#1
Nice. Ga je ook naar psy?
Nice. Ga je ook naar psy?
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳Zaterdag Angerfist in Gigant Apeldoorn
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.Dat heet FOMO.
Ook vaak last van 😂
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.
Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Ah zo, dat is erger dan fomo vind ik. Ik ga meestal alsnog (met alle gevolgen van dien) als ik fomo heb 😂Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.
Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Jaloers is een prima woord voor wat je omschrijft. Ironisch genoeg is het enige wat je kan helpen met wat je voelt gewoon doen waar je bang voor bentHaha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.
Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Ja ik weet dat dat zo is maar je weet zelf ook hoe dat gaat als je er te veel over nadenktJaloers is een prima woord voor wat je omschrijft. Ironisch genoeg is het enige wat je kan helpen met wat je voelt gewoon doen waar je bang voor bent
Dan ga je waarschijnlijk uitvinden dat je nergens bang voor had hoeven zijn
Ja ik weet dat dat zo is maar je weet zelf ook hoe dat gaat als je er te veel over nadenkt
‘Gewoon’ gaanWeet je meteen waar de oplossing ligt 😉
‘Gewoon’ gaan
Jij houdt helemaal niet van spontaan en ongepland, dan krijg jij een storing in je hoofd en heeft je ziel het lichaam verlaten. 🤪Ik wil graag naar een concert/optreden/rave maar ik durf niet 😭 alleen als het spontaan gebeurd en het ongepland is. Als ik zie waar iedereen heen gaat wordt ik jaloers en sip.
bedankt voor de waardevolle toevoeging 😂Uitzonderingen zijn er altijd
Dat kan ik niet negeren. Als ik jou zeg niet nadenken over een tros bananen, dan denk toch instant aan een tros bananen?Niet teveel bij nadenken dus. Ik kan ook enorm overdenken, maar het brengt me niets. Angsten aangaan brengt me dan weer heel erg veel.
Dat is mijn ervaring. Dat ik heel vaak gewoon niet naar mijn hoofd moet luisteren.
Nou, weet je nog vorig jaar met die punk band? Dat was spontaan en ongepland en ik had de tijd van mijn levenJij houdt helemaal niet van spontaan en ongepland, dan krijg jij een storing in je hoofd en heeft je ziel het lichaam verlaten. 🤪
Uitzonderingen zijn er altijdNou, weet je nog vorig jaar met die pink band? Dat was spontaan en ongepland
Er zit een groot verschil tussen 'aan iets denken' en 'overdenken'. Als dat bij jou niet het geval is, kan ik je echt van harte aanbevelen om iets met mindfulness of Zen te gaan doen. Dan krijg je iets meer grip op wat je denkt. (Controle krijg je nooit. Niet over je eerste gedachte, maar wel over wat daarna komt of hoe je met die gedachte omgaat)Dat kan ik niet negeren. Als ik jou zeg niet nadenken over een tros bananen, dan denk toch instant aan een tros bananen?
Ik weet precies wat ik wel en niet moet doen, maar de uitvoering is daar niet mee in harmonie. Toch ga ik erheen, ik deed dat vroeger ook altijd.
Weet je meteen weer waarom je eigenlijk gebruikte hahaHet is echt pas nadat ik ben gestopt met drugs dat ik die angst kreeg 🫤
ThanksEr zit een groot verschil tussen 'aan iets denken' en 'overdenken'. Als dat bij jou niet het geval is, kan ik je echt van harte aanbevelen om iets met mindfulness of Zen te gaan doen. Dan krijg je iets meer grip op wat je denkt. (Controle krijg je nooit. Niet over je eerste gedachte, maar wel over wat daarna komt of hoe je met die gedachte omgaat)
Je tros bananen theorie ken ik. Zo hard mogelijk proberen ergens niet aan te denken, werkt averechts. Daarom heeft vechten tegen gebruikersgedachten en craving ook geen enkele zin. Daarmee maak je het alleen maar erger.
Maar er zijn andere manieren om met je denken om te gaan dan heel erg geforceerd 'niet-denken'.
Weet je meteen weer waarom je eigenlijk gebruikte haha
Ik gok dat je die angsten altijd al had, maar door de waas van drugs komt dat helemaal niet binnen joh
Tja, dit is normaal... Gevoelens komen weer keihard binnen. Maar ook dat gaat wennen, daar ben ik van overtuigd. Mjah als ik nou nooit was gaan gebruiken, had ik mijn tienerjaren gehad om hiermee om te leren gaan. Nu is mijn emotionele ontwikkeling gewoon tot stilstand gekomen toen ik ging gebruiken. Gelukkig ben ik nog jong haha
De lijst met angsten die ik heb, is eindeloos haha
Terwijl ik een aantal jaar geleden nog glashard beweerde dat ik nergens bang voor was. Gelul... Ik hield mezelf groot en de drugs hielpen daarbij. Maar ik geloofde het oprecht, dat ik die angsten niet had. Maar als ik grondig terugkijk, had ik die angsten wel degelijk. Ik had alleen bepaalde manieren om ermee om te gaan en mezelf voor te houden dat ik geen angst had.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."