Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Msloverdj zei: Maar afhankelijk zijn van een medewerker kan ook levensgevaarlijk zijn. Klik om te vergroten... True, maat van me heeft jaren in een begeleide woonomgeving gewoond en sinds dien heb ij toch veel respect voor die begeleiding hoor. Blijft een moelijk zorg gebied denk ik. Paniek is voor een begeleider lastig in te schatten en met een paar woorden kan dat snel escaleren ofc. Afijn, kzoh tegen ts willen zeggen als ie wat tot rust is, bied je excuses aan en doe iets met alle hulp die je hebt zolang je nog minderjarig bent."
"De Dunne zei: Nu vroeg ik mij af of een avondje benzo’en leuk is? Dus echt net als je bv speed een avond doet, een avondje aan de benzo’s. Hier op df lees ik veel benzo gebruikers die het ook recreatief gebruiken. Klik om te vergroten... Ben ik de enigste die de lol van een recreatief avondje op benzo's wel ziet? Wel in combinatie met wiet, maar vind ik het goed uit te houden hoor. Met Temazepam heb ik geen ervaring, de enigste benzo's die ik gebruik zijn Etizolam en Clonazolam. Toevallig afgelopen weekend totaal 0,75mg clonazolam gecombineerd met een x aantal jointjes en dat was toch een behoorlijk ontspannend en mellow avondje geworden. Ik geef toe, de volgende dag had ik wel wat zwarte gaten in mn geheugen maargoed."
"joetsie zei: Temazepam is een slaappil.Ik val er zo van in slaap.Altijd een jointje is ook niet goed.Neef van mijn man,nog geen 50 jaar,1 tand over,zeer mager en longkanker.Die etizolam gebruik je die overdag? Klik om te vergroten... Ik gebruik geen benzos overdag of op regelmatige basis. De keren wanneer ik benzos gebruik is tijdens uppers of erna om te slapen en dan sporadisch eens een chill avondje icm met wiet. Heb daarmee ondertussen wel (vooral tijdens bingen van 3mmc) wat tolerantie opgebouwd voor benzo's."
"thunder zei: Precies. Sociaal medewerker zijn is een enorme verantwoording waar je veel geduld en tact voor moet hebben, en sommige mensen zijn daar nou niet echt geschikt voor. Ditsoort gedrag kan gewoon niet wanneer je verantwoordelijk bent voor iemands emotionele en lichamelijke welzijn. Het geeft clienten een gevoel alsof ze minderwaardig of onbelangrijk zijn, en dat is nou juist niet de bedoeling van een ZORG instelling. Klik om te vergroten... Mag diezelfde zorgmedewerker weten dat jij de eerder genoemde drugs op had? En daardoor geen controle had over je emoties?"
"thunder zei: reageren, maar het is gewoon ongelooflijk hoe sommigen van alles over je denken te weten op basis van 1 gebeurtenis Klik om te vergroten... No we don’t. Maar een gros gedeelte herkent een drugsprobleem in spe wel…"
"thunder zei: hoe weet jij dat ik degene was zonder controle over emoties en niet andersom? je was er niet bij, je weet niks van de situatie, mijn of haar persoonlijkheid, dus ik zou maar gauw ophouden met oordelen zonder informatie, want daar kom je niet bepaald ver mee. Klik om te vergroten... Een haan of kip interesseert zich totaal niet in jou. En die worden al helemaal niet gek. Maar verder bemoei ik niet hoor. k ben zomaar een random junk op het internet 😶🌫️"
"De Dunne zei: Dat zijn rc’s toch en geen “echte” benzo’s? Ja en een jointje bij benzo is best fijn! Klik om te vergroten... Dat zijn rc’s inderdaad. Ik weet niet wat ie precies bedoelt met “echte” benzo’s, ze zijn niet op doktersrecept te krijgen oid, heb wel eens gelezen,gehoord, dat etizolam in italie wel als medicijn gebruikt wordt maar pin me daar niet op vast hoor. Qua effect doen ze het er niet minder om geloof ik."
"thunder zei: hopelijk zegt dit genoeg Klik om te vergroten... 17. Niet volwassen. Geen mening. Is een feit."
"!0mg etizolamn met 0 bezno tolerantie wel vel. Mijn chilldosis is nu 4a 6 mg om te chuille, van ruim 10 uur lang En een knockoit dosis na stimd gaat ook richting en over de 1`0mg"
"Rivalrie zei: Volgens mij ben je zwaar aan het hallucineren Klik om te vergroten... Katten kunnen wel heel anders reageren, maar tegen de muur oprennen zal wellicht een hallucinatie wezen. Kippen en hanen worden ook niet gek, die worden wakker, en TS hoort alles wat vervaagd binnen komen en maar t ligt zoizo aan die kip 🐔🙄 Bij t ziekenhuis stellen ze hem verder gerust, eventueel een pammetje erbij en dan viel het eigenlijk allemaal best mee. (S) achter het hele verhaal maar."