01-01-2024, 00:00#3 Eier zei: Halve liter blik Bier Bier. Klik om te vergroten... Van een C merk hoop ik...
01-01-2024, 00:00#5Graag ook het merk, combi, etc. specificeren Ik trap af: Een half liter blik Best Bier
01-01-2024, 00:00#17 Ben geen bailey's fan maar deze variant (caramel) is erg lekker. En het laatst gedronken.
01-01-2024, 00:00#18Baileys is zo lekker (ja noem me maar een wijf ) Mijn laatste drankje was een glaasje IceTea
01-01-2024, 00:00#19halve liter amstel! wat er nu uit ziet als een schraal aldi-biertje... vage actie die nieuwe look...