Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nummer één is toch wel dmt. Zelf nog nooit de full-experience meegemaakt. Roken was lastiger als verwacht maar aankomende zomer heb ik 3 maanden te tijd om daar mee een beetje te ontdekken. Psychedelica icm meditatie kom je ook enorm enorm diep. Zieke dingen meegemaakt. zoals psychedelibee zei, ketamine maar voor mij op nummer 3. Heb daar eenmalig echt ziek hard op getript. Echt naar allemaal soort "levels" van onderbewustzijn. Heel raar en blijf het raar spul vinden. 4. Elke psychedelica icm lachgas. Twee ballonnen ga je nog harder op. Pfoe dat blaast mij telkens weer omver. Ook te vaak gedaan, zonde eigenlijk. 5. voor mij komt mdma dan wel hier te staan. Heb meestal wel op m'n hoogtepunt dat ik niet meer kan lopen omdat ik dan zo ver weg ben. Heel raar en fijn. Kijk je kan het zo gek maken als je wilt. Had een keer alcohol, wiet, xtc, 2c-b en iets te veel ketamine op. Ja was echt zo vaag. Hele rare momenten gehad. Oh en een bad trip op psychedelica. Jeez...wat is dat heftig man. Niet leuk natuurlijk maar intens waar je u tegen zegt."
"Edit: ketamine nummer 2. Was één trip totaal vergeten van drie jaar geleden. Was één van de ziekste trips ooit maar vind het zo moeilijk te geloven dat het van ketamine kwam. Het was zo visueel. Meer dan wat ik ooit heb meegemaakt met psychedelica."
"Changa: Ergste moet denk ik wel op changa geweest zijn. Was in mijn eentje, was changa uit een bong aan het roken. Was lekker weer dus zat de hele tijd met het gras te knuffelen (ik voelde de aarde) en ik kwam dus achter dat alles om liefde draaide. Maar toen ik een hit nam en op bed ging liggen (kamer helemaal donker) en ik mijn ogen sloot kwam er in één keer een entiteit naar mij toe. Je zag hem niet maar ik kon hem toch zien....hoe leg je dit uit. Je zag z'n energie? Waardoor ik wel een soort entiteit zag maar je ziet hem niet. Je visualiseert hem met je gedachte maar je voelt alleen zijn energie. Naja om niet af te dwalen. Hij zei in een soort telepathie; "weet je zeker dat je hier voor klaar ben" en ik zag echt de raarste dimensies, planeten, vormen. Ik dacht bij mijzelf: Oh fuck dit was niet de bedoeling. Ik was ook van "alleen maar liefde" naar één of andere serieuze spirituele toestand. Ik praat er nu luchtig over maar het was aardig wat. 2c-b: Ook op 2 1/2 pil 2c-b (+32 mg) en meditatie ging ik enorm diep. Dit deed ik met sensory deprivation (geen geluid, stil liggen, geen zicht). Ik schoot echt door scenario's heen. Ketamine: Ik was aan het bumpen tot een zware psychedelische toestand en uiteindelijk kon ik niet meer lopen maar was er nog wel. Toen ik mijn ogen sloot kwam ik in mijn karakter die afgebeeld waren als verschillende etages. Hoe lager bij de etage hoe dieper je in mij ging. De beginnende etages waren nogal luchtig en prima maar de 7de was een oude verlaten bioscoop. Dat was de enigste etage die dus negatief was wat dus betekende dat "ik" nog niet helemaal zuiver was en nog iets dwars zat. Maar de laatste twee etages waren echt ziek. De ene laatste was nog wel een soort aparte kamer, paars ofzo. Met gangen...heel raar. Het was ook te "moeilijk" om het te begrijpen. Je voelde de intensiteit en de moeilijkheidsgraad van die kamer? (sorry voor de slechte beschrijving). De laatste kan ik niet meer goed herinneren. Was echt te vaag. Kon het ook jammer genoeg niet begrijpen. Het was een korte flits van de ware "ik". Het zuivere "pure" van mij. Ik werd er snel "uitgekickt". Heb er nog echt te veel om op te noemen, des te meer ik schrijf des te meer terug komt haha"
"BasvanHoven zei: +1 Klik om te vergroten... Haha geweldig was dat hé. De connectie werd opeens gelegd. Het draait echt om liefde. Ik had een geluk over mij heen waar mdma echt kinderspel bij was. Dit was zo intens en ik was er zo zeker van. Ik bleef maar zeggen: maar het draait gewoon om liefde! Om liefde! Jongens, het antwoord op alles is liefde! Heb echt heerlijk met m'n buik op het gras gelegen. Aaiend over de aarde. Och. Beste gevoel ooit. Visuals waren ook intens maar de liefde...wauw."
