Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan de ene kant totaal niet erg Kan ik in ieder geval mee met het uitje op 20 mei naar Beekse Bergen En daarnaast mag ik 600 van mijn 1000 vakantiegeld hebben van mijn curator das ook wel een lekker vooruitzicht nu hopen dat hun systeem dat vrijdag goed doet ( op vrijdag zelf werkt de curator niet , en a.s maandag ook niet ivm feestdag) Dus anders wordt het "dan" pas"
"Ik en alle hulpverleners om me heen konden er gewoon niet mee omgaan dat ze voor 1 maand totaal nergens op reageerde Achja"
"1 maand voor niks gewacht soort van dan ben wel lekker clean maar in die maand niks gehoord, behalve nu net Dag Zoals afgesproken hou ik je op de hoogte als er iets binnen is. Ik heb zojuist een bericht van het DIZ ontvangen. De indicatiestelling is binnen. Het is nu wachten op een match en vrij bed."
"Vanochtend bupropion op heeft 3mmc dan nog zin in snuif methode omdat dat vooral dopamine deed toch"
"@Eik wat mooi gezegd , volledig met je eens DF is er voor iedereen en dat vind ik er zo mooi/uniek aan"
"injecteren is een vorm die mijn het meest interesseerde en bang maakte (het dichtstbijzijnde wat ik heb gedaan qua inkicken is pluggen, geen idee hoe dat vergelijkt tov i.v maar ze zeggen dat het er aardig in de buurt komt) ook omdat mocht ik het toen ooit willen doen ik geen idee heb hoe en hoe veilig te doen zonder dat je gelijk iets ergs krijgt qua bijwerkingen oid"
"dikke knuffel dat moet heftig zijn geweest"
"800mg in 1x , wat een overload moet dat zijn in de hersenen en bedenk ook dat 3mmc oraal net als andere drugs anders werk dat snuiven"
"ik vind het nu wel goed te lezen :P klinkt als een leuke ervaring ik ben zelf niet echt van de psydelischs en ik heb er genoeg geprobeerd"
"mandragora zei: Ok nu snap ik vanwaar dit komt. Ik krijg net een privéberichtje van een moderator dat jij destijds je bewegende avatar hebt moeten weghalen en dat je nu wat verbitterd bent omdat het bij mij wel toegelaten was omdat er geen klachten kwamen. Ik wist niets van die ongeschreven regel, tot daarnet. Ik zal´m zo veranderen voor je in een niet bewegende avatar. Opgelost, ik snap je frustratie Klik om te vergroten... wat is dat voor verzonnen regel ...."