Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kort en krachtig wilde ik zeggen maar viel mee nog hoe kort.! Ziek report voor een goedje aphip hahahha. Lekker creatief as always met je gereedschapjes enzo, dusssssss ontdekt dat het toch leuker / fijner bleek dan eerste pogingen noujaaaaa gelukkig zeg je al dat je niet gaat bestellen. Ach en als die badassjunkies rondlope hebben ze vast wel wat extra voor je hehhe. En ja waardig!! Hey zeelanddude je moet vaker een report schrijven, jij kan dat wel zie ik π groetjesssje"
"KevinHenni zei: Top thanks. Trippen gaat hem de komende jaren even niet worden. Ik hou het gewoon bij mn xtc pilletje dat is voor mij trippy genoeg. Bedankt en een fijne zondag nog! Klik om te vergroten... Komende jaren! Dan zou ik nog even wachten met truffels"
"Bshaiqkdnzjks watsgebeurtt ernou ik zit je tekst te lezen en ervaar die zelfde kronkels. HAHAHAHAHA OP JOU TEKST π±π€«πΆπ ππ€πΌπ₯΄ Leuke report BTW! Klinkt als goede ervaring. Krijg ook zin binnekort voor de hogere dosis te gaan om t helemaal mee te maken"
"whitesugar zei: kronkels op mijn tekst? hoe bedoel je?? Klik om te vergroten... Jij had t over kronkels hahah maar ik heb soms nuchter gewoon dat ' ademende 'effect wat ik ken van 2cb. Dat is op random momenten op verschillende plekken maar vaak op de muur in de toilet of dat antidoorkijkraampje bij de badkamer... Nouja of soms letters op de telefoon"
"whitesugar zei: oow haha ik dacht al waar heb je het over. en raar dat je dat hebt als je nuchter bent. Klik om te vergroten... Ja ik heb t wel eens vaker verteld, maar ik heb t gevoel dat als ik nieuwe stofjes leer kennen (dit begon zo dus met alcohol, erna xtc, speed en later 2cb) ik die ervaring, gevoelens of wat er bij komt kijken, terug kan halen op n nuchter moment. Zo ben ik ook al vaker nuchter op feestjes geweest en kon ik maar met moeite mensen overtuigen dat ik niks ophad, dat is dan wat ik van buiten laat zien of wat er gebeurd, vooral dat je meegaat op anderen en de sfeer enzo, maar vooral dat 2cb is natuurlijk opmerkelijk om van binnen nuchter mee te maken. Heb ook t idee wanneer ik weer iets nieuws gaat proberen, dat er dus weer een nieuwe ervaring word toegevoegd, of eerder soort skills hahaha ben benieuwd in ieder geval! Misschien klinkt dit super stom of misschien zijn er anderen die zich er in kunnen vinden? Ik vind t wel gaaf ππ"
"CuriousExplorer zei: Ben zelf begonnen allereerst keer met 35mg 2cb-fly. Geen idee wat je tripervaring is, maar 15-25-35mg lijkt me beter dan 15-35mg. Klik om te vergroten... Haha minder dan 15. Dus wellicht eerst 15 of 20 next time. Ben niet zo stoer hoor ga niet zomaar all the way π€ͺ"
"Moffel zei: Hmm vervelend, misschien toch je gemoedstoestand of mentale toestand die een rol hebben gespeeld, voor mij werkte 2 stuks prima maar ik merkte wel dat het te maken had met mijn maaginhoud, ik had best veel gegeten dus de tweede sloeg later in dan de eerste, perfecte timing I guess...? Klik om te vergroten... Zou best kunnen hoor! Maar als iemand mij aanraadt om meer te nemen dan ga ik daar niet naar luisteren haha mij allereerste keer 2cb ging heel erg slecht toen heb ik 1 hele gehad. Het was allemaal veelste druk en ik kon het idee dat ik de tijd niet meer in de gaten had niet aan. Het was helemaal foktop. Report staat hier ook ergens online trouwens π€£"
"T ligt gewoon aan ons, vrouwen"
"Kim-93 zei: Indien de website het toestaat en ik zelf ertoe in staat ben, bewerk ik dit bericht met nieuwe updates, een soort van 'live' tripreport. Geslacht: vrouw Leeftijd: 27 jaar Lengte: 172 cm Gewicht: 85 kg Setting: thuis, op de bank hangen Alleen of met wie: Samen met mijn vriend Huidige gemoedstoestand: Rustig, relaxed, goed gevoel 18:05: Capsule van 160 mg ingenomen (afgewogen op nauwkeurige weegschaal) 18:47: Ik heb het idee dat er meer spanning op mijn kaken staat, een beetje dat verkrampt gevoel. 19:03: Er komt steeds meer lucht naar boven (boertjes), geen misselijkheid. 19:20: Ik heb het idee dat de piek eraan zit te komen, vergelijkbaar met xtc maar iets rustiger. 19:30: Rustiger? OkΓ© dat blijkt nu gelogen. Het moment komt weer naar boven, net zoals met xtc, met: "Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen?" 19:38: Ik krijg koude klamme handen 19:45: Het focussen op mijn telefoon/toetsenbord word lastiger, om de letters lijkt een waas te komen 19:53: Alles word weer 'relaxed', de eerste piek bereikt. Naar toilet gaan gaat prima, wel de deurklink 3 keer misgegrepen. Mijn excuus tegen mezelf: 'Het was donker' 20:15: Tot nu toe heeft het voor mijn gevoel veel weg van xtc. Mijn vriend ervaart het een klein beetje heftiger. De piek lijkt er te zijn/over te zijn 20:25: OkΓ©, dat was de piek nog niet of dit is een nieuwe, het lijkt weer iets heftiger te worden, niet te heftig, het is wel prima zo. 20:40: Het geeft mij een lekker comfy, warm gevoel van binnen. Lekker een beetje in mijn eigen bubbeltje. 20:42: Praten gaat makkelijk, uit mijn woorden komen moeilijker (praten met een dubbele tong). 20:51: Voor mijn gevoel is er al een half uur voorbij (positief). Ik kan genieten van dit gevoel, heerlijk comfy en warm van binnen. Ik zou bijna gaan houden van de wereld maar de realiteit laat me even walgen, ik wil weer een feestje/festival π kut COVID-19.. (2019...2021.. Hoe lang gaat het nog duren???) --- updates volgen nog indien het forum dat toestaat en ik zelf in de mogelijkheid ben. Vragen mogen gesteld worden -- Klik om te vergroten... 5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oops"
"Waarom ben ik zo stom dat ik niet weet hoe ik dit moet verwijderen? Mijn plan is om het morgen verder af te schrijven...π΄ Volgens mij kun je bericht niet meer bewerken na aant uur"