"BasvanHoven zei: Been there. Weliswaar niet met changa, waarvan ik voorheen niet eens wist wat het was, maar met 6-apb. Het was allemaal zo simpel, zo eenvoudig, precies zoals jij zegt. Maarja, dan werkt het uit, en een paar dagen later probeer je het gevoel terug te halen... niets. Klik om te vergroten... Weet niet of het op 6-apb te vergelijken was met changa. Niet dat iets beter is als de ander maar een entactogeen en een dmt-variant (vind het zo anders als psychedelica overigens, ik weet dat het er onder valt...) verschillen wel heel erg met elkaar. De connectie zal vast in beide gevallen gelegd zijn dat het antwoord "liefde" is maar gok dat die van jou menselijker was en die van mij universeler maar ik kan daar geen uitspraak over doen. Maar altijd chill om zoiets mee te maken. Die inzicht was wel voor mij levens veranderend (de visuals toen ik er overigens achter kwam...wauw)."
"Mindless zei: Heb dat 1 keer meegemaakt op paddo's of truffels, weet niet meer welke. Ik zag ook niet echt iets, maar kon de aanwezigheid ervan voelen. Dat klinkt misschien of het een vaag iets was, maar dat was het helemaal niet. De aanwezigheid was zo sterk, dat het echter voelde dan de rest van mijn omgeving. En het was ook niet echt alsof de aanwezigheid in mijn kamer was, maar alsof het vanuit een andere dimensie deze dimensie binnen kwam en delen van mijn kamer werd. Eerst cirkelde het wat om mij heen "door de kamer" en toen raakte het delen van mijn armen/benen aan en voelde ik dat het deze op dat moment begon te animeren. "Ik" maakte toen bewegingen die menselijk onmogelijk leken. Zo vloeiend/gracieus. Toen ik het toe liet en over me heen liet komen voelde ik dat het bezig was om me van binnen uit met de kracht van liefde te helen. En dan niet menselijke liefde, maar een veel diepere tastbaardere liefde. Alsof het vloeibaar was. Een van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad en helaas nooit weer gebeurd daarna. Klik om te vergroten... Oh gaaf! Ik had dan mijn ogen gesloten (was het toen al half vergeten maar was er nog wel) en ik zag hem echt! Maar niet in beeld. Ik zag z'n energie soort van, dus....je ziet hem niet maar je visualiseert zijn energie waardoor ik hem wel zag maar niet in beeld. Ja het klinkt heel raar hoe ik het zeg overigens maar het lijkt net of je een soort 6de zintuig had. Is changa niet iets voor jou?"
"BasvanHoven zei: Ik probeerde je niet te overtreffen Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat jou ervaring universeler was, en die van mij misschien menselijker. Wat ik wel kan zeggen is, hoe ik het op dat moment ervaarde, was het werkelijk pure euforie, onbeschrijfelijk en intens, alsof alle stappen in mijn leven voorbestemd waren om tot dit moment samen te komen tot 1 klomp liefde. Het voelde zelfs zo perfect, dat ik me schuldig voelde. Hoe beschrijf je emoties als je slechts woorden tot je beschikking hebt? Iets kan TE goed/slecht zijn voor woorden maar niet voor cijfers, die tellen gewoon door. Ik kan simpelweg niet in woorden beschrijven hoe het voelde, maar dat het BY FAR de beste ervaring uit mijn leven was staat vast. Het overtreft een ervaring die ik had toen ik in groep 8 zat te kaarten met mijn toenmalige vriendengroep, wat tot mijn 6-apb ervaring altijd mijn beste ervaring ooit was geweest. Best wel treurig eigenlijk. Maar ik dwaal af. Klik om te vergroten... Hoef niet te overtreffen maar omdat de drug die we namen wel een groot verschil hebben gok ik dat het iets anders was. Ook al zijn we allebei tot de conclusie gekomen waar het allemaal om draait, dus het lijkt ook weer té veel op elkaar haha."
