Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tweejarige test positief op harddrugs, parket waarschuwt voor âmonkey dustâ Het parket van Oost-Vlaanderen waarschuwt voor monkey dust nadat een 28-jarige vrouw onder invloed van de designerdrug op intensieve zorgmoest worden opgenomen. Bij meerdere huiszoekingen werden acht personen opgepakt en allerlei drugs aangetroffen. Bovendien testte een tweejarig kind positief... m.standaard.be Met dit soort dingen vraag ik me echt af: Hoe?"
"PsyTekz zei: Je wil niet weten hoe diep sommigen gezakt zijn. Dat kind moet echt al veel rotte shit gezien hebben. Klik om te vergroten... Matineus zei: Triest. Heel triest. Dat deze vrouw dit zichzelf aandoet, tot daar aan toe. Maar een 2-jarige? Ik denk dat veel moederharten brekenâŠ.. Klik om te vergroten... Echt zielig voor dat kind, dat kind zit wss nu de rest van zn leven met veel problemen waar die zelf niks aan heeft kunnen doen. Ik wil niet eens weten wat voor schade dit aan de hersenen hebben gegeven op zon jonge leeftijd. Maar ik vraag me nogsteeds af hoe het in zijn systeem is kunnen komen, het kan toch niet dat het gewoon in de lucht van dat huis zit ofzo? Ik weet verder niks van MDPHP af, er staat ook niet in het artikel of het kind op deze drug positief is getest trouwens maar alsnog veel vraagtekens"
"Casrus zei: Zat het niet gewoon in de moedermelk? Klik om te vergroten... Dit zou nog wel eens kunnen, het kan ook second hand smoke van een joint kunnen zijn of whatever ze aan het roken waren, dit zijn voor mij de enigste 2 logische antwoorden."
"Manu76 zei: Ja ja ja! 3mmc is echt een drama. Bijna net zo erg of erger dan CocaĂŻne misschien wel! Arme jongelui! Klik om te vergroten... Naar mijn mening schadelijker dan coke. Sws voor de neus! Dit zijn kristallen en geen poedertje... Verder is het wel een goed artikel om de gevaren te omschrijven en hoe erg het je kapot kan maken maar ze hebben gelijk wel een van de heftigste personen gepakt om te interviewen. En wat @OtherShore zegt: het artikel gaat over 'designerdrugs' maar vervolgens praten ze alleen maar over 3mmc, 4mmc, etc. En niet over de zovele, andere verkrijgbare stoffen. Konden ze beter alleen over miauw praten in dit artikel."
"Matineus zei: Ik denk dat we het beter niet willen weten. Heb in het verleden gelezen over een moeder die haar eigen kindjes alcohol had voorgeschoteld, zodat de kindjes âniet meer zouden huilenâ. Jongens, jongensâŠ. Wat kan het soms een stomme wereld zijn. Klik om te vergroten... Het is mij verteld dat dit heel vroeger zelfs normaal was, ff de speen in een drankfles (whiskey, jenever, weetikhet allemaal) en dan aan de baby geven zodat ze rustig werden. Ik praat wel over de cowboytijd en daarvoor nu. Ookal is dat nog niet eens zo heel lang geleden nu ik erover nadenk..."
"Neo-Shulginist zei: Truffels vallen niet onder het stofgroepenverbod. Klik om te vergroten... Fijn om te horen!"
"MR_CHIP zei: das niet de schuld/verantwoordelijkheid van de overheid Klik om te vergroten... Is het de schuld van de RC vendors dan? Die willen alleen maar geld zien joh."
"Ligt er ook aan over wat voor festival je het hebt denk ik."
"Hai, Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic. Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc. Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at. Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen. Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water. Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien. Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!"
"het blijft me altijd verbazen hoe klein 2cb pillen zijn. Als ik tijd heb ga ik er dinsdag 1 laten testen. Dealer zegt 22mg. Ik laat de uitslag weten als ik ga."