#1
Baneet das nie noedig, kzal int vervolg neig men bijst doen veur AN te klappe 👍🏻🤣(tot zondag dan toch 😊.)Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣
Dat kleine houte hamertje om op je kopje te slaan bedoel je ? (Gezegde in België , weet niet of dat in Nederland ook een gezegde is 🤣).Dat kan jij toch makkelijk met je hamer oplossen?