#1
Sorry dat je dit moet zien. Dit was in een van mijn slechte periodesDus daar ken ik je van
Bekijk bijlage 12527
Sorry dat je dit moet zien. Dit was in een van mijn slechte periodesDus daar ken ik je van
Bekijk bijlage 12527
Hahaha addict
Is wel lekker, met een toefje slagroom!Advocaat
Ik vind het ook best wel lekker, maar is wel meer een soort vla hahaIs wel lekker, met een toefje slagroom!
Ik jatte wel eens stiekem een beetje “Zwarte Kip” uit de fles bij oma en opa vroeger....Ik vind het ook best wel lekker, maar is wel meer een soort vla haha
Jaa ik ook .Is ook een oud drankjeIk jatte wel eens stiekem een beetje “Zwarte Kip” uit de fles bij oma en opa vroeger....![]()
En dan een blokje kaas met een stukje stemgember er op met een vlaggetje er in! Nostalgie..Jaa ik ook .Is ook een oud drankje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."