#1
Van alles, waarom aspartaam? 🤨Koffie met melk en aspartaam
Van alles, waarom aspartaam? 🤨Koffie met melk en aspartaam
Oh no²
Zoiets lijkt me wel wat, terwijl je rondloopt je hoofd kunnen neerleggen. Geen gezicht, maar dat maakt niet uit 😂Bekijk bijlage 30322
Deze ufo nog niet
Net niet meer, maar we maken er gerust een feestweek van! 🥳 dankjewel!
Haha hier hetzelfde! Mijn lichaam bestaat ondertussen niet meer uit water, maar koffie 😂Nóg een keer koffie.....mijn lijfdrank.
Absoluut.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."