"Mindless zei: Kan niet voor Yaizer spreken, maar in mijn geval was het niet gewoon 'voelen'. Ik zag het zonder dat er een afgebakend iets was om te zien. Beetje zoals in die film Predator, dat dat beest zo'n cloaking device of zo gebruikt. Maar dan een meer perfecte onzichtbaarheid. Uiteindelijk is het ook moeilijk los te zien van voelen natuurlijk, want de ervaring is 1 geheel. 'Zien' kan ook een breed begrip zijn. Je ziet je gedachten ook, maar niet met je ogen. Klik om te vergroten... Echt precies dit. Het is inderdaad een soort, weten / voelen / je hersenen willen het visualiseren iets. Het is echt te abstract om uit te leggen. Ik denk inderdaad dat het een soort derde oog iets is maar apart dat jullie precies het zelfde hebben meegemaakt. Vooral nu Mindless die uitleg gaf....precies dat dus."
"Beste combi's Voor mij was het altijd al 2c-b + lachgas geweest (psychedelica + lachgas is sowieso echt pfoee ). psychedelica, 2c-b vind ik persoonlijk het minst dan, laat je natuurlijk wat anders denken. Meer mindfucks etc. Met lachgas kom je in één rare mindfuck-loop waar de visuals intens intens zwaar worden. Neem het niet met een korreltje zout ben echt vaak out gegaan en dat ik dan in een soort droom zat voor heel even. De eerste keer was zo intens bij mij. Wist niet wat mij over kwam. Toen ik eruit kwam dacht ik weer nuchter te zijn tot je weer beseft dat je 2c-b op hebt. Bijna altijd als ik lachgas doe gaat het heel snel opkomen totdat ik op een soort piek kom dat echt goddelijk hard is. Je bent van de wereld en echt op een rare plaats. Dan komt er steeds een soort "besef". Je beseft steeds meer realiteit. "besef" "besef" "besef" en de momenten van besef worden steeds langer totdat je er uitkomt. Dus in het begin gaat het heel snel "bes-besefbesefbesef..besef......besef............besef.........................besef" Je komt steeds meer bij de wereld. Echt zo lijp. Wordt weer helemaal giechelig als ik eraan denk maar soms heb ik ook wel is andere dingen zoals; Een soort inception. Een trip in een trip. Tweede keer 2 ballonnen gedaan en dat was het ziekste ooit. Kamer begon te trillen en toen waren het allemaal foto's van m'n kamer en toen was ik in een zwarte ruimte en zag de foto's van m'n kamer in de verte. Wist niet wat er gebeurde toen. Heb erg erg vaak lachgas gedaan tijdens psychedelica. Het enigste jammere van de aanwezigheid van lachgas is dat de normale trip dan weer eigenlijk heel erg meevalt. Ik bedoel als je zoiets meemaakt stelt de normale trip niks voor. De avond draait dan meer om de lachgas-balonnen dan echt de psychedelica zelf. Daarom heb ik bij veel psychedelica avonden de lachgas weggelaten zodat we echt met de trip zelf konden bezig zijn. Waar ik later weer mediteren uitvond wat eigenlijk nog zieker is als lachgas. Maar lachgas + psychedelica is echt een top combinatie maar wel heftig. Coke + alcohol; ja het is een top combinatie ook al ben ik van beide drugs geen fan van omdat het je echt sloopt (coke vind ik dan wel meevallen hoe schadelijk het is als je het eens in de 3 maanden gebruikt een paar lijntjes) maar alcohol is echt een killer. Vooral de combinatie is zo chill. Je wilt van beide meer. Er ontstaat ook een stofje cocaethylene wat nog verslavender is en schadelijker. Dat maakt het als je alcohol of coke doet, de verlangens komen naar de weder-drugs. Ghb + pep (+seks); Tering. Geen woorden voor. Als je de goede dosis van beide te pakken hebt en dan even in bed gaat liggen. Ja nogmaals geen woorden voor Psychedelica + mediteren; ja niet een combi van twee drugs maar hier op heb ik toch wel de ziekste dingen meegemaakt. Raad het iedereen aan als je een beetje gewend bent aan psychedelica. Je komt dieper dan je ooit kan bedenken. Wauw geen woorden voor Dit zijn toch wel de leukste combi's van mij wat echt een merkbaar ander effect geeft. Momenten gehad dat je een combi van 5 had maar kon niet meer precies voelen wat ik van wat voelde. Was alleen maar vaag."
"Ghb i.c.m. coke / pep."