Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Succes man!"
"Snuffelaar zei: Ik sta op iemand te wachten op het treinstation. Heb best sterke cravings maar ben trots op mezelf dat ik m'n tabak thuis heb laten liggen. Dat gevoel overheerst gelukkig wel. Klik om te vergroten... 💪🏼!"
"Mrloverdj zei: En het begint weer terug te komen..de boosdoener na alle shit waar ik mee gestopt ben..moet dus de fluni zijn . Ik kan toch niet elke 4 uut 16 bijnemen..(0.25 per stuk, duur grapje dus).en nu is het op. Ik ga proberen me aan te kleden.naar de coffeeshop..een was draaien. En hopelijk neemt de begeleider me serieus.kom ik hier zonder gevolgen voor m'n toekomst vanaf. Sorry dat ik blijf schrijven. Klik om te vergroten... Juist goed dat je van je af blijft schrijven! Gedeeld leed is half leed"
"Ik bekijk verslaving vanuit een hypnotherapeutisch perspectief: een geïnstalleerd programmaatje in het onderbewustzijn dat om een bepaalde reden een patroon in stand houdt. Het onderbewustzijn kent geen goed of fout en neemt alles letterlijk, waardoor er van alles achter kan zitten. Naast de vele processen die soepel verlopen, kan het gebeuren dat een patroon zich blijft herhalen tegen beter weten in, waardoor er een soort innerlijk conflict ontstaat"
"Mrloverdj zei: @De Zandman en @Zeehond Ik mag jullie beiden zeer graag daarom.een uitzondering.om er iets over te zeggen. Ik lees hier simpelweg een miscommunicatie @De Zandman heeft het over vader die hun kids schade aanbrengen dmv geweld noem.maar op.. een vader net een bipolair stoornis kan ook zijn kind schaden. Terwijl dst helemaal de bedoeling niet is. Ik denk dat de zandman dat bedoelde met onbewust. Ik heb het idee zandman, dat jij je als goede vader aangesproken voelt. Maar zoals ik het begrijp scheerde zandman beslist niet alles vaders over 1 kam! Dan de moeder..lang leve mijn milde autisme ik kan lezen zonder emotie en invulling..zandman beweert niet dat vaders vaker slecht zijn omdat ze hun kind niet hebben gedragen. Absoluut niets.maat..statistisch gezien komt kindermishandeling in welke vorm dan ook velen malen vaker voor bij mannen. Ik denk door de vele foute vaders en de moeders die hun kind dragen in 1 alinea te proppen het snel ten prooi kan vallen aan een verkeerde interpretatie. Zeker als er emoties bij komen kijken als vader zijn. Iedereen communiceert anders. Ik hoop dat ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt het even te ontrafelen en mijn visie uit te leggen..de intentie is zeer zeker goed. Klik om te vergroten... Het is juist lief dat je het vanuit het perspectief van beide vrienden bekijkt. Dat gebaar op zich verdient een likeje"
"Ik vind het trouwens interessant dat je je boodschap op een provocerende manier deelt, TS. Recht voor z'n raap en zeker van je zaak. Naast het feit dat ik zoiets met mijn sociale angst niet zou durven en ik er vanuit dat opzicht een zekere bewondering voor heb, komt ook duidelijk naar voren dat je aanpak zijn doel niet mist!"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Veel plezier! Ik zou het echt niet kunnen om een report bij te houden haha.. Klik om te vergroten... Nou ja, wie weet dwaal ik ook ergens af in de diepte haha. We zien wel waar we uitkomen!"
"De Dunne zei: Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha! Klik om te vergroten... Spannend, geniet ervan! 😘"
""
"Rozekoekje zei: Op mij reageert hij niet maar op mijn moeder wel. Hij is zo kwaad.. op zichzelf, op de stem in zijn hoofd en op degene die zijn moeder van hem heeft afgenomen. Hij zegt aan de ene kant dat de hulp die hij nu heeft lulkoek is aan de andere kant heeft hij zware hulp nodig zegt hij.. Hij wilt vergelding voor zijn moeder, hij zegt dat hij gek is en dat ik weet waar hij toe in staat is.. dat klopt, dat weet ik idd en dat baart me zorgen. Als ik heel eerlijk ben vind ik hem op dit moment eigenlijk een gevaar voor de maatschappij. Klinkt heel hard maar het is wel mijn gedachte. Als er maar iemand verkeerd kijkt op dit moment gaat het verkeerd.. hij hoopt er op dat weet ik.. maar dat is natuurlijk niet goed. Klik om te vergroten... Het klinkt alsof hij wel inziet dat er iets mis is met zijn gedrag en hij zichzelf ook wil verbeteren, maar dat hij moeite heeft met het vinden van de juiste hulp en daardoor een soort van verdwaald is, lastig!"