Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
190 weergaven
18-5-2026
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#1
CeeCee zei:
Eerste weekend sinds te lange tijd zonder pep. Nu moet ik even sterk blijven 💪🏽 Gelukkig heb ik ook nog maar een klein restje 😅
Klik om te vergroten...
Goed bezig, je kunt het. Het restje zou je eventueel door de wc kunnen spoelen, als dat helpt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pffttt vanavond lekker wezen wokken maar mn vriend heeft veel bier gedronken daar dus had enorm trek.
Maar ik was gewoon nuchter vanavond en ook al ging het ook wel in mijn hoofd zitten, het is me gelukkig toch gelukt om verstandig te zijn en nee te zeggen en mn vriend er ook van te weerhouden💪
Scheelt gewoon echt dat ik die afspraak met mezelf heb gemaakt dat ik niet wil gebruiken tot volgend weekend. Ook al kost het veel moeite, lukt me dan wel makkelijker om niet aan stem toe te geven👍
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Pffttt vanavond lekker wezen wokken maar mn vriend heeft veel bier gedronken daar dus had enorm trek.
Maar ik was gewoon nuchter vanavond en ook al ging het ook wel in mijn hoofd zitten, het is me gelukkig toch gelukt om verstandig te zijn en nee te zeggen en mn vriend er ook van te weerhouden💪
Scheelt gewoon echt dat ik die afspraak met mezelf heb gemaakt dat ik niet wil gebruiken tot volgend weekend. Ook al kost het veel moeite, lukt me dan wel makkelijker om niet aan stem toe te geven👍
Klik om te vergroten...

Nou het kreeg nog wel een vervolg. Want mn vriend bleef onrustig en trek houden en kon niet slapen. En hij is er toch om half 3 vannacht uitgegaan om te gaan gebruiken. Dus dat vond ik wel echt heel erg moeilijk. Maar toch ben ik gewoon in bed blijven liggen en ben ik wel gewoon gaan slapen💪

Ik ben nou net wakker en echt zo blij dat ik voor mezelf heb gekozen en niet met hem mee ben gaan doen. Ondanks dat ik ook echt wel enorme trek had en mijn "junkiehoofd" echt wel wilde. Gelukkig dat mijn verstandige hoofd toch gewonnen heeft😎

En ja, we hebben het er vannacht al wel uitgebreid over gehad dat ik dit niet tof vind van hem, want als we hier bij mij thuis zijn is het altijd of samen gebruiken of niet gebruiken geweest. En dat is nu dus voor het eerst niet zo. Dus daar gaan we het later ook nog wel verder over hebben.

Het is nu op/door de wc gespoeld, dus voor mij nu geen gevaar meer dat ik vandaag alsnog ga gebruiken👍
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
heel goed van je 👍
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Nou het kreeg nog wel een vervolg. Want mn vriend bleef onrustig en trek houden en kon niet slapen. En hij is er toch om half 3 vannacht uitgegaan om te gaan gebruiken. Dus dat vond ik wel echt heel erg moeilijk. Maar toch ben ik gewoon in bed blijven liggen en ben ik wel gewoon gaan slapen💪

Ik ben nou net wakker en echt zo blij dat ik voor mezelf heb gekozen en niet met hem mee ben gaan doen. Ondanks dat ik ook echt wel enorme trek had en mijn "junkiehoofd" echt wel wilde. Gelukkig dat mijn verstandige hoofd toch gewonnen heeft😎

En ja, we hebben het er vannacht al wel uitgebreid over gehad dat ik dit niet tof vind van hem, want als we hier bij mij thuis zijn is het altijd of samen gebruiken of niet gebruiken geweest. En dat is nu dus voor het eerst niet zo. Dus daar gaan we het later ook nog wel verder over hebben.

Het is nu op/door de wc gespoeld, dus voor mij nu geen gevaar meer dat ik vandaag alsnog ga gebruiken👍
Klik om te vergroten...
Heel sterk van je!!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Nou het kreeg nog wel een vervolg. Want mn vriend bleef onrustig en trek houden en kon niet slapen. En hij is er toch om half 3 vannacht uitgegaan om te gaan gebruiken. Dus dat vond ik wel echt heel erg moeilijk. Maar toch ben ik gewoon in bed blijven liggen en ben ik wel gewoon gaan slapen💪

Ik ben nou net wakker en echt zo blij dat ik voor mezelf heb gekozen en niet met hem mee ben gaan doen. Ondanks dat ik ook echt wel enorme trek had en mijn "junkiehoofd" echt wel wilde. Gelukkig dat mijn verstandige hoofd toch gewonnen heeft😎

En ja, we hebben het er vannacht al wel uitgebreid over gehad dat ik dit niet tof vind van hem, want als we hier bij mij thuis zijn is het altijd of samen gebruiken of niet gebruiken geweest. En dat is nu dus voor het eerst niet zo. Dus daar gaan we het later ook nog wel verder over hebben.

