerste wereld probleem. Maar van 6 uur nonstop dansen krijg ik serieus honger. Gelukkig had ik in elk geval nog een banaan in de auto.
In Delft of Den Haag Zuid zit wel een 24/7 Maccie volgens mij, voor de volgende keer.Ik heb zo gruwelijk veel zin in McDonald's. Maar de vroegste hier in de buurt gaan pas om 07:00 open.
Ik dacht in de buurt van roffa zit vast wel een 24/7 maccie. Maar nee dus.
Dit is écht een ernstig gevalletje eerste wereld probleem. Maar van 6 uur nonstop dansen krijg ik serieus honger. Gelukkig had ik in elk geval nog een banaan in de auto.
Klopt, was 17 minuten rijden. Maar ik moet precies de andere kant op hahaIn Delft of Den Haag Zuid zit wel een 24/7 Maccie volgens mij, voor de volgende keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."