Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Zandman zei: Dat klopt. Je hoort wel eens dat er bij 6apb wat anders is bijgemixt....en zo zullen er nog wel meer onzuiverheden in rc's te vinden zijn. Klik om te vergroten... Toch zijn RC´s over het algemeen veel beter van kwaliteit dan illegale drugs."
"De Zandman zei: Ambtelijke molens draaien langzaam. Maar ze draaien wel steeds door....en door, en door! Op een slechte dag zal die nieuwe wetgeving gegarandeerd van kracht worden....maak de borst maar nat! Klik om te vergroten... Als het in huis is, wordt het gebruikt. Kan nog meer gaan inslaan (maar dan vinden ze het ook gemakkelijker en) dan gaat het ook vrijwel meteen op."
"Nihilist88 zei: Goh dat is niet persé waar, ik heb vb steeds stock benzo's in huis, maar gebruik dit eerder sporadisch, na een stim, maar vb tijdens werkweek zelden of nooit. Ook van stims voldoende stock, maar daar kom ik tijdens werkweek niet aan, net zoals ik ervan af blijf in een kort weekend (van late naar vroege). Ik vind alcohol en sigaretten veel smeriger spul en dat gebruiken velen dagelijks 🤷 Klik om te vergroten... Kan dat doen, maar zit in een huis wat niet van mij is met twee dames die altijd alles vinden."
"Nihilist88 zei: Oké da's ander verhaal, moest ik ook nog thuis wonen of bij mensen die er niets van moeten weten, zou ik het ook niet thuis laten leveren, kunt altijd via afhaalpunt nzo laten leveren e. Klik om te vergroten... Weet niet waar dat hier zit. Als ik het zoek, krijg ik adressen van brievenbussen."
"Nihilist88 zei: Hier in België zijn postnl afhaalpunten vaak krantenwinkel en andere kleinere winkels. Klik om te vergroten... Bij ons bij lange na niet allemaal. Bruna's zijn bijvoorbeeld Bol.com afhaalpunten en geen Post.nl afhaalpunt, stond ook verkeerd op de website. Had er een gevonden in Amsterdam, maar dat is te ver voor nu."
"BelowTheFlow zei: Vorige week heb ik via "sociale media" een date gehad. Hij wilde wat (base coke) kopen bij een dealer en ik was zo gek daar in bij te dragen, cash ter plekke. Base coke valt volledig buiten mijn comfortzone, maar ik wilde het effect bij de ander wel eens observeren. Resultaat van die date is dat ik achteraf op straat stond met een lege portemenaie zonder pinpas (betalen zonder pincode) en een bankrekening waar een aankooop mee gedaan. Doe ik aangifte of niet ? Nee als het gaat om de voor mij nadelige aspecten, want ik ben baanzoekend. Voor de normaliter voor mij in aanmerking komende banenen mag er geen spatje zijn bij een veiligheidsonderzoek. De aangifte houdt per definitie in dat ik wel eens een verboden stof gebruik. JA, als het gaat om harm reduction: deze vent behoort onmiddelijk buiten dienst gesteld te worden. Bij een rechtszaak over diefstal, kan ik de doorslaggevende factor zijn onderlingen losse prints van de Whatsapp onderling gesprekken gesprekken tellen. Zodat hij geen andere mensen tilt. Maar ja, ik heb geen doorslaggevend bewijs. Was in slaap gevallen. (dealer kwam maar niet) Zijn woord tegen het mijne ... Lastig ook de consequenties voor mij bij een antecedenten onderzoek door de De Nederlandsche bank of de Authoriteit Financiele markten, of zo.. De door mij verklaarde feiten staan dan wel in het systeem. Best een lastig dilemma ....... Het goede doen betekent: fuck the consequences .... Klik om te vergroten... Weet je zeker dat je 'zomaar' in slaap viel en dat hij je niks slaapverwekkends heeft gegeven?"
"Waar was het?"
"Snuffelaar zei: Dat weet jij niet. Er wordt heus wel gemengd met andere stoffen en batches verschillen heel snel. Er is geen regulatie hoor. Klik om te vergroten... Kan alleen maar afgaan op mijn ervaringen. Heb nog nooit RC's besteld die niet werkten, en al kreeg ik één keer van een vendor iets anders dan ik besteld had, is het meeste toch wel goed. Van straatdealers in Amsterdam vijfentwintig jaar geleden kocht ik een niet werkend Rood Draakje, een Saridon-achtige xtc pil en één keer kregen we helemaal niets toen we coke van dealers op de Zeedijk kochten (hoewel ik achteraf denk dat onze gokverslaafde metgezel het geld gewoon zelf in zijn zak gestopt heeft). Het soort van oplichterij dat toen bij straatdealers vaste prik was hoor je bijna nooit van vendors op het gewone net (Dark Net geen ervaring mee)."
"Dirkjan zei: We kunnen wetenschappelijke bewijzen aantonen maar die heb ik helaas niet. Wel is een RC boer, in principe en logischerwijs gezien wel veiliger. Maar er is een mantra die je altijd moet onthouden, de mantra van de RC boer: “we just don’t care”. En zo is het. Ze verkopen drugs, dat is een ontzettend gecompliceerde stuk scheikunde, onbegrijpelijk voor een amateur. Dan kan niet anders dan af en toe oogkleppen op te doen. Klik om te vergroten... Één ding dat volgens mij wel verschillend is, is dat er niet een hele keten is waar er iedere keer vulling bij gaat."
"Brakka Mang zei: Er is nog een giftige vloeistof, genaamd alcohol, jaarlijks direct of indirect wereldwijd waarschijnlijk doodoorzaak nummer 1 op ziektes na, wat blijkbaar dus totaal niet werkt. Mensen zouden moeten strijden voor een betere, gezondere en meer betrokken maatschappij die verenigd is ipv van alleen maar 'diverser' en tegen elkaar opgezet wordt. Dan zal de kwaliteit van leven beter worden en de drang naar middelen lager. Overheden voeren burgers al eeuwen drugs , kan me niet voorstellen dat al die gruwelijke oorlogen met verschrikkelijke slachtingen door nuchtere soldaten werden gevoerd. Goed verhaal, lekker kort ook. ✌🏾 Klik om te vergroten... Heiligschennis! Alcohol is het bloed van de Christus!"