Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cerberus zei:
Ik
Klik om te vergroten...
Nice. Ga je ook naar psy?
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Zaterdag Angerfist in Gigant Apeldoorn
Klik om te vergroten...
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Harmless zei:
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳
Klik om te vergroten...

Haha oke waar woon jij dan als je wilt zeggen? Mag ook in pb. Voor mij is dit een thuiswedstrijd👍
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#4
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#5
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Dat heet FOMO.

Ook vaak last van 😂
Klik om te vergroten...
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.

Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ape zei:
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.

Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Klik om te vergroten...

Als ik alleen naar een feest ga, ben ik er wel zenuwachtig voor. Ik ben heel socially awkward in groepen en voel mezelf altijd het 'buitenbeentje'. Het grappige is dat ik dat ook zelf creëer.

Voor mij is het dus ook de perfecte oefening om daar in te groeien.

Ik vind het dus net zo goed eng om te doen. Maar ik probeer het in elk geval wel aan te gaan. En achteraf blijkt het dan allemaal wel mee te vallen.

Uiteindelijk zijn de meesten van ons sociale mongooltjes. Dus uiteindelijk ben je niet alleen. Heb ook al eerder te horen gehad van anderen dat ze alleen nooit zouden durven gaan. Of nuchter ook niet. Dat was natuurlijk ook wat ik zelf ook zocht in drugs en alcohol op zulke feesten. Om mezelf op m'n gemak te voelen.

Ik zou zeggen, trek gewoon de stoute schoenen aan en gaan.

Ik moet mijn kaartje voor Rotterdam Rave gaan verkopen in april. Heb iets dubbel gepland.

Ben nu aan het twijfelen om 8 maart misschien naar Perron te gaan. Dan zou ik eindelijk JKS live kunnen meemaken. Maar het is een nacht rave. Dat was nu wel zo relaxed aan RR, dat die overdag was
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ape zei:
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.

Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Klik om te vergroten...
Ah zo, dat is erger dan fomo vind ik. Ik ga meestal alsnog (met alle gevolgen van dien) als ik fomo heb 😂
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ape zei:
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.

Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Klik om te vergroten...
Jaloers is een prima woord voor wat je omschrijft. Ironisch genoeg is het enige wat je kan helpen met wat je voelt gewoon doen waar je bang voor bent
Dan ga je waarschijnlijk uitvinden dat je nergens bang voor had hoeven zijn
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Jaloers is een prima woord voor wat je omschrijft. Ironisch genoeg is het enige wat je kan helpen met wat je voelt gewoon doen waar je bang voor bent
Dan ga je waarschijnlijk uitvinden dat je nergens bang voor had hoeven zijn
Klik om te vergroten...
Ja ik weet dat dat zo is maar je weet zelf ook hoe dat gaat als je er te veel over nadenkt
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ape zei:
Ja ik weet dat dat zo is maar je weet zelf ook hoe dat gaat als je er te veel over nadenkt
Klik om te vergroten...

Weet je meteen waar de oplossing ligt 😉
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Weet je meteen waar de oplossing ligt 😉
Klik om te vergroten...
‘Gewoon’ gaan
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ape zei:
‘Gewoon’ gaan
Klik om te vergroten...

Niet teveel bij nadenken dus. Ik kan ook enorm overdenken, maar het brengt me niets. Angsten aangaan brengt me dan weer heel erg veel.

Dat is mijn ervaring. Dat ik heel vaak gewoon niet naar mijn hoofd moet luisteren.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ape zei:
Ik wil graag naar een concert/optreden/rave maar ik durf niet 😭 alleen als het spontaan gebeurd en het ongepland is. Als ik zie waar iedereen heen gaat wordt ik jaloers en sip.
Klik om te vergroten...
Jij houdt helemaal niet van spontaan en ongepland, dan krijg jij een storing in je hoofd en heeft je ziel het lichaam verlaten. 🤪
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pantertje zei:
Uitzonderingen zijn er altijd
Klik om te vergroten...
bedankt voor de waardevolle toevoeging 😂
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Niet teveel bij nadenken dus. Ik kan ook enorm overdenken, maar het brengt me niets. Angsten aangaan brengt me dan weer heel erg veel.

Dat is mijn ervaring. Dat ik heel vaak gewoon niet naar mijn hoofd moet luisteren.
Klik om te vergroten...
Dat kan ik niet negeren. Als ik jou zeg niet nadenken over een tros bananen, dan denk toch instant aan een tros bananen?

