Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een prachtig tripreport! En wat een pech dat je eerste zegel net inwerkte nadat je bij had genomen maar goed dat je het nog kon handelen. Om die reden neem ik nooit meer mee dan de dosis die we gaan gebruiken, dan kunnen ik of anderen ook niet bijpakken wat misschien slecht uitpakt. Dat de piek in golven verloopt herken ik ook. Ik heb ook altijd stukjes tijd waarin de trip even minder heftig wordt om daarna weer op volle kracht door te gaan, stukjes rust in tussen alle waanzin als het ware. Dat zijn de momenten dat ik een even normaal kan communiceren voordat ik weer afglijdt. Een ervaring zoals deze op een hoge dosis lsd lijkt me echt geweldig. Ik zou het eigenlijk de eerstvolgende keer wel al willen doen maar dat is helaas nog niet echt verstandig, een jump van 150ug naar 400ug is wel erg groot. Eerst maar eens de 200ug en 300ug range verkennen."
"Rupsje zei: Een dosis van 400ųg kan ik zeer afraden, zeker als je maar tot de 150ųg gewend bent. Ik heb dit report met name geschreven om te laten zien wat het met mij deed nadat ik zo'n hoge dosis had genomen - zeker niet als motivatie voor andere mensen om zoiets te proberen. Wees slim, en doe het gewoon niet. 420ųg is echt behoorlijk veel, en absoluut geen leuke trip. Je bent enorm bezig met overleven (letterlijk!) omdat je overal prikkels van krijgt - niet positief. Het is juist irritant. Zoals ik hierboven al beschreef: de visuals gaan zo snel bij zo'n hoge dosis dat je vaak niet eens meer ziet wat er precies gebeurd of waar je naar kijkt. Niet leuk hoor.. Daarnaast is mijn hoogste dosering tot nu toe 700ųg (uit m'n hoofd?) Geweest, dus ik wist ongeveer ook wel wat ik kon verwachten. Ik heb al eerder in die hel gezeten. Op die 700ųg heb ik ook een bad trip gehad omdat het zo heftig was, en een bad trip is heel makkelijk te behalen ook met 420ųg. Dat ik het niet had heeft ermee te maken denk ik omdat ik er het al een keer een heb meegemaakt, en weet hoe ik zo'n sterke trip moet sturen. Maar zelfs al was het geen bad trip, dan alsnog is het echt vervelend om op zo'n hoeveelheid te trippen. Mijn ideale dosis is 220ųg - hier ga je nog steeds super hard op, maar de trip blijft wel helder genoeg voor je. In die zin, je hebt wel nog door wat er allemaal gebeurd om je heen. En op 220ųg kun je ook heel makkelijk ego-dood raken. Deze dosering was van mij gewoon een ongelukje.. bewust en vrijwillig zou ik zo'n dosering never nooit niet nemen. Less is more.. Klik om te vergroten... Oh nee het is zeker niet dat ik door dit tripreport gelijk 400ug wil doen. Het idee dat je realiteit langzaam afbrokkeld en je bijna niet meer op deze aarde bent fasineerd me gewoon heel erg. Ik ben langzaam psychidelica aan het verkennen, de dosis aftasted en steeds een beetje aan het verhogen. Misschien dat wanneer ik een keer bij de 300ug aankom dat ik besluit dat dat toch wel echt mn max is, wie weet. Less is more ben ik het wel mee eens, ik ben gewoon zo nieuwsgierig dat ik more ook wil beleven. Waarschijnlijk kom ik dan tot de conclusie dat less toch beter is maar dan heb ik in ieder geval die ervaring gehad. Die trip van 700ug was dat ook ongepland zo hoog net zoals deze? Redelijk offtopic maar het valt me trouwens wel op dat op verschillende fora er anders over doseringen van psychedelica wordt gepraat. Op reddit bijvoorbeeld waar mensen casual praten over 500ug of meer droppen alsof dat niet ongewoon hoog is en 300+ug als normale dosis gebuiken. Toch apart dat mensen er zo anders over denken. (Ik ben wel meer aan de voorzichtige zijde btw)"
"Ik heb zelf geen ervaring met GHB maar 5 ml de eerste keer is volgens mij niet niks. Ook zou het wel 2 uur kunnen duren voordat het inwerkt dus eigenlijk heb je te vroeg bijgenomen. Heb je die derde 2,5 ml nog genomen en hoe is het gegaan? Ik zou zelf niet door gaan met bij doseren maar de volgende keer een wat hogere startdosis nemen."
