Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
93 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Half november bij concert van 10cc geweest in het Concertgebouw in Amsterdam 🤩🤩🤩
T
TripFlipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een weekendticket te pakken voor Draaimolen festival in Tilburg... het viel verdorie niet mee om een ticket te krijgen :grimacing: Steeds klikken.."Tickets bezet" ... verdorie en nu? Nog een keer klikken "Tickets bezet" K$T wat nu?! Toch nog een poging wagen.. "poing" en er was een ticket toegevoegd! :hushed: Gelijk afgerekend.. en maar goed ook want niet veel later was het compleet uitverkocht behalve de losse vrijdag kaarten.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren ticket gekocht voor de band ‘ Godspeed You! Black Emperor die volgend jaar op 12 april in de Effenaar optreden.

Ik denk wel dat er nog kaartjes zijn voor liefhebbers.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kaarten voor Rüfüs du Sol in Ziggo op 6 mei.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil graag kaarten voor Deep Purple zien te scoren en kunnen betalen voor 9 oktober 2026 in de Ziggodome.
Ik zou haast (spreekwoordelijk he) een moord plegen om Ian Paice live te zien en horen drummen! Echt!

https://ziggodome.nl/events/34d089c9-7592-4656-a1fa-8219772bc316/

En heb al zoooo veel jaar geen uitje gehad. Hoop is al leuk!








1766251150445.png
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik wil graag kaarten voor Deep Purple zien te scoren en kunnen betalen voor 9 oktober 2026 in de Ziggodome.
Ik zou haast (spreekwoordelijk he) een moord plegen om Ian Paice live te zien en horen drummen! Echt!

https://ziggodome.nl/events/34d089c9-7592-4656-a1fa-8219772bc316/

En heb al zoooo veel jaar geen uitje gehad. Hoop is al leuk!






Klik om te vergroten...

En dan met een betrouwbare 100% BOB.

Want tja, bij de jaren 60-70 hoort natuur ACID. 1P-LSD dus. 😍
Wat zal dat top zijn.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik wil graag kaarten voor Deep Purple zien te scoren en kunnen betalen voor 9 oktober 2026 in de Ziggodome.
Ik zou haast (spreekwoordelijk he) een moord plegen om Ian Paice live te zien en horen drummen! Echt!

https://ziggodome.nl/events/34d089c9-7592-4656-a1fa-8219772bc316/

En heb al zoooo veel jaar geen uitje gehad. Hoop is al leuk!








Bekijk bijlage 68439
Klik om te vergroten...
Ik heb ze in 2004 geloof ik gezien.

Goed optreden hoor, maar zonder Ritchie Blackmore en John Lord is dit voor mij niet de echte Purple. Maar als je Ian Paice perse live wilt zien en je krijgt de kans op een ticket..gewoon doen natuurlijk!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deadwing zei:
Ik heb ze in 2004 geloof ik gezien.

Goed optreden hoor, maar zonder Ritchie Blackmore en John Lord is dit voor mij niet de echte Purple. Maar als je Ian Paice perse live wilt zien en je krijgt de kans op een ticket..gewoon doen natuurlijk!
Klik om te vergroten...

Dat is zeker waar, zonder Ritchie Blackmore is het niet echt hetzelfde. Daarom ga ik nooit naar Queen, Freddy was Queen.
Led Zeppelin zonder Bonzo is ook niks eigenlijk al is de vervanger (ergens gehoord zijn zoon?) bijna net zo goed live. (Ikke drummers fan!)
En hoor Robert Plant op deze leeftijd nog eens top zingen!




@Deadwing
Kijk jouw favo Richie gaan vanaf 11.15! ❤️ Zijn weinigen (zeker toen!) die zo kunnen spelen en praten met een gitaar.



.

edit aangevuld!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net kaartjes gekocht voor X-Factor Hardcore Classics in Doornroosje Nijmegen op 7 maart🥳
Laatste feest was Ground Zero eind augustus en totaal maar 2 feestjes geweest dit jaar. Hopelijk volgend jaar wat meer feestjes weer🔥
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Dat is zeker waar, zonder Ritchie Blackmore is het niet echt hetzelfde. Daarom ga ik nooit naar Queen, Freddy was Queen.
Led Zeppelin zonder Bonzo is ook niks eigenlijk al is de vervanger (ergens gehoord zijn zoon?) bijna net zo goed live. (Ikke drummers fan!)
En hoor Robert Plant op deze leeftijd nog eens top zingen!




@Deadwing
Kijk jouw favo Richie gaan vanaf 11.15! ❤️ Zijn weinigen (zeker toen!) die zo kunnen spelen en praten met een gitaar.



.

edit aangevuld!
Klik om te vergroten...
Eens met alle voorbeelden die je geeft. Sommige artiesten zijn gewoon niet te vervangen.

En als je het over favoriete drummers hebt..die van mij was altijd Neil Peart van Rush met Danny Carey van Tool op de tweede plaats. Peart is helaas in 2020 overleden en de overige leden gaan toch weer op tour met een andere drummer. Ik heb ze in de jaren 80 en 90 in totaal vier keer live gezien. Zonder Peart optreden is voor mij ondenkbaar..

Jason Bonham is idd de zoon van Bonzo en die is goed maar niet zo goed als zijn vader ooit was. Maar dat is geen schande.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yes yes vandaag eindelijk weer naar een lekker early hardcore feestje🔥🔥🔥🥳🥳🥳
FB_IMG_1770662896356.jpg
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#12

Godspeed You! Black Emperor. Op 12 april in Effenaar.
F
FrimaLid
01-01-2024, 00:00
#13


Vanavond toch maar ff kijken! Roodkapje Rotterdam
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
MyLittlePonyPack zei:
Yes yes vandaag eindelijk weer naar een lekker early hardcore feestje🔥🔥🔥🥳🥳🥳
Bekijk bijlage 69695
Klik om te vergroten...

De hardcore feesten beginnen tegenwoordig vroeg?
Wel erna nog tijd voor een mooie afterparty :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ Welk concert?

27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die doet hij ook op zijn DVD In The Flesh, echt een aanrader trouwens.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net HardBass tickets gekocht. Lang geleden dat ik naar een hardstyle feest ben geweest
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ga onverwachts naar A day at the Park morgen. Vond de muziek vorig jaar best kut, maar aangezien ik last minute een bijna gratis kaartje kon krijgen en ik met leuke mensen ga heb ik toch best wel zin in een feestje morgen.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klauw/Klaun 14 feb
Rewire 3-5 april
Nick Cave & the Bad Seeds 29 april
Swans 20 mei The Crave 6 juni
Soltice 20 juni
Fullmoonparty Kijkduin 4 juli
Landjuweel ?
Psy-Fi 19-23 augustus
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wayne Hancock op North Sea Jazz heeft me ook in trance gebracht. Wat was dat goed zeg!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."