Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
231 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
MyLittlePonyPack zei:
Dat is dus juist het probleem, ik heb dus allebei mijn kuitspieren verrekt en kan niet lopen 😓 en ik woon op vier hoog zonder lift dus ik kan de trap ook niet echt af.
En nee denk niet dat het met die 2-cb te maken heeft, maar meer gewoon met de situatie nu en dat ik weet dat dat ook pijnstillend is en even een andere manier van ontspannen. Want series kijken, boek lezen en knutselen ben ik wel een beetje klaar mee na een week🙈
En ik heb helaas ook niet echt mensen in de buurt wonen die even gezellig op bezoek kunnen komen.
Dus het komt vooral voor het uit verveling/saaiheid, eenzaamheid, en pijn.
Klik om te vergroten...

Poehhhhh, kan me voorstellen dat dit een trigger voor je is. Je wordt wel goed getest, om het zo maar te zeggen… Ben supertrots op je dat je zo goed bezig bent. 👏 Balen dat je weinig afleiding kunt vinden, zowel fysiek als sociaal. Hopelijk is de pijn snel wat minder!

Het lastige met ‘beginnend’ sporten (nieuwe oefeningen) is dat je achteraf pas voelt of, en zo ja, hoe erg je over een grens bent gegaan. En die grens ligt voor iedereen weer anders. Het zou fijn zijn als ons lichaam iets acuter liet weten wanneer je moet stoppen, maar in het begin moet je daarin helaas meer op ratio (echt heel kalm aan doen, eerder aan de conservatieve kant, ook al lijkt dat dan weinig) vertrouwen dan op eigen gevoel, zolang je dat nog niet voldoende ontwikkeld hebt.

Hopelijk neemt je instructeur dat mee voor de volgende keer, zodat die jou ook wat beter kan begrenzen.

Veel sterkte met de craving, you can do it! ❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Craving naar kakelverse saucijzenbroodjes!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MyLittlePonyPack zei:
Dat is dus juist het probleem, ik heb dus allebei mijn kuitspieren verrekt en kan niet lopen 😓 en ik woon op vier hoog zonder lift dus ik kan de trap ook niet echt af.
En nee denk niet dat het met die 2-cb te maken heeft, maar meer gewoon met de situatie nu en dat ik weet dat dat ook pijnstillend is en even een andere manier van ontspannen. Want series kijken, boek lezen en knutselen ben ik wel een beetje klaar mee na een week🙈
En ik heb helaas ook niet echt mensen in de buurt wonen die even gezellig op bezoek kunnen komen.
Dus het komt vooral voor het uit verveling/saaiheid, eenzaamheid, en pijn.
Klik om te vergroten...
Ah balen... Beterschap in ieder geval.

Ik zou je toch aanraden om in contact te blijven en vrienden te (video) bellen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vriendlief moet morgen meteen uit zijn werk naar de tandarts. Dus hij had een beetje tandpasta in een plastic zakje gedaan. Maar komt hij zo naar me toe met voor de grap "kijk eens wat ik nog in de vriezer vond" en het leek zo net natte pep.
En nu heb ik dus al een uur echt fk trek 😫
Niet dat ik er wat mee wil/kan doen, hebben geen eens een dealer meer ervoor👍
Maar mn hoofd wil nu echt zo'n "ouderwets" echt weekend met pep ipv 3-FA, NEP of 4MMC wat het toch net niet is🙈
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb echt ontzettende trek in 4M😫
Amper geslapen, sterfdag van mn schoonmoeder en op werk was helaas geen fijne afleiding maar enorm veel frustratie met dingen die niet werkten😓
Waarschijnlijk wordt het dan vanavond toch alcohol drinken ook al is het doordeweeks. Maar moet morgen ook gewoon werken dus 4M is gewoon echt geen optie.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Ik had laatst een levens echte droom dat ik strips met oxazepam vond en direct een handvol wilde nemen.
Klik om te vergroten...
Ik had gister precies dezelfde droom over broma’s, bizar dat dat kan.

