Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zweevteev zei: Huh, wow, tramadol en oxycodon werkten niet voor pijn? Wat voor pijn had/heb je? En amitrityline is toch een antidepressivum? Ik wist niet dat dat ook een pijnstiller was. Klik om te vergroten... Ik had een spierknoop in m'n schouder. Idee was dat die mogelijk op een zenuw drukte en ik dus neuropathische pijn had. Amitriptyline kan na 2 weken gebruik verlichting geven daarvoor, is een bijwerking naast het anti-depressieve. Bij mij werken pijnstillers sowieso slecht. Heb ook echt op de operatietafel gelegen dat ze in me aan het snijden waren en dat ik zei; 'ik voel het nog hoor', moesten ze weer bij spuiten. Ik kan best veel pijn hebben, denk aan doorlopen op gescheurde enkelbanden bijvoorbeeld. Maar als ik die spierknoop krijg, is er geen enkel middel dat helpt. Het is een mysterie. Een arts begon zelfs over Fentanyl, maar dat vond ik echt te ver gaan. Dan maar pijn 😏 Voor alle andere middelen ben ik namelijk heel erg gevoelig. 60 mg MDMA en 150 mcg LSD is voor mij al bijna de max. bijvoorbeeld. Menselijk lichaam is wel heel interessant wat dat betreft. Iedereen reageert zo anders."
"superlucy zei: Hoi, ik gebruik regelmatig Phenibut en kwam nu op het geniale idee (not) om dit te snuiven. Heb dit zojuist gedaan, maar weet iemand of dit überhaupt effect heeft of kan? Klik om te vergroten... Goeie volgorde van handelen wel 😂 Dat het kan, heb je net bewezen, of het werkt, hoor ik graag straks van je 😁 Welk voordeel denk je te halen uit deze r.o.a. ?Snellere opname? ik heb geen verstand van de bioavailability van phenibut nasaal, dus ik kan je er niet mee helpen. Ik heb weleens opgezocht of je het kon pluggen, maar kwam daar niet heel ver mee. Ik ben te lui om dan door te zoeken, het is zo simpel weg te drinken 😄"
"digger zei: Kan je de regulaire vloeibare ketamine gebruiken welke ze gebruiken in de kliniek voor anesthesie? (50mg/ml) Ik lees dat ze testen met 0.5mg/kg maar dat is nogal veel denk ik. De bedoeling is niet om high te worden maar om te genezen of toch de depressieve gedachten te onderdrukken. Hoeveel drupjes van 50mg/ml raden jullie aan? We verwachten wel een lichte roes/dronken gevoel bij de zoon maar dat is niet zo erg. Klik om te vergroten... digger zei: Ook hebben we al gelezen over de research chemicals ... zou 2F-Ketamine pellets interessant kunnen zijn ? Klik om te vergroten... Als verschillende antidepressiva niet werken, zijn er nog tal van andere therapieën beschikbaar, ook allemaal al geprobeerd? Waarom moeten de depressieve gevoelens onderdrukt worden? Ketamine wordt pas ingezet als alle andere methodes niet werken, en als dat het geval is bij jullie zoon, dan zou ik met een arts de ketamine behandeling bespreken en niet op eigen houtje gaan starten. Ja, keta en de RC analogen hebben een antidepressieve werking, maar kunnen (daarom) ook verslavend werken, daarom wordt het voor medische doeleinden onder toezicht van een arts toegediend. Ik raad het jullie af..."
