Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
273 weergaven
18-5-2026
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Ik rook al meer dan 1 jaar geen wiet meer maar heb bepaalde periodes, zoals nu, ook wel zin in een lekker jointje.
Gewoon zo'n speciaal soortje.
Watertanden...
Maar mag ook niet toegeven!
Meer dan 15jaar geblowt.
Klik om te vergroten...
I feel you, man!

Maar ook hier wordt niet toegegeven!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
@kuromi loop er nou niet weer voor weg. Je gaat weer precies hetzelfde doen als wat je altijd deed. Probeer @Koffieb00n zijn suggesties maar eens. Kijk of je bij iemand lekker uit kunt huilen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
RnB_fan zei:
I feel you, man!

Maar ook hier wordt niet toegegeven!
Klik om te vergroten...
Ik zit in een klein emotioneel dipje, maar mijn hoofd heeft nog niet de gedachte dat cannabis de oplossing zal zijn. Die gedachtes komen waarschijnlijk wel in de nabije toekomst, zodra ik me weer beter voel. Maar toegeven aan die gedachtes lijkt me voor mij geen goed plan.
Dit weekeinde bereik ik eerste keer in Decennia een periode van 4 maanden zonder THC toename.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zin in ket 🫠
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purplext zei:
Ik heb zin in ket 🫠
Klik om te vergroten...
Ik in coke.

Ter info, het is bijna 2j geleden sinds ik laatst coke had.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wist dat mijn man nieuwe research chemicals (2mmc) in huis had gehaald en ik heb vandaag actief gezocht om te kijken of ik ze kon vinden. 🫣 Niet gelukt godzijdank (hij weet dat ik ben gestopt, dus had het goed verstopt) en nu zijn de cravings weer voorbij. Fiew. Lekker Japanse ramen halen nu en met een colaatje zero en chips naar de bios vanavond. ♥️
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb zin om in een bergje drugs te vallen. Blegh
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
Ik wist dat mijn man nieuwe research chemicals (2mmc) in huis had gehaald en ik heb vandaag actief gezocht om te kijken of ik ze kon vinden. 🫣 Niet gelukt godzijdank (hij weet dat ik ben gestopt, dus had het goed verstopt) en nu zijn de cravings weer voorbij. Fiew. Lekker Japanse ramen halen nu en met een colaatje zero en chips naar de bios vanavond. ♥️
Klik om te vergroten...
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
Klik om te vergroten...
Hij houdt het bij zich. :wink: Dus geen zorgen.

Dit was sowieso weer even een wake-up call. Jezelf zien zoeken als een bezetene in huis. 🤐🙁 Er lagen trouwens wel nog andere drugs, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. M of 4fma zal ik écht niet meer nemen. Brrr. Moet er niet aan denken zelfs.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
Klik om te vergroten...
En sja, als ik écht wil heb ik natuurlijk sowieso binnen een uurtje iets in huis. Dit was even een leermoment. 😅 Bij het vapen werden de cravings ook minder. Nu ongeveer 85 dagen gestopt en ik denk er nauwelijks nog aan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Totale fucking panic attack. Life is too much. De veranderingen.. De cravings, wat gaat dat snel hoe is het mogelijk, ik wil rust ik wil even ontsnappen van alles. Ik mis mijn vriendin :disrelieved: Ik mis de mensen hier. Ik wil alles en iedereen aan gort slaan. En ik wil cocaine. En ik wil drinken. En ik wil dat deze hele klote wereld stopt met draaien, ik word zeeziek,

Het leven schiet op me met een USAS-12. Dat is een Zuid Koreaans automatisch 12-gauge shotgun machinegeweer. Als je daarmee op iemand schiet moet je achteraf op zoek gaan naar de tepels om te kijken waar de voorkant zit.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brrr film aan het zien, vrouwlief is heel moe en wil eens vroeg naar bed.
Komt er ineens zo'n hatelijke coke craving opzetten.
Meteen kijken of er een contact online is, het aanwezig cash geld natellen in mijn hoofd.
Linke zooi.
Maar gewoon nee zeggen en even doorzetten.
Na zoveel tijd niets gebruiken had ik niet gedacht nog zo'n sterke craving en verleiding te voelen.
Fuck dit. Gewoon niet doen!
Verder film kijken!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Brrr film aan het zien, vrouwlief is heel moe en wil eens vroeg naar bed.
Komt er ineens zo'n hatelijke coke craving opzetten.
Meteen kijken of er een contact online is, het aanwezig cash geld natellen in mijn hoofd.
Linke zooi.
Maar gewoon nee zeggen en even doorzetten.
Na zoveel tijd niets gebruiken had ik niet gedacht nog zo'n sterke craving en verleiding te voelen.
Fuck dit. Gewoon niet doen!
Verder film kijken!
Klik om te vergroten...
Gelukt?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Ik heb zin om in een bergje drugs te vallen. Blegh
Klik om te vergroten...
Nuchter gebleven en nu fit wakker geworden. Heel erg blij!!
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb een enorme strijd in mijn hoofd. Ik wil drinken of iets gebruiken, tegelijkertijd absoluut niet. Het stopt niet, neemt juist toe de laatste week of 2. Het belachelijk weinig slapen speelt een rol, ook in het controleverlies.
En áls ik slaap, zijn er levensechte dromen over terugvallen (en betrapt worden).
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jazz35 zei:
Gelukt?
Klik om te vergroten...

Ja sowieso.
Toegeven aan craving is geen optie.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jazz35 zei:
Hij houdt het bij zich. :wink: Dus geen zorgen.

Dit was sowieso weer even een wake-up call. Jezelf zien zoeken als een bezetene in huis. 🤐🙁 Er lagen trouwens wel nog andere drugs, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. M of 4fma zal ik écht niet meer nemen. Brrr. Moet er niet aan denken zelfs.
Klik om te vergroten...
Je speelt met vuur 🔥
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Je speelt met vuur 🔥
Klik om te vergroten...
Ik heb tegen mijn man gezegd dat hij het weg moet halen en dat heeft hij gedaan. Dus er ligt nu niets meer voor het pakken hier. ♥️
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nooit Oxycodon genomen maar altijd willen proberen. Ligt 'ie nu naast me. (Iemand anders hier die het gebruikt)

Gek genoeg triggert het me in trek 😂 en ik heb al een dag waarbij alles in de soep gaat, inclusief trek
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen middelen maar verslavend gedrag.

Het maakt vandaag niet uit wat ik doe, de drang blijft. Terwijl ik me helemaal niet zo slecht voel. Eigenlijk voel ik gewoon niet zoveel atm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."