Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ik ben naar een rave ben geweest waar ik miauw/mephedrone heb gesnoven. Ik was compleet nuchter toen ik ging snuiven. Begonnen met een sleuteltje, niets. Half uurtje later klein lijntje. Niets. (Mijn vrienden wel al, k vond dit vreemd omdat ik bij andere drugs altijd het minst tolerant ben.) De derde keer dat mijn vrienden gingen bijsnuiven, was ik er klaar mee en heb ik 2 super dikke lijnen gepakt. Even later voelde ik me echt apart: Ik voelde dat mijn lichaam 'anders' was, maar mijn bewustzijn bleef compleet sober. Mijn mood, emoties, gedachten, gedrag & waarneming bleven normaal & nuchter. Het voelde alsof er in mijn lichaam wel 'iets' gebeurde, maar mijn 'geest' gewoon niets van effect voelde. Ik vergelijk dit gevoel met doodnormale pijnstillers: wanneer je daar veel van moet nemen, voel je wel dat je lichaam aan de pijnstillers zit, maar je 'ervaart' er niets psychologisch van. Ik heb zelfs veel meer gesnoven dan de aanbevolen dosis, maar het bleef eigenlijk gewoon hetzelfde, alsof mijn lichaam aan de pijnstillers zat. Ik heb zeker wel plezier gehad, daar niet van. Maar vroeg me gewoon af of iemand weet waarom ik er niets van voelde. Ik snoof niet fout ofzo. (kan dat zelfs?) Aan mijn vrienden hun gedrag wel kon zien dat ze high waren, terwijl ik gewoon mezelf bleef. Andere drugs (xtc, keta, 2cb) ga ik echt lekker op, maar miauw doet gewoon niets met me. Iemand die dit ook ervaren heeft met miauw?"
"Kibo3 zei: Ligt het misschien aan je verwachting van het middel? Heb je het middel getest? Misschien zelfs 3-mmc ipv 4-mmc gekocht. Klik om te vergroten... Mijn vrienden & ik hadden exact hetzelfde genomen. Uit hetzelfde zakje. Was niet getest. Het zou dan eerder de verwachting kunnen zijn dan dat het een ander middel is. Maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien ik wel redelijk geïnformeerd was over de effecten. Ik voelde ze gewoon niet."
"Kibo3 zei: Slik je verder medicatie? Klik om te vergroten... Neeh ik neem niets :/ Kibo3 zei: Bij het nemen van Miauw moet je zeker niet verwachten dat je een MDMA/XTC effect krijgt. Klik om te vergroten... & Hmm, ja ik verwachtte eigenlijk wel iets in die trend. Ik hoorde van mensen dat Miauw hetzelfde effect heeft als MD maar dan zonder de 'love' feeling. Ik zal het idd ooit nog wel eens doen en dan zie ik wel of het beter voelt. Vind het ook totaal niet erg ofzo datk er niets van voelde, vroeg me gewoon af hoe het zou komen. Zoals ik al zei heb ik ook al heel wat dingen genomen, en bv. MDMA heeft een erg 'overweldigend' effect. Echt zo'n WAUW gevoel. Kan idd zijn dat ik verwachtte dat de drug heftiger zou aanvoelen dan het daadwerkelijk deed. Bedankt voor je reactie allesinds !!"
"Zeehond zei: Bekijk bijlage 39742 Klik om te vergroten... IK BEN OOK AANWEZIGG !!!"
"Yoo. Vroeg me af of iemand dit gevoel herkent & wat ertegen kan gedaan worden. Ik ga regelmatig eens naar techno feestjes. MDMA bommetjes zijn mijn go-to. Dit is een gemiddelde avond. 23.00 - eerste bommetjes. (1x lichaamsgewicht) 01.00 - een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht) --> peak uren tussen 1-4 (03.00 - soms nog een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht)) 4.30u - tot hier ga ik lekker. maar rond dit uur word ik pots super neerslachtig, ben ik totaal niet sociaal & wil ik niet meer dansen. Tegelijk wil ik ook allesbehalve naar huis. Het voelt als een soort paniekerig gevoel van 'ik wil niet dat het stopt' ofzo. Maar neem ook niet meer bij. Vind dit gevoel echt vreselijk. Meestal vertrek ik een uurtje hierna. Mijn vrienden hebben daar totaal geen last van, met dezelfde dosis gaan zij lekker tot 7u. Dagen erna weinig last behalve moeilijk slapen. Dus aantal vragen: - nog iemand die zo'n comedown-gevoel heeft gehad? ervaringen? - Waaraan kan het liggen ? - Kan ik iets doen om het te vermijden ? - Kan ik iets doen op het moment zelf ? - Ben niet flink wat de 3-maanden betreft. maar sowiezo minstens anderhalf maand. Ik heb het ook als er meer dan 3 maanden hebben tussen gezeten tho. Is gewoonweg later beginnen misschien een oplossing ? Lijkt me gwn niet leuk als iedereen al in die vibe is en ik nog niet. Was aan het denken om evt. sleutel Keta/4mmc te snuiven als vriendjes het beginnen voelen, en dan op hetzelfde moment mijn eerste bommetjes zodat die inwerken als de ket/4mmc uitwerkt. Het zou sowiezo bij die ene sleutelpunt blijven want wil zo weinig mogelijk combineren. (Ik weet dat het 'volgens de regeltjes' sws niet mag, maar vraag me af wat iemand met ervaring ervan denkt) Lemme know what you think"
"dupont zei: Later beginnen klinkt logisch. Je zou je eens kunnen verdiepen in 6-APB, dat werkt langer dan MDMA maar lijkt er wel op. Klik om te vergroten... Zal ik doen, thanks ! & nuchter lukt wel op mijn eentje, maar met vrienden geraak ik nogal snel in verleiding xd."