Het is nu op/door de wc gespoeld, dus voor mij nu geen gevaar meer dat ik vandaag alsnog ga gebruiken👍
Klik om te vergroten...
Ik spreek uit ervaring. Dit is een enorme red flag.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Ik spreek uit ervaring. Dit is een enorme red flag.
Klik om te vergroten...

Het is overduidelijk dat het niet goed met hem gaat de laatste tijd😥
Ik heb nu geen zin om hier verder over te praten, maar ik ben me hier heel goed van bewust iig.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
wees er in ieder geval voor elkaar ben nog steeds open naar elkaar
maar dat zit wel goed denk ik
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben bang dat ik mezelf een manie of erger in heb laten werken.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het gaat niet zo goed met me maar mijn lichaam weigert Risperidon, lorazepam of CBD te nemen. Ik lig maar beetje op bed paranoia te wezen.

Edit: lorazepam genomen
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weer weekje ofzo niks ! Alleen benzo om te slapen dan ! Coke weer bewaard ( gram denk ) van vorig weekend en slecht idee weer ! Slaap janus toch weer begonnen met bier wetend die gram toch op te maken
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ernstige cravings naar cannabis. Ik drink mijn bier op en ga maar vroeg naar bed.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hippie Langwaus zei:
Ernstige cravings naar cannabis. Ik drink mijn bier op en ga maar vroeg naar bed.
Klik om te vergroten...
Knap van je! You can do it. Fijne nachtrust gewenst en morgen een dag zonder cravings 💫
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Knap van je! You can do it. Fijne nachtrust gewenst en morgen een dag zonder cravings 💫
Klik om te vergroten...
Dank je wel. Ik ga vandaag echt geen cannabis gebruiken en ook niet meer dan een liter bier drinken. Terwijl het zo makkelijk is om even een pijpje hasj te roken, maar ik doe het niet. 🙂
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hippie Langwaus zei:
Ernstige cravings naar cannabis. Ik drink mijn bier op en ga maar vroeg naar bed.
Klik om te vergroten...
mocht je even willen ventileren, mijn inbox staat open voor je. Ik zit op dag 5 zonder het Marokkaanse bruine goedje..
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb zo gruwelijk veel zin in McDonald's. Maar de vroegste hier in de buurt gaan pas om 07:00 open.

Ik dacht in de buurt van roffa zit vast wel een 24/7 maccie. Maar nee dus.

Dit is écht een ernstig gevalletje eerste wereld probleem. Maar van 6 uur nonstop dansen krijg ik serieus honger. Gelukkig had ik in elk geval nog een banaan in de auto.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Ik heb zo gruwelijk veel zin in McDonald's. Maar de vroegste hier in de buurt gaan pas om 07:00 open.

Ik dacht in de buurt van roffa zit vast wel een 24/7 maccie. Maar nee dus.

Dit is écht een ernstig gevalletje eerste wereld probleem. Maar van 6 uur nonstop dansen krijg ik serieus honger. Gelukkig had ik in elk geval nog een banaan in de auto.
Klik om te vergroten...
Hahaha ik heb zelfs honger van ook non stop dansen en hakken! En das best gek met pep. De locatie was helemaal niet bedacht op drugsgebruikers en mogelijk voedsel. Er waren raketjes, chips, chocolade of tosti 😂

Leuke rave gehad?
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Ik heb zo gruwelijk veel zin in McDonald's. Maar de vroegste hier in de buurt gaan pas om 07:00 open.

Ik dacht in de buurt van roffa zit vast wel een 24/7 maccie. Maar nee dus.

Dit is écht een ernstig gevalletje eerste wereld probleem. Maar van 6 uur nonstop dansen krijg ik serieus honger. Gelukkig had ik in elk geval nog een banaan in de auto.
Klik om te vergroten...
In Delft of Den Haag Zuid zit wel een 24/7 Maccie volgens mij, voor de volgende keer.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Foxy Methoxy zei:
In Delft of Den Haag Zuid zit wel een 24/7 Maccie volgens mij, voor de volgende keer.
Klik om te vergroten...
Klopt, was 17 minuten rijden. Maar ik moet precies de andere kant op haha

Ach, nu thuis maar wat eten.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat je omlaag gaat met je benzo’s… en dat er dan iemand gaat stofzuigen.
Iew.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."