Hele dag aan het zweten terwijl ik het ontzettend koud heb, even doorheen!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
Ik heb echt ontzettende trek in 4M😫
Amper geslapen, sterfdag van mn schoonmoeder en op werk was helaas geen fijne afleiding maar enorm veel frustratie met dingen die niet werkten😓
Waarschijnlijk wordt het dan vanavond toch alcohol drinken ook al is het doordeweeks. Maar moet morgen ook gewoon werken dus 4M is gewoon echt geen optie.
Klik om te vergroten...
Misschien gewoon lekker verdrietig zijn?

Maakte je schoonmoeder wel eens iets lekkers te eten? Ga dat dan maken samen met je vriend 🌸💜

Sowieso heel veel sterkte vandaag.

(Goeie vriend zijn moeder is 3 jaar gelden overleden (zij was als een moedertje voor me) wij doen op haar verjaardag of sterfdag eten koken uit haar kookboekje. Dan is ze er toch een beetje bij en ondertussen doen we afentoe een traantje pinken en fijne herinneringen ophalen)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
N3K0 zei:
Misschien gewoon lekker verdrietig zijn?

Maakte je schoonmoeder wel eens iets lekkers te eten? Ga dat dan maken samen met je vriend 🌸💜

Sowieso heel veel sterkte vandaag.

(Goeie vriend zijn moeder is 3 jaar gelden overleden (zij was als een moedertje voor me) wij doen op haar verjaardag of sterfdag eten koken uit haar kookboekje. Dan is ze er toch een beetje bij en ondertussen doen we afentoe een traantje pinken en fijne herinneringen ophalen)
Klik om te vergroten...

Dankjewel en ja laat het verdriet er ook wel zijn, huil al sinds gistermiddag. Maar nu toch een fles Malibu gehaald ook
Dat is een mooie traditie idd, maar zoiets had mn schoonmoeder niet. En ik heb gewoon al een restje pastasaus voor vanavond.
Maarja iig geen 4M en me dan morgen ziek melden👍
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Avond beetje doorgekomen? @MyLittlePonyPack
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ikke had gisteren een middagje verlof thuis. Man man man, wat een trek heeft dat gegeven. Zoveel zin om te blowen, terwijl ik daar helemaal niet mee bezig was de dagen ervoor.

Niet alleen trek, maar ook het toestemmingsgevende gevoel erbij. Verslaving is een focking bitch man echt!


wAnT HEt Is mAaR EEn PlAntje!! 😒
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Avond beetje doorgekomen? @MyLittlePonyPack
Klik om te vergroten...

Ja zit wel aan mn 6e Malibu cola ofzo want was vanmiddag al begonnen🙈 Maar verder niks bijbesteld ook geen coke ofzo👍
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raver zei:
wAnT HEt Is mAaR EEn PlAntje!! 😒
Klik om te vergroten...
Het is echt een verslaving @Raver. En door die verslaving probeer ik mezelf steeds te overtuigen dat het wel meevalt en ik er zo mee kan stoppen. Al meer dan 30 jaar maak ik mezelf dat dagelijks weer wijs.

Sterkte en ik ben reuze trots op elke dag dat je niet blowt. Maar vergeet niet dat je andere verslavingen ook hebt kunnen afschudden. Dus hebt al veel bereikt.
C
Coffeecup2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Uit schreeuwen doe ik het nog niet. Maar jammer vind ik het altijd wel als de halve liter g op zijn einde is. En dat was gisteravond. 2x per jaar halen we een halve liter, en daar doen we echt heel lang mee. Van de laatste vonden we beiden de kwaliteit iets minder, maar zijn we nooit hoger en meer gaan doseren. Nu is het weer mooi geweest. Voor een aantal maanden.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Ikke had gisteren een middagje verlof thuis. Man man man, wat een trek heeft dat gegeven. Zoveel zin om te blazen, terwijl ik daar de dagen ervoor helemaal niet mee bezig was.

Niet alleen trek, maar ook het toestemminggevende gevoel erbij. Verslaving is een echte bitch man!


WIL HET IS MAAR EEN PLANtje!! 😒
Klik om te vergroten...