"jackhan zei: Ik zit niet in waarom je aan 't begin 4mmc zou nemen, dan kan je beter extra x nemen. Zelfde idee en je skipt het combineren Klik om te vergroten... Wil niet te ver boven aanbevolen dosis zitten, daarmee dacht ik mss iets anders zoals 4mmc. Heb ondertussen lijstje gevongden met risico van combinaties. 4mmc blijkt niet zo slim te zijn. o.a. Keta & cannabis stond onder 'laag risico'. Denk dat het een van deze 2 zal worden om te beginnen, en anderhalf uurtje later ga ik aan de M. Druggers zei: Comedown accepteren is het enige wat je kunt doen. Klik om te vergroten... Een punt heb je zeker. Probeer gewoon een manier te vinden waarop ie wat later komt. Rond 6 ofzo zou al goed zijn. Ik ga vanavond naar techno feestje, en ik ga gewoon wat later beginnen met de M, wat ik daarvoor doe weet ik nog niet, maar zal jullie morgen op de hoogte houden!"
"Hey! Geweldige nacht gehad for sure. Beginnen nemen rond half 1, bijgenomen om 2 en nog eens rond 3. Comedown rond 6u. Dan nog jointje gerookt en naar huis vertrokken. Mijn vriend was erbij en bleef ook slapen, dat heeft het echt veel gemakkelijker gemaakt. Heel de nacht heerlijk gedanst, gepraat met iedereen en veeeel sidequests gedaan 😎. Heb zelfs handtekening van DJ alignment gefixt en een babbeltje geslaan bij de EHBO (was mijn sleutel kwijt, ze hadden zeker door dat ik high was maar waren super vriendelijk. De sleutel bleek uiteindelijk gwn in de zak van een vriendin te zitten). Gister plafonddienst en vannacht goed geslapen. gewoon wat later beginnen is dus zeker een goede oplossing. Ga het in 't vervolg altijd zo doen: ervan uit gaan dat ik 5 en half uur na het nemen een comedown krijg. Zo vermijd ik een onverwacht rotgevoel & kan ik me aanpassen aan wanneer ik naar huis zou willen. Ja, de nacht duurt wat korter. Maar kwaliteit > kwantiteit, right? Torchic zei: Denk dat 6-APB wel misschien iets voor jou. Staat genoeg informatie over op het forum dus misschien leuk om eens door te lezen😊 Klik om te vergroten... Heb toevallig iemand ontmoet bij die 6APB had gebruikt Hij leek wel lekker te gaan en noemde het zelf 'MDMA Lite' xd. Hij leek wel wat in zijn eigen wereld te zijn. niet zo sociaal, maar dat zal van persoon tot persoon afhangen wss. Zal er me zelf ook eens in verdiepen! Thanks! Nu examens, dus een aantal maandjes rust voor mijn lichaam xd. Bedankt voor de tips guys!"
"Heyo ! Ik kijk al een tijdje uit naar een (techno) feestje waar ik binnenkort naartoe ga. Is al een tijdje gepland dat ik en wat vrienden daar MDMA gaan nemen (MDMA kristallen als dat uitmaakt). Ik heb reeds MDMA gebruikt, ik ben zeer verstandig met mijn dosissen, combineer niet en laat ook genoeg tijd (minstens 3 maand, zelfs meer) tussen elke keer dat ik het gebruik. Ik kom net uit een break-up en zit wel al even diep daardoor. Nu was men vraag, is het dom van me om MDMA te gebruiken tijdens een emotioneel zware periode? Het dinsdagdipje zal waarschijnlijk zwaarder zijn, maar ik heb het vooral over het moment van high zijn zelf. Ik wil de nacht voor men vrienden niet verpesten, snapje? MDMA maakt me normaal gezien de gelukkigste persoon op aarde, maar drugs zijn nogal onvoorspelbaar natuurlijk . Laat me weten wat je denkt of wat je ervaringen zijn!! Crazyb00"
"HEYO, effe hyped want ik ga ook & kijk ernaar uit xd. Ben al wel een aantal keren naar grote evenementen geweest waar ik MDMA nam. avondmaal zei: Politie, honden? Klik om te vergroten... Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten. De eerste keer dat ik MDMA binnen moest zien te krijgen, streste ik ook echt hard, maar geloof me: Die security heeft écht geen tijd om duizenden mensen grondig te gaan controleren. Ze kijken vlug eens in je zak, halen misschien alles er eens uit en bij mij hebben ze ook al eens in een doosje kauwgom en sigaretten gekeken. Dus daar zou ik al niet verstoppen. Dit zijn dingen die zouden moeten lukken: - Onder je schoenzool/in je sok. - Onder je bh - in je onderbroek bij je foef/ballen. & Als je bang bent/strest, beeld je dan gewoon in dat je oprecht niets mee hebt. Ik zeg het, die mensen weten oprecht wel dat je drugs in je bh kan verstoppen, maar daarom gaan ze niet zomaar bij elk meisje eens voelen, dat mogen ze zelfs niet xd. Wees voorzichtig met je dosering, & informeer je goed. Voel je je even slecht gaan? Ren asap naar buiten. Frisse lucht doet wonderen aan de MDMA. Maar vooral: GENIET ERVAN, je eerste keer MDMA is een ervaring om nooit te vergeten, en je hebt oprecht het beste feestje uitgekozen daarvoor! See you there"