#1
-Financieel alles op orde!
-Alle contacten weer hersteld
ik denk die is verslaafd geweest of iets dergelijks
-Alle contacten weer hersteld
ik denk die is verslaafd geweest of iets dergelijks
Ik had een lijstje en het afgewerkt nu!
Super trots..
-Facings om al mijn tanden
-tattoo sleef gemaakt
-Financieel alles op orde!
-Alle kleding die ik wou hebben gekocht
-Alle contacten weer hersteld
Bekijk bijlage 5043
💪🏼
Een pefecte spier witte lach en mooie kleding.
En er goed uit zien zonder kleding!
Heerlijk ik heb zin in de feestdagen en ben klaar voor 2020..
Heb weer ghb gehaald, Coke, Speed en pillen.
Lekker spacen en genieten van het leven! 🤗
Leuk topic dit wou ik wel even delen.
Financieel alles op orde!
-Alle contacten weer hersteld
Hehe, deed me hieraan denken , misschien even testen voor het feesten
maar ach, wie ben ik
Super @Ralou
Klinkt als een goed haalbaar doel. Misschien dat de vermelding hier nog een extra stok achter de deur is voor je. Veel succes!
Gisteravond even een uurtje voor het slapen gaan dus gelezen ipv naar een scherm te kijken en ik kan er niet over uit hoeveel fijner het is om zo in die rustigere staat te komen en zo al wat voor te bereiden op het slapen. Zo stom dat ik dat normaal dan vaak toch niet doe. Maar nu moet ik in ieder geval de komende twee weken wel.![]()
Hoe mediteert jij? Hanteer je een bepaalde methodiek?We proberen het gewoon nog een keer.
Vermeld hier je concrete goede voornemen, welke vanaf nu ingaat en waarvan je zelf de verdere voorwaarden bepaald. Even een korte beschrijving van je voornemen, de periode van uitvoeren/actie ondernemen en eventuele uitzonderingen. Om mezelf als voorbeeld te nemen:
Mijn goede voornemens voor de komende 2 weken zijn maximaal 23:00 uur op bed én elke ochtend 1 uur meditatie direct na het opstaan.
Begindatum: 22-11-2019
Laatste dag: 6-12-2019
Uitzonderingen: Eventueel feestje bij mij of bij anderen
Dit is dus een topic gericht op concrete korte termijn doelstellingen, actie en motivatie. Niet een topic om uitgebreid over vrij algemene voornemens te praten, waarom dat niet lukt, etc. Er is een topic in het General chat forum waar dat kan.
Heb je dus bijvoorbeeld iets wat je al een tijdje graag wilt doen, start dan nu met een realistisch doel en vermeldt het hier! Let's do this shiiiit![]()
Niet te zware literatuur lezen nee.Kei goed om te horen, wij lezen zelf ook graag voor t slapen, zijn nu verschillende boeken aan het lezen, hoewel ik gemerkt heb dat de boeken niet te boeiend mogen zijn, daar word ik enorm actief en energiek van. Dus ik verkies momenteel voor het slapen boeken van bv Herman Brusselmans (Vlaamse schrijver).
Hoe vlot het lezen ondertussen en wat ben je nu zelf aan het lezen?
Tegenwoordig vaak geen technieken meer. Het wordt met de jaren makkelijker om dat "punt" te vinden van meditatie: gewoon zitten en zijn. Gedachten voorbij laten gaan als ware het wolken in de lucht. Dat is vaak in het begin van een sessie nog wel lastig. Soms gebruik ik dan de techniek van letten op de ademhaling. Dit werkt zo goed, omdat de ademhaling aan de ene kant iets is waar je je op kunt richten, maar aan de andere kant ook 'vormloos' is. Je geest kan zich er daarom niet aan vastklampen (zoals bij een gedachte) waardoor het de ademhaling steeds ook weer loslaat. Een betere techniek ken ik eigenlijk niet.Hoe mediteert jij? Hanteer je een bepaalde methodiek?
Niet te zware literatuur lezen nee.
Ik lees nu Be Here Now van Ram Dass. Vrij onconventioneel boek met geen lappen aan tekst, maar bondige zinnen met grote betekenis erachter. Ideaal om 's avonds mee op een lager tempo te komen. Maar ik lees lang niet elke avond. Nu luister ik geregeld muziek of ga gewoon zitten met sfeer licht en neem de omgeving in me op.
Dat was mijn voornemen ook ooit. Intussen zijn we zo’n 8 jaar verder en heb ik daar nog geen moment spijt van gehad.Mijn voornemen is om een bedrijf op te zetten.
Ik dacht eerst dat het lastig zou zijn omdat ik ook al 11 uur op bed ga en er zo weinig tijd overblijft voor films/series/internet, maar het is juist heel prettig om een tijdje niet naar een scherm te kijken.@Mindless
Ja, een uur voor het slapengaan lijkt me perfect als boektijd. Doe ik zelf ook.
Ik ben nu bezig in Man’s search for meanjng v. Viktor Frankl.Kan me inbeelden dat het zware kost lijkt, maar ik verteer het prima.
Stop it!#motivatie
#inspiratie
#mindless 😅
dude, wat was er aan de hand dan zodat je dit allemaal vernaggeld had??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."