#1
Thanks.
Vind eigenlijk dat je alleen mensen kunt aansporen om af te bouwen als er ook voldoende hulp is bij evt crisis. En dat is er niet.
Dat zeg ik niet voor mijzelf, ik zit hier goed. Dat zeg ik om anderen te behoeden.
De buitenkans die ik nu heb om klinisch af te bouwen krijgt niet iedereen. En dit is door Brijder geregeld, niet door GGZ.
Er zijn vast mensen die minder brokken maken bij de afbouw maar bij mij is het flink mis gegaan dus.
Vind eigenlijk dat je alleen mensen kunt aansporen om af te bouwen als er ook voldoende hulp is bij evt crisis. En dat is er niet.
Dat zeg ik niet voor mijzelf, ik zit hier goed. Dat zeg ik om anderen te behoeden.
De buitenkans die ik nu heb om klinisch af te bouwen krijgt niet iedereen. En dit is door Brijder geregeld, niet door GGZ.
Er zijn vast mensen die minder brokken maken bij de afbouw maar bij mij is het flink mis gegaan dus.