@Raver knap dat je het in ziet en deelt. Gaat de kliniek je daarbij (zucht) goed bij ondersteunen? Hoe voorkom je dat je straks thuis gelijk de dealer belt of shop in duikt? Dat lijkt me het moeilijkste. Dat thuis komen
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb aankomende Maandag een afspraak bij de huisarts samen met mijn ouders. Mijn gebruikt begint toch wat uit de hand te lopen.. ik heb nooit dagelijks gebruikt, maar mijn werkt en sociaal leven begint er inmiddels wel onder te lijden...
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
@Raver knap dat je het in ziet en deelt. Gaat de kliniek je daarbij (zucht) goed bij ondersteunen? Hoe voorkom je dat je straks thuis gelijk de dealer belt of shop in duikt? Dat lijkt me het moeilijkste. Dat thuis komen
Klik om te vergroten...

De kliniek geeft me vooral de handvaten om clean te blijven. Ik moet het uiteindelijk gaan doen. Dmv verblijf in safehouse straks en het oppakken van meetings.

Thuiskomen is zwaar. Maar het gaat nog zeker 2 maanden duren voor ik weer thuis kom. En als ik naar een safehouse ga, zal het nog zeker 12 maanden duren.

Sowieso is het thuiskomen zwaar na zo'n traject. Maar zo meteen de dealer bellen of naar de coffeeshop rijden is vaak iets wat vooraf onbewust dan is besloten. Ik geloof niet zo in "ineens" teruggevallen.

Anders had ik tijdens m'n verlof ook de keuze kunnen maken om weer te gaan gebruiken. Ik wil oprecht een ander leven, ik wil reizen, ik wil er zijn voor familie. Ik heb zoveel meer in mijn mars dan leven in verslaving.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat héb jij, lieve dappere @Raver! Hou vol, zet door. Er is écht licht aan het einde van de tunnel. ♥️
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raver zei:
Anders had ik tijdens m'n verlof ook de keuze kunnen maken om weer te gaan gebruiken. Ik wil oprecht een ander leven, ik wil reizen, ik wil er zijn voor familie. Ik heb zoveel meer in mijn mars dan leven in verslaving.
Klik om te vergroten...
Ergens brandt daar binnenin je hart dus toch nog een klein vlammetje. Koester dat en zorg ervoor. Herstel op 1 en dan komt de rest vanzelf wel. Sta ermee op ga ermee naar bed met dit mantra en je zult een ander leven krijgen.

Verslaving houd je wereldje en jezelf klein. Tussen vier muurtjes, met jou en je middeltjes, verwaasd in absentie van zelfliefde, wrok en onverbondenheid met de wereld.

Jij verdient het niet om zo te leven en je zo te voelen. Je bent meer waard dan dat.
J
JesterLid
01-01-2024, 00:00
#19
De laatste keer dat ik gebruikte (2 februari) ben ik in een soort alcohol psychose beland (na maaaanden dagelijks gebruik), daarna wijs geworden en gestopt.
En nog steeds kunnen de cravings jnfosnfsjfd zijn.
Nee, ik wil niet meer terug. Maar de verleiding is vaak toch wel killing, en het constant mezelf toespreken dat ik het ook vandaag weer niet ga doen zeer vermoeiend.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MAN MAN MAN WÁT EEN ENORME CRAVINGS HEB IK DEZE DAGEN!!!😶‍🌫️

Moest vandaag werkelijk ALLE zeilen bijzetten om niets te pakken. Gelukkig gelukt! Ik zal godsgruwelijk balen én opgelucht tegelijk zijn als mijn rap slinkende voorraadje 2mmc op is zeg. Maar inmiddels heb ik gewoon cravings naar drugs. WHATEVER KIND. Coke, pep, ghb, x, m., random designer drugs... Ja joh lekker dank u feestelijk, u hoeft het niet in te pakken, ik neem het direct in. Nee hoor geintje. Vandaag keurig nuchter gebleven. Zaterdag Boothstock. Dan mag ik van mezelf. Nu even keihard werken om sterker te zijn dan die klotemiddelen. Ik ben verdorie geen zestien meer. Effe mezelf bij elkaar (sch)rapen hoor.

Edit: ik ga vanillevla met hagelslag pakken als alternatief.

Alcohol gelukkig geen behoefte aan en benzo's óók niet. ♥️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."