"שמש zei: Ik kan me helemaal niets voorstellen bij de heftigheid van dit middel. 500x sterker dan morphine lees ik. Bizar veel. Ik ben zelf een opium liefhebber, een heel vriendelijk opiaat. Ik haat heroïne en dit middel lijkt mij ook helemaal niets voor mij. Klik om te vergroten... Late reactie, maar ik wou het toch even zeggen, dat een middel zoveel keer sterker is dan een ander middel betekent alleen maar dat de effectieve dosis zoveel keer kleiner is. Ik zie dit vaak voorbijkomen in de media om angst aan te jagen. Als je het zo vergelijkt is lsd bijvoorbeeld 1000x sterker dan mdma terwijl je op een hoge dosis mdma harder kan gaan dan op een lage dosis lsd. En zo zou paracetemol even sterk zijn als wiet en meerdere malen sterker dan alcohol. Het zegt iets over de potentie van het middel en niet per se over de heftigheid van de effecten (bij de normale dosis van dat middel)."
"1 tot 1,5mg per kg lichaamsgewicht geld voor een hele "roll" inderdaad, dus de hele avond/dag, niet alleen de start dosis. Boven deze hoeveelheid zou het onnodig schadelijk voor je zijn. Pillen zijn onnodig sterk tegenwoordig, te sterk eigenlijk, waardoor veel mensen veel meer nemen dan wat ze nodig hebben en goed voor ze is."
"Ik heb nog geen ervaring met xtc, maar met trip middelen gaat dit ook wel op voor mij. Bij mij komt het alleen pas op het aller laatste moment. De hele dag en de dagen ervoor, als ik het dan al weet, is het prima en heb ik er juist veel zin. Maar wanneer het moment daar is om het naar binnen te werken vind ik het ineens heel spannend, net als tijdens de come up. De come up vind ik altijd heel speciaal en het spannendste deel, je weet dat het heftig gaat worden en je hebt het ingenomen dus er is geen weg meer terug. Zo meteen barst de wereld open en ben je je hele dag tot op dat moment vergeten maar nu nog niet, nu ben je nog nuchter en zit je af te wachten tot het inslaat. Dit is het laatste moment dat je normaal bent en helder kan nadenken voordat je die wonderbaarlijke wereld in duikt. Een bijzonder moment vind ik dat altijd."
"benzzzy zei: De case fatality rate in zuid Korea is maar 0.7% Gezien hun agressief testen en een vergelijkbare infrastructuur hebben met de westerse wereld kwa zorg zal dit waarschijnlijk een realistischer nummer zijn dan de 3.4% die het who uitbracht. Momenteel in Nederland ziten we op ong 0.8% CFT dacht ik. Klik om te vergroten... Dat klopt ja, en als inderdaad 40 tot 70 procent van de mensen het virus krijgt zoals voorspeld dan zijn dat nog steeds tienduizenden doden in nederland"
"Dit werd ergens in eind 2019 ook al aangekondigd toch? In november ofzo? Toen kwam vgm een kamerlid met het voorstel."
"Revolutionair zei: Dit is voor het eerst dat ik hoor dat mensen binnen een week cravings hebben na het gebruik. Ben er best wel verbaasd over. Klik om te vergroten... Ik vind het niet heel gek, ik heb het ook wel. Vaak denk ik de dag erna, dit was zo vet en leuk dit wil ik snel nog een keer doen. Dat gevoel houdt ongeveer een week tot twee weken aan en wordt dan steeds zwakker totdat ik er na een tijd bijna helemaal niet meer aan denk. Na een tijdje vergeet ik dan bijna hoe het precies is om te trippen totdat ik het weer een keer doe, maar dat duurt wel een paar maanden (als ik het zover laat komen tenminste ) OT: verschild, gemiddeld denk ik ongeveer eens per 2 maanden"
"Wat dealers zeggen kan altijd bs zijn, mij werd ook verteld dat pillen 21mg zijn en toen ik ze liet testen kwam er 10mