Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
267 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
@Alinde was gefrustreerd omdat er in haar bed niks gebeurt op seksueel vlak geloof ik šŸ˜‚ @Don Draper maar dat was wel een lief en mooi bericht van jou.
Klik om te vergroten...
Ja haha sorry. En het kwam niet helemaal lekker binnen omdat ik best wel hard aan t werk ben juist.

Ja wat othershore zegt pffff. Zo’n klein bedje en zo’n plastic matrasje. Ze doen hier helemaal niet moeilijk en je vliegt er niet uit bij lichamelijk contact. Maar ik wil het zelf niet meer, heb mijn lesje geleerd bij brijder. Maar medicatie naar beneden icm lente pffff
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Don Draper zei:
Nooit Oxycodon genomen maar altijd willen proberen. Ligt 'ie nu naast me. (Iemand anders hier die het gebruikt)

Gek genoeg triggert het me in trek šŸ˜‚ en ik heb al een dag waarbij alles in de soep gaat, inclusief trek
Klik om te vergroten...
Kleine troost, maar oxy is niet zo fantastisch hoor. Je mist weinig.
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lastige dag..
niet eens perse zin om te gebruiken, maar toch spookt het wel een soort van door mn hoofd.
En niet eens mn middel, maar gewoon iets!
een dag van stilzitten, slecht eten, nergens toe komen en een kutgevoel.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Totale fucking panic attack. Life is too much. De veranderingen.. De cravings, wat gaat dat snel hoe is het mogelijk, ik wil rust ik wil even ontsnappen van alles. Ik mis mijn vriendin :disrelieved: Ik mis de mensen hier. Ik wil alles en iedereen aan gort slaan. En ik wil cocaine. En ik wil drinken. En ik wil dat deze hele klote wereld stopt met draaien, ik word zeeziek,

Het leven schiet op me met een USAS-12. Dat is een Zuid Koreaans automatisch 12-gauge shotgun machinegeweer. Als je daarmee op iemand schiet moet je achteraf op zoek gaan naar de tepels om te kijken waar de voorkant zit.
Klik om te vergroten...
Eén grote grouphug om Dirkjan heen 😊
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier eindelijk idee dat ontwenning niet meer erger wordt. Vandaag alleen nog 2x4 mg bromonordiazepam gehad en 1x5 mg norflurazepam. Mentaal aan het voorbereiden op laatste shot Nalaxon. Dan moet de meeste opiaten crap wel uit mn lijf zijn. Nu gewoon standaard opiaten ontwenning en wat benzo ontwenning. Dit is eindelijk bekend terrein, dit kan ik. Even bij elkaar schrapen en een fles Kraken halen en weer een zware nacht door zien te komen.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelato43 zei:
Om toch maar eerlijk te zijn. Ik heb gister een halfe peuk gerookt, daarna weer bedacht: wat doe ik?! De nicotinerush? Verschrikkelijk, de smaak en het rook gevoel? Alsof ik mn eerste hijs ooit nam, mn longen haatte me echt.

Had ik na 2 uur alweer zin om te roken? Ja. Niet gedaan. Vanavond ook niet. Overmorgen zeg ik gewoon dat ik 3 maanden gestopt ben. Als ik nu alles opnieuw moet tellen dan gaat het me minder motivatie geven.
Als ik vanavond echt iets wil, dan neem ik een paar trekjes van een pure joint. Geen tabak iig. Verschrikkelijk spul is dat zeg.
Klik om te vergroten...
Joh studievertraging heeft bijna iedereen wel. Is nu even kut maar geen ramp, maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
PapaverMan zei:
Eén grote grouphug om Dirkjan heen 😊
Klik om te vergroten...
Thank you 🄹 I could use a hug
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
en hug back natuurlijk @PapaverMan
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PapaverMan zei:
Joh studievertraging heeft bijna iedereen wel. Is nu even kut maar geen ramp, maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Klik om te vergroten...
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen kracht in mijn armen en dat frustreert mij met volleybal. Vanmorgen boos weg bah.
Denk dat ik binnenkort weer een keer de seroquel achterwege laat en kijk wat er dan gebeurt. Laatst kon ik zonder Seroquel ineens heel goed volleyballen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

I’m in pain and I need help. 😄

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

ā€œstel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat ā€œill stab your brain with your noseboneā€

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

I’m in pain and I need help. 😄

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

ā€œstel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat ā€œill stab your brain with your noseboneā€

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.
Klik om te vergroten...
Nou, toch beter door de neus dan dat je het door de WC zou hebben gespoeld. Dat doen velen tegenwoordig. Die kopen 100, snuiven 20 en spoelen 80! Echt vreemd.

