#1
Dat is dus juist het probleem, ik heb dus allebei mijn kuitspieren verrekt en kan niet lopen 😓 en ik woon op vier hoog zonder lift dus ik kan de trap ook niet echt af.
En nee denk niet dat het met die 2-cb te maken heeft, maar meer gewoon met de situatie nu en dat ik weet dat dat ook pijnstillend is en even een andere manier van ontspannen. Want series kijken, boek lezen en knutselen ben ik wel een beetje klaar mee na een week🙈
En ik heb helaas ook niet echt mensen in de buurt wonen die even gezellig op bezoek kunnen komen.
Dus het komt vooral voor het uit verveling/saaiheid, eenzaamheid, en pijn.
Poehhhhh, kan me voorstellen dat dit een trigger voor je is. Je wordt wel goed getest, om het zo maar te zeggen… Ben supertrots op je dat je zo goed bezig bent. 👏 Balen dat je weinig afleiding kunt vinden, zowel fysiek als sociaal. Hopelijk is de pijn snel wat minder!
Het lastige met ‘beginnend’ sporten (nieuwe oefeningen) is dat je achteraf pas voelt of, en zo ja, hoe erg je over een grens bent gegaan. En die grens ligt voor iedereen weer anders. Het zou fijn zijn als ons lichaam iets acuter liet weten wanneer je moet stoppen, maar in het begin moet je daarin helaas meer op ratio (echt heel kalm aan doen, eerder aan de conservatieve kant, ook al lijkt dat dan weinig) vertrouwen dan op eigen gevoel, zolang je dat nog niet voldoende ontwikkeld hebt.
Hopelijk neemt je instructeur dat mee voor de volgende keer, zodat die jou ook wat beter kan begrenzen.
Veel sterkte met de craving, you can do it! ❤️