Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Best wel zuur :(
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yacopsae! Nice one :)
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
even een vraagje! weet iemand toevallig tot hoelaat het optreden van paul kalkbrenner duurt op 18 februari?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat belooft wel een hyperactief avondje te worden daar.

Wat zal Bong-Ra gaan doen daar? Hij doet zo veel verschillende dingen. <3

Olle
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=449

Hatebreed :grin:


Hatebreed + Unearth + Twelve Tribes

maandag 13 november 2006
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Concert: Vader
zaterdag 28 oktober 2006 (nog 20 dag(en) tot dit concert)
Het Bolwerk - Podium - Sneek
Aanvang: 20:00

Hoofdprogramma:
Vader

Voorprogramma:
God Dethroned Severe Torture

Prijs
€12

Extra info
Op zaterdag 28 oktober een deathmetalpackage from hell! De Poolse deathmetalmeesters Vader zijn wederom op tour en nemen ditmaal Neerlands deathmetaltrotsen Severe Torture en God Dethroned mee!
Klik om te vergroten...



Zaterdag 4 november

Nocturnal Breed
Demonizer
e.a.

In de Gloppe, te Leeuwarden
Klik om te vergroten...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
mathijs zei:
14 oktober Opgezwolle in de Oosterpoort!
Klik om te vergroten...

vanavond dus.. :wave:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar de fuck is de oosterpoort? :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Groningen. :wink:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maandje terug was Opgezwolle bij mij in de buurt :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben jij erheen geweest?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nope, ik ken de muziek niet echt en naja ook geen geld ><
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Opgezwolle is binnenkort in Zwolle, ben nog aan het twijfelen of ik er heen ga.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dzy zei:
Opgezwolle is binnenkort in Zwolle, ben nog aan het twijfelen of ik er heen ga.
Klik om te vergroten...

zal je vertellen hoe het was
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xavier Rudd staat online. Het was errrrrrrg vet! Ook een geweldige sfeer.

www.fabchannel.com

Vooral Track 12, To Let en Dij Jam :grin:
Hij moet wel in trance raken van al dat didgeridoo spelen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeee die beatboxer die ze weleens laten horen op Shirley & Spinoza treedt vanavond op in het Patronaat. Ik heb er alleen geen €16,- voor over maar ik vind dat beatboxen wel cool!!

RAHZEL & DJ JS 1 (USA)
+ JAWAT!
De 'Godfather of Noyze' is de verpersoonlijking van de beatbox. Rahzel noemt zichzelf vocal percussionist. Deze stemkunstenaar kan tegelijkertijd de drumsectie en de bassectie van een nummer 'beatboxen' en ondertussen ook nog even de melodie zingen. Komt dat zien, komt dat zien! Een stemacrobaat in Patronaat. Rahzel rauwe drum 'n bass, die hij creeert door slechts zijn mond te gebruiken. Een fenomeen die de meest bizarre, briljante beats brengt live on stage!

DJ JS-1 is een ware virtuoos op de draaitafels. Scratchen op beide tafels tegelijkertijd op absurde snelheden. Met handen, armen en zelfs voeten. Het publiek wordt vermaakt met vette beats, samples en natuurlijk die eindeloze scratchkunsten.

De support op deze avond wordt ingevuld door Nederlands meest boze rapper Jawat! met de clan van Buiten Westen maakte hij al behoorlijk indruk maar in z'n eentje zal hij de zaal ook nog volledig gaan rocken
Klik om te vergroten...

Bron
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Over anderhalf weekje naar hawkwind. Dat wordt spacen:

S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaaa ik ben er ook bij :grin:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha chill!

Wij slapen ook nog eens in amsterdam (stay okay hotel, vondelpark), dus we hebben de dag daarna lekker de tijd om wietrokens amsterdam te ontdekken.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
14 oktober Opgezwolle in de Oosterpoort!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."