Zet hem op, rest van 2024 oppassen! Zeker met die egotripper shit!
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drukke en wat stressvolle dag gehad. Nu enorme zin in een glas wijn en/of een sigaret. Ik ben helemaal niet iemand die doordeweeks drinkt (en ik rook sowieso maar sporadisch) en ik ga het ook niet doen, maar de craving overvalt me ineens een beetje. Over een half uurtje mijn kind naar bed brengen, dan in bad en vroeg naar bed denk ik. Even uitzitten nog.
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pompoen zei:
Drukke en wat stressvolle dag gehad. Nu enorme zin in een glas wijn en/of een sigaret. Ik ben helemaal niet iemand die doordeweeks drinkt (en ik rook sowieso maar sporadisch) en ik ga het ook niet doen, maar de craving overvalt me ineens een beetje. Over een half uurtje mijn kind naar bed brengen, dan in bad en vroeg naar bed denk ik. Even uitzitten nog.
Klik om te vergroten...
Het wordt alweer minder. Grappig dat hoe snel het opkomt, hoe snel het ook weer afneemt.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sinds zaterdag ben ik met mijn allerlaatste verslaving gestopt: cafeĆÆne.

En de ontwenning is echt niet mals, moet ik eerlijk zeggen. De hele dag moe, neerslachtig, stemmingswisselingen en als klap op de vuurpijl een stekende koppijn!

En dan ruik je opeens 's ochtends ook overal kopjes koffie om je heen. Cravings!
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#16
RnB_fan zei:
Sinds zaterdag ben ik met mijn allerlaatste verslaving gestopt: cafeĆÆne.

En de ontwenning is echt niet mals, moet ik eerlijk zeggen. De hele dag moe, neerslachtig, stemmingswisselingen en als klap op de vuurpijl een stekende koppijn!

En dan ruik je opeens 's ochtends ook overal kopjes koffie om je heen. Cravings!
Klik om te vergroten...
Hoeveel koffie dronk jij per dag? Ik zit hier ook wel eens aan te denken, of in ieder geval te minderen. Goed bezig šŸ’Ŗ
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

I’m in pain and I need help. 😄

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

ā€œstel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat ā€œill stab your brain with your noseboneā€

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.
Klik om te vergroten...

Kijk thats the spirit.
Ok, je hebt een slipper gemaakt en die kan kut voelen en je kan er de hele dag om mokken en niets aanvangen.
Of zoals je zelf doet, douche, sporten, goed eten,...
Uitzweten die handel en metabolisme een boost geven.
Morgen nieuwe dag en blijf in 2024 lekker van die zooi.
Niet toegeven aan die cokecravings.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Morgen nieuwe dag en blijf in 2024 lekker van die zooi.
Niet toegeven aan die cokecravings.
Klik om te vergroten...
Ik kijk net tv en er word een grap gepresenteerd… ik ga stuk, lig net 30 seconden te kronkelen op mijn bank, en op het moment dat ik bijkom heb ik 6 cordon blues gekocht. En dan weet ik het zeker: ik kan dit aan šŸ’Ŗ
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat iemand hier een ouwe zemelenknoop is.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesuswalksurviv0r zei:
heb heel veel zin om uit deze realiteit te stappen, met behulp van een heavy benzo en een opiaat erbij. maar ik leid aan overgewicht. als ik geen alcohol of drugs gebruik, dan lukt het mij op ten duur ook weer om gezonder te leven. waardoor ik afval. en ik moet binnenkort weer slank zijn van mijzelf. er zit iets aan te komen wat best nog wel een ding is. er bestaat een kans dat theo, pim, mohammed, gokhan, peter, willem(?), naar voren stappen met een verhaal waar je U tegen zegt... dan zijn we in 1 klap van het nepnieuws en het oneerlijke rechtssysteem af
Klik om te vergroten...
Okaaaay.. gaat alles goed daarzo? Nog stims gebruikt lately?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4748495051...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."