Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"plastic vloeitjes???"
"Ow, ik begin nu al een perutatie te krijgen..... Naja, ik had vroeger ooit gehoord dat het juist heel goed spul zo zijn wat in een pijpje achter blijft. Maar goed, ik weet nu uit eigenervaring dat dat dus NIET waar is"
"Bij mij heeft het in ieder geval iets met elkaar te maken....... Of ik wordt minder stoned omdat ik eet. Of ik krijg honger omdat ik minder stoned word. voor mij is er in ieder geval een link"
"Ik gebruik net sinds een week een beetje speed, maar ga nu mijn tweede nacht zonder slaap in. De wereld is zo heerlijk rustig dan....."
"Deranged zei: Ain't got no balls, son. Klik om te vergroten... Ik vind jouw reactie nu niet bepaald getuigen van respect voor de TS. Dat lijkt me iemand die wel een forum over drugs bezoekt om over drugs te schrijven en te lezen. Mocht het zo zijn dat je hier als "levend" bewijs even bij komt zitten is dat anders natuurlijk. Mocht dat niet het geval zijn, beperk je tot het subforum "omzin" en val serieuze bezoekers niet lastig met je oftopic gebrabbel. Aan TS, Ik mag graag een lijntje speed nemen een nachtje lekker wakker te blijven. Het geeft me meer uren per week, als ADD doet speed eigenlijk niet meer dan dat. Keta, Fidge?????"
"Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit"
"hchooligun1994 zei: Fidge zei: Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit Klik om te vergroten... lol, als je speed gebruikt is het tog je eigen schuld ^^ of te wel, je bent altijd schuldig tenzij iemand het in je strot douwt of dwingt je het te snuiven... NOT mvg, Klik om te vergroten... Dat bedoel ik juist, iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij snuift/sluit/spuit, maar al te vaak schuiven mensen hun verantoowrdelijkheden af op de middelen die ze gebruiken"
"Volgens mij is het lood om oud ijzer met ADHD medicatie, allemaal speed-achtige stofjes. Ik heb er nog geen ervaring mee, over twee weken begin ik. Ik hoop echt dat ik er een beetje baat bij heb."
"Pas wel op. Mensen met chronische maagklachten kunnen beter geen bommetjes nemen. Daar ben ik in ieder geval gister "the hardway" achter gekomen......"
"Heb ik ook, het werkt gewoon niet meer. Ook niet na langer stoppen. Zelfs als slaapmiddel werkt het soms niet meer. Maar na een tijdje speed werkte het zoals op dag één. Gister, na drie dagen speed een jointje om te slapen kwam heerlijk aan. Die joint was eigenlijk niet nodig, ik sliep al bijna, meer gewoonte. Zo lekker dat ik nog lange tijd ben opgebleven en nog een tweede heb opgestoken"