#1
Oh Silk Road 😘
Oh Silk Road 😘
Avond goed doorgekomen? Rondje lopen of hardlopen podcast luisteren filmpje opzetten kan ook helpen hè 💪
Avond goed doorgekomen? Rondje lopen of hardlopen podcast luisteren filmpje opzetten kan ook helpen hè 💪Week 4 zonder pep en dan begint het altijd echt moeilijk te worden😫
Vandaag echt super veel last van trek😓
Mn vriend is ziek, dus gaan sowieso niks gebruiken hoor. Maar betekent ook dat ik op zaterdagavond alleen op de bank zit terwijl hij in bed ligt. Dus ook al probeer ik wel afleiding te zoeken (eindelijk weer diamond painting bijv), het blijft door mn hoofd spoken 😓
Dat kwart pilletje kunt kun langzaam afbouwen naar 1/8 ste.. via de dokter kun je misschien nog een afbouwstrip krijgen om verder rustig naar 0 te gaan?Waarom neem ik toch steeds dat kwartje lorazepam terwijl dat er eigenlijk af mag/moet?
Op t moment zelf wil ik zoveel mogelijk dus ook dat kwartje.
Het is rotspul, zeker bij langdurig gebruik. Ik hoop dat je het over een jaartje ofzo ook zo zult zien. In jou geval vrees ik dat het niet de verslaafde in je is, maar de donkere krachten van de benzo-shit. Maar langzaam afbouwen is zeker mogelijk.Dank je Manu.
Eigenlijk zit ik op 2,5 en mag ik naar 2. Maar het zou ook eerst 2,25 mogen worden.
Dus heb nog even te gaan. Maar ergens ben ik blij dat ik zoveel ‘mag’ maar dat is de verslaafde in mij. (Jarenlang was twee de max, maar crisis gehad)
t andere stemmetje zegt dat het rotspul is.
Verslaving.Waarom neem ik toch steeds dat kwartje lorazepam terwijl dat er eigenlijk af mag/moet?
Op t moment zelf wil ik zoveel mogelijk dus ook dat kwartje.
Dank je wel!Het is rotspul, zeker bij langdurig gebruik. Ik hoop dat je het over een jaartje ofzo ook zo zult zien. In jou geval vrees ik dat het niet de verslaafde in je is, maar de donkere krachten van de benzo-shit. Maar langzaam afbouwen is zeker mogelijk.
We hadden het er eerder al over, maar ik herken het "waarom kan ik niet gewoon genieten van dit mooie weer? "iedereen" om me heen lijkt hier geen moeite mee te hebben..."Dank je wel!
Ik kom uit een toestand van drank en benzo’s. Drank nu 4 maanden laten staan op 1 terugval na.
Afgelopen nacht de extra benzo’s NIET genomen.
Hoop morgen weer hetzelfde te kunnen zeggen.
De frustratie is dat ik me echt depressief voel. En niet blij kan zijn met het ‘mooie weer’.
Fijn dat je een geschikte therapeut hebt gevonden.Dankjewel Mindless.
Godzijdank nu een therapeut gevonden die de juiste snaar weet te raken. Betaal het wel zelf maar een sessie is even duur als een doos benzo’s.
Dus elke keer dat ik dat niet koop kan ik naar die mevrouw.
Frustratie: Nu al miscommunicaties over het weekend weg. Iemand die wel/niet/wel/niet de kar wil trekken, maar je mag t vooral niet overnemen.
Ja laten komen hoe het komt.Dank je wel. Moet me idd niet te druk maken. Kan vooraf bedenken dat je zo’n weekend niet onder controle krijgt.
Schrijf het toch ff als je het niet erg vindt.Wat rot dat je je zo voelt. Weet je zelf wel wat je zo onrustig maakt?
(bedoel niet dat je dat hier zou moeten schrijven)
Wat mega knap van je ? En terugvallen is normaal. Je faalt pas als je opgeeft. En niets probeerd. Dus GO GIRL 🩷Dank je wel!
Ik kom uit een toestand van drank en benzo’s. Drank nu 4 maanden laten staan op 1 terugval na.
Afgelopen nacht de extra benzo’s NIET genomen.
Hoop morgen weer hetzelfde te kunnen zeggen.
De frustratie is dat ik me echt depressief voel. En niet blij kan zijn met het ‘mooie weer’.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."