"digger zei: @Purplext Hey, bedankt voor je reactie. Helaas hebben wij alles wat mogelijk is in Belgie geprobeerd, wat nog op de lijst staat is EC en Spravato ( is hier nog in testfase ) en doen ze moeilijk alhoewel we wel heel veel succesverhalen lezen. De depressie is geen depressie van een maandje of 3, hij loopt er al meer dan 6 jaar mee en de laatste gedachten zijn niet zo rooskleurig! Psychiater(s), psycholoog(en), opname, ettelijke verschillende anti-depressivia's geprobeerd waardoor ze nu overgeschakeld zijn naar rTMS zonder succes. Als je therapieën hebt die eventueel zouden kunnen helpen is dat steeds welkom. Ook 'betaalbare' therapiën over de grens zijn welkom. Klik om te vergroten... Is EC electroshock therapie? Spravato is toch een behandeling met esketamine? Jammer dat ze zo moeilijk doen als jullie al zoveel geprobeerd hebben. Alternatieve therapieën ook al geprobeerd? Een meer holistische aanpak, natuurgeneeskunde, Oosterse geneeswijzen, lichaamsgerichte therapie etc? Ik snap dat dit niet gaat om een dip, maar een serieuze depressie. Ik heb zelf ook 10 jaar gekampt met dysthymie en recidiverende depressieve episodes. Het lijkt zo uitzichtloos op een gegeven moment... (Bij mij heeft reguliere therapie nooit geholpen, medicijnen ook niet...) Ik weet niet wat de oorzaak is van de depressie van jullie zoon en hoe oud hij is?"
"Gympie zei: toevallig ook voor het eerst besteld gisteren!.. kheb online gevonden dat je er wel alcohol bij kan drinken.. maar niet teveel.. kan iemand vertellen wat de interactie effecten zijn? Klik om te vergroten... Ik neem meestal 2-2,5 gram Phenibut. De ene keer kickt het harder in dan de andere keer. Als ie hard inkickt, vind ik 1 a 2 drankjes erbij wel de max. Je krijgt vooral extra 'dronken' gevoel in je hoofd, licht draaierig. 2 biertjes erbij kan dus wel, maar meestal daarna ook geen trek in meer. Ik heb het idee dat ik altijd enorm veel dorst krijg van Phenibut, dus ook uitkijken om bier niet te snel te drinken om de dorst te lessen. Een keer ook 5 glazen wijn bij gedronken (🙄 ik moest weer eens onderzoeken tot hoe ver ik kon gaan...) Ging ook prima... Volgende dag wel iets katerig 😬 terwijl het op het moment zelf niet voelde alsof ik veel dronk. Oh, coördinatie is ook wel een dingetje als je Pheni en alcohol combineert. Kortom, iets meer dronken gevoel als de Pheni heftig uitvalt, verder weinig interactie in mijn geval! De combinatie kan volgens verschillende sites die ik heb gelezen echt slecht uitpakken, maar is erg verschillend per persoon! Drink de alcohol pas na 4 uur na inname van de Pheni, dan is de piek in ieder geval ongeveer bereikt en kom je niet voor verrassingen te staan. Enjoy!"
"Als ik niet lekker in m'n vel zit, valt keta ook niet zo lekker. Oxycodon is voor mij de ultieme demper."
"Ik ben probleemloos gestopt met het gebruik van Wellbutrin van 150 mg naar 0 mg. Gewoon niet meer genomen, nergens last van gehad, geen enkel afkickverschijnsel (i.t.t. andere antidepressiva). Ook geen tijd nodig gehad om te receptoren te laten herstellen (maar die waren waarschijnlijk allang compleet verneukt door m'n speedmisbruik.🤪) Als je je er goed bij voelt, lekker laten dan die pillen, komt wel goed! Fijn dat je je zo goed voelt!"
"Diazepam zit nog in je lijf, dus geen tramadol erbij nemen. 150 mg is ook best hoog. Tramadol kan ook heel veel bijwerkingen geven. Als je geen uitvalsverschijnselen hebt (krachtverlies, urine laten lopen enz) is het beter de rug warm te houden en in beweging te blijven. Indien je die klachten wel hebt of krijgt, zou ik de huisartsenpost bellen voor overleg."
"De Dunne zei: Ibuprofen geen optie? Klik om te vergroten... Neurofen is ibuprofen"
"Voor depressie en dwang: Jarenlang citalopram en daarna overgegaan op bupropion. En daarna nooit meer medicatie genomen tegen depressie, omdat ik denk dat dat daar niet niet de oplossing in zit voor mij. Voor slaap kreeg ik Quetiapine a.k.a. Seroquel vanwege mijn verslavingsgevoeligheid en dus geen benzo's. Voor pijn heb ik tramadol en amitriptyline gekregen. Deden beiden hun werk niet. Via een andere weg oxycodon gekregen, werkte ook niet. Toen dacht ik wel; waarom werkt deze zooi niet bij mij?"