Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jixx zei: Toch zie ik vooral de bijwerking: Niet tot een orgasme kunnen komen. Als zwaar minpunt om in ruil daarvoor beter in me vel te zitten. Anders dan had ik de keuze alweer gemaakt om terug te gaan naar de Lexapro. Klik om te vergroten... Mijn ervaring hierin is dat het toch behoorlijk veel langer duurde bij mij om tot een orgasme te komen, logischerwijze is deze dan ook veel intenser. Nadat ik gestopt met met Venla (ondertussen al 5 maanden) en het duurt nog steeds veel langer om tot een orgasme te komen. (Waar ik trouwens absoluut ni om klaag)"
"Nu ik die dosissen hier lees vraag ik me eigenlijk af hoeveel een normale persoon zonder slaapstoornissen s'avonds aan melatonine aanmaakt?"
"tt1308 zei: Ik heb de gsm van mijn moeder gebruikt omdat die een nl nummer heeft omdat ik op safe wou spelen. Maar je kunt ook een prepaid kaart in nl kopen en in belgie gebruiken. Klik om te vergroten... Hahaha, geweldig! Dus je gebruikt je moeders telefoon om een smsje te ontvangen waarin staat op hoeveel % je drugstest is. Gedurfd of je moeder weet ervan"
"Bitcoins en domino's ! Iets anders hoor je tegenwoordig niet meer ^^ Zoals hierboven al gezegd is kan je beter je lichaam nog even laten herstellen van jou ziekte. Maar je zei, dat je het jammer zou vinden dat dit ookal weer niet kan doorgaan. Je kan toch ook een keertje gaan zonder iets te gebruiken kan ook leuk zijn!"
"Je hebt alleen maar uitsluitsel over wat er in een pil zit als je ze laat testen. Maar over het algemeen zit er in Belgie/Nederland alleen maar mdma in een pil. Dus aan het soort pil zal het niet liegen. Je stemming en omgeving zijn wel bepalend voor het gevoel bij XTC. Adhd heeft er niet direct iets mee te maken aangezien mdma vooral op je serotine werkt en minder op je dopamine. Dopamine is het systeem waar mensen met adhd een afwijking op hebben."
"Ik lees al ongeveer een jaar mee op DF maar nu heb ik eindelijk ook maar eens besloten om een account aan te maken maar daar ook mijn eerste vraag bij. Ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met drugs. De eerste keer mij mooi ingelezen en mooi aan de dosis gehouden, ongeveer 120mg. De 2de maal heb ik mooi 3 maand tussen gelaten maar heb de dosis wat omhoog geschroefd 300mg. Vanaf toen ging het alleen maar bergafwaarts, het festivalseizoen kwam eraan gemiddeld nam ik een 150-200mg per feest om de 2 weken. Net ietsjes teveel altijd. Tegen het einde van het festivalseizoen merkte ik niet zoveel meer van de pillen en plots kreeg ik speed aangeboden. Vanaf toen was het omzeep, je ontdekt dat je speed elke week kan doen, op elk feestje. Waarna je denkt, goh nog zoveel werk te doen thuis. Lijntje en huppaa alles is weer netjes. Mmm, ik moet nog zoveel doen op het werk. Ach een lijntje maakt het weer leuker. Beetje kater.. nog een klein lijntje. Enzovoort.. Ik heb dus speed 3 maanden wekelijks gebruikt. En 3 maanden zeker 2a3 keer in de week. Gelukkig ben ik tot inkeer gekomen en nu probeer ik te stoppen met speed. Het gaat me moeilijk af Ik mis gewoon dat MMM ik voel me zoo lekker men hooft tintelt gevoel. Maar ik moet doorbijten, want anders gaat het nog slecht aflopen. Maar nu komt dus mijn uiteindelijke vraag. Nu zaterdag is het beste feestje van het jaar, nl REVERZE <3! Ee zou ik graag weer eens wat drugs gebruiken, maar bij voorkeur geen speed meer. Want ik vrees ervoor, eens ik terug begin.. ik weer ga hervallen naar mijn oude gewoonte. Dus optie 2 is natuurlijk XTC. Nu vraag ik me af, of ik nog überhaupt nog iets ga voelen van die pillen aangezien ik het voorbije jaar speed en XTC een beetje misbruikt heb. Ik ben ondertussen wel een half jaar gestopt met pillen, speed ongeveer een weekje. Anders zie ik me genoodzaakt om toch maar eens te zondigen.. Iemand wat tips?"
"Het voordeel van XTC is, dat ik tot het besef ben gekomen dat als je 2 wekelijks of meer gebruikt de lol er meteen af is. Dus ik ben 100% zeker van mezelf dat ik zeker de 2/3 maanden regel ga respecteren van nu af aan. Dit kon ik niet opbrengen met speedgebruik. Denk je dat ik nog steeds iets ga voelen van XTC of gaat het de moeite niet meer zijn. Ik snap dat je dat natuurlijk niet met 100% zekerheid kan zeggen maar je kan wel een indicatie geven gebaseerd op ervaringen.."
"Mij valt op dat veel verslaafde coke gebruikers super arrogant worden.. (Helemaal niet op jou bedoeld SIRErick). Bij speed merk ik dit veel minder. Is hier een verklaring voor of beeld ik me het gewoon in? En nu terug allemaal lief zijn voor elkaar en laten we het hier gezellig houden"
"Jaa maar het feit dat hier wat discussie was metjou zei ik het al maar voor de zekerheid Misschien worden arrogante mensen meer aangetrokken tot coke ipv andere drugs."
"Ik heb ook enkele maanden venlafaxine genomen en al de bovengenoemde bijwerkingen ervaarde ik ook. Bij mij waren deze na een 6 tal weken bijna volledig verdwenen. Ik ergerde mij de eerste weken vooral aan het constante nerveuze gevoel dat je ook hebt wanneer je xtc bijna gaat inslaan. Zo constant dat NET niet gevoel Heb in die periode dan ook 2x xtc gebruikt omdat ik zooo ontzettende zin daarin kreeg. --> Niet slim maar was sterker dan mezelf. Maar heel erg goed van je dat je naar je lichaam hebt geluisterd, afkicken van Venla en andere AD is echt geen lachertje. Beter dat je daarvan gespaard blijft"