#1
Sweet_Shadow zei:Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek![]()
Ow ja, daar wil ik heen!
We are the masters of the universe!
Sweet_Shadow zei:Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek![]()
pasquali zei:Laatst tickets gekocht voor Muse in de brabant hallen=verweggistan voor ons....maar wel cool!
pasquali zei:Das echt jammer!!!
We waren al bijna van plan om voor postbank te crashen maar dat was gelukkig niet nodig.....mijn vader doet dat altijd voor kaartjes van de who en rollingstones en zo...rock n roll in hart en nieren die oewe van mij..!![]()
Ja kaartjes tegewoordig zijn best duur....kun je niet wat van je ouders lenen?
Lfs Nicole
iddDeranged zei:Hij heeft gelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."