Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je een vraag over drugs of medicijnen hebt dan is dit wel 'the place to be' lijkt mij."
"Lias zei: Zal ik een mes mee nemen? Waar moet ik op letten als ik iemand aan spreek? Wat kan ik doen om het veilig te houden? Moet ik juist smiddags of savonds gaan? Naar de wallen of ergens anders? Ik heb geen idee hoe ik op straat moet kopen en ik ben nogal kwetsbaar. Klik om te vergroten... Op de wallen op straat GEEN drugs kopen meer. Er zijn vaste groepen afrikanen die nep spul verkopen of zwaar gemixed. Heel erg gevaarlijk. Vroeger was heroïne makkelijk verkrijgbaar op de wallen die tijd is voorbij. Ik heb trouwens wel 10 nummers van dealers die alles verkopen. Van Coke tot ghb en alle medicijnen die er maar te krijgen zijn. Behalve heroïne. Ik zou niet weten waar ik dat vandaan zou moeten halen. Terwijl ik wel cristal meth kan kopen. Je zou toch echt bij een bekend adres terecht moeten. Dat straat verkoop is echt aan banden gelegd."
"Apothekers prijzen moeten kunnen. Net als is de prijs van mijn pizza mag noemen toch? Gewoon legale pizza.."
"drugsafval zei: Haha, ze (/hij) is naar eigen zeggen ook bekende Nederlander, lekker laten trollen.. Klik om te vergroten... Ik weet niet volgensmij wel een echt persoon. Denk niet dat het allemaal nep is."
"Mensen zeggen elke keer dat Ghb net als heroïne is. Maar als ik dit lees zie ik dat het echt heel erg heftig is die heroïne. Ik zie dat mensen hier er wel verstand van hebben wat je het beste kan doen dus dat is wel fijn van zo een forum. Zelf weet ik er niks van af. Maar ik hoop dat het je lukt! Denk er aan alles zit tussen de oren, als je het echt wilt gaat het je lukken! Succes ik zal dit blijven volgen."
"De grote buik drugs vonds nieuws! https://panorama.nl/misdaad/vrouw-smokkelt-4-kilo-cannabis-in-nep-babybuik"
"שמש zei: Vergeet ook vooral niet dat door de geschiedenis heen het vooral de blanken zijn geweest die het grootste aandeel hebben gehad in het op grote schaal onderdrukken van andere bevolkingsgroepen (met bijkomend ras). Hoe insignificant dat mag lijken in de huidige tijd (lang geleden immers), het achterliggende discriminatoire karakter is nog lang niet vergeten door betreffende bevolkingsgroepen. Klik om te vergroten... Dit is echt de grootste onzin ooit om zo te redeneren. Dat we niet moeten vergeten wat 'blanken' vroeger hebben gedaan. Ik heb een donkere famillie en een blanke famillie. Maar wat mensen 100 jaar geleden hebben gedaan hebben wij niks mee te maken. Ik heb dit in een andere topic ook eens gezegd. Toen de tijd werden vrouwen wel eens beticht dat ze een heks waren en dan werden ze levend verbrand op het marktplein waar het hele dorp bij was. Kinderen en alles... Dat waren gewoon Europeanen 'blanken' die dat met hun eigen volk deden. Het was een andere tijd! Mensen gingen gruwelijk met elkaar om. Afrikanen verkochten hun eigen kinderen als slaaf. De Arabieren deden daar net zo hard aan mee. Dat gezeur om vroeger word ik een beetje moe van. Niemand is het in deze tijd eens met wat er vroeger was gebeurd. Nu heb je personen zoals Sylvana Simons die zelf de grootste racisten zijn en discriminatie in de hand werken. Laatst nog vond ze dat er te weinig diversiteit was in de gemeenteraad. Met andere woorden, te veel blanken! Je woont foking in Nederland een blank land, wat verwacht je nou? Ik kom zelf uit de bijlmer en heb veel Surinaamse vrienden en heb een donkere famillie ook. En stond eerst nog open voor de verandering van zwarte piet als mensen er zo mee zaten. Maar toen bij het begin toen dit begon allemaal zaten er demonstranten in een bus en hun woorden waren alleen maar: Die blanken dit... Die blanken dat... etc. Toen gingen ze rellen bij een intocht en al die kinderen en ouders gingen rennen.. En toen ik zag wat voor een mensen zo er mee bezig waren, en zag dat HUN de racisten zijn. Toen ben ik pro-zwarte piet geworden. Omdat ik me irriteer aan de mensen die zo tegen zijn."
"Mindless zei: Ik hoop alleen dat je met dit soort berichten niet mensen het idee geeft dat zij dat soort doseringen moeten nemen om een betekenisvolle trip te krijgen. De meeste mensen zullen inzichten krijgen op gewoon 100 - 150 ug (normale LSD dosering). Klik om te vergroten... Er staat ook voor mij.. Maar mensen kunnen het best beginnen met wat jij zegt maar vind wel een goede trip is wel het ding dat werkt. Zoals dit artikel beschrijfd."
"Wel vreemd ik teken vaak petities maar ze vragen nooit om je adres en geboortedatum."
"Wel van drugsforum gehoord? Waar je vragen over drugs kan stellen?"