#1
Lekker koud glaasje melk vanuit de kille koelkast.

jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.Marla Singer zei:jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Gatver jcutter, dat drinken ze toch vaak alleen in het bejaardentehuis?
jcutter123 zei:Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.Marla Singer zei:jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Gatver jcutter, dat drinken ze toch vaak alleen in het bejaardentehuis?
Johannes de Tripper zei:jcutter123 zei:Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.Marla Singer zei:jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Gatver jcutter, dat drinken ze toch vaak alleen in het bejaardentehuis?
Wanneer onze generatie (of misschien een halve later) aan het bejaardenhuis toe is zijn de advokaatjes weer doodhip en ben je helemaal up to date, terwijl de oudjes zich verwennen met die superzoete breezertjes, die toch zo ouderwets zijn.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."