Ik weet precies wat ik wel en niet moet doen, maar de uitvoering is daar niet mee in harmonie. Toch ga ik erheen, ik deed dat vroeger ook altijd. Het is echt pas nadat ik ben gestopt met drugs dat ik die angst kreeg 🫤
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pantertje zei:
Jij houdt helemaal niet van spontaan en ongepland, dan krijg jij een storing in je hoofd en heeft je ziel het lichaam verlaten. 🤪
Klik om te vergroten...
Nou, weet je nog vorig jaar met die punk band? Dat was spontaan en ongepland en ik had de tijd van mijn leven
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ape zei:
Nou, weet je nog vorig jaar met die pink band? Dat was spontaan en ongepland
Klik om te vergroten...
Uitzonderingen zijn er altijd
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ape zei:
Dat kan ik niet negeren. Als ik jou zeg niet nadenken over een tros bananen, dan denk toch instant aan een tros bananen?

Ik weet precies wat ik wel en niet moet doen, maar de uitvoering is daar niet mee in harmonie. Toch ga ik erheen, ik deed dat vroeger ook altijd.
Klik om te vergroten...
Er zit een groot verschil tussen 'aan iets denken' en 'overdenken'. Als dat bij jou niet het geval is, kan ik je echt van harte aanbevelen om iets met mindfulness of Zen te gaan doen. Dan krijg je iets meer grip op wat je denkt. (Controle krijg je nooit. Niet over je eerste gedachte, maar wel over wat daarna komt of hoe je met die gedachte omgaat)

Je tros bananen theorie ken ik. Zo hard mogelijk proberen ergens niet aan te denken, werkt averechts. Daarom heeft vechten tegen gebruikersgedachten en craving ook geen enkele zin. Daarmee maak je het alleen maar erger.

Maar er zijn andere manieren om met je denken om te gaan dan heel erg geforceerd 'niet-denken'.

Ape zei:
Het is echt pas nadat ik ben gestopt met drugs dat ik die angst kreeg 🫤
Klik om te vergroten...
Weet je meteen weer waarom je eigenlijk gebruikte haha
Ik gok dat je die angsten altijd al had, maar door de waas van drugs komt dat helemaal niet binnen joh

Tja, dit is normaal... Gevoelens komen weer keihard binnen. Maar ook dat gaat wennen, daar ben ik van overtuigd. Mjah als ik nou nooit was gaan gebruiken, had ik mijn tienerjaren gehad om hiermee om te leren gaan. Nu is mijn emotionele ontwikkeling gewoon tot stilstand gekomen toen ik ging gebruiken. Gelukkig ben ik nog jong haha

De lijst met angsten die ik heb, is eindeloos haha
Terwijl ik een aantal jaar geleden nog glashard beweerde dat ik nergens bang voor was. Gelul... Ik hield mezelf groot en de drugs hielpen daarbij. Maar ik geloofde het oprecht, dat ik die angsten niet had. Maar als ik grondig terugkijk, had ik die angsten wel degelijk. Ik had alleen bepaalde manieren om ermee om te gaan en mezelf voor te houden dat ik geen angst had.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Than
LucidLucy zei:
Er zit een groot verschil tussen 'aan iets denken' en 'overdenken'. Als dat bij jou niet het geval is, kan ik je echt van harte aanbevelen om iets met mindfulness of Zen te gaan doen. Dan krijg je iets meer grip op wat je denkt. (Controle krijg je nooit. Niet over je eerste gedachte, maar wel over wat daarna komt of hoe je met die gedachte omgaat)

Je tros bananen theorie ken ik. Zo hard mogelijk proberen ergens niet aan te denken, werkt averechts. Daarom heeft vechten tegen gebruikersgedachten en craving ook geen enkele zin. Daarmee maak je het alleen maar erger.

Maar er zijn andere manieren om met je denken om te gaan dan heel erg geforceerd 'niet-denken'.


Weet je meteen weer waarom je eigenlijk gebruikte haha
Ik gok dat je die angsten altijd al had, maar door de waas van drugs komt dat helemaal niet binnen joh

Tja, dit is normaal... Gevoelens komen weer keihard binnen. Maar ook dat gaat wennen, daar ben ik van overtuigd. Mjah als ik nou nooit was gaan gebruiken, had ik mijn tienerjaren gehad om hiermee om te leren gaan. Nu is mijn emotionele ontwikkeling gewoon tot stilstand gekomen toen ik ging gebruiken. Gelukkig ben ik nog jong haha

De lijst met angsten die ik heb, is eindeloos haha
Terwijl ik een aantal jaar geleden nog glashard beweerde dat ik nergens bang voor was. Gelul... Ik hield mezelf groot en de drugs hielpen daarbij. Maar ik geloofde het oprecht, dat ik die angsten niet had. Maar als ik grondig terugkijk, had ik die angsten wel degelijk. Ik had alleen bepaalde manieren om ermee om te gaan en mezelf voor te houden dat ik geen angst had.
Klik om te vergroten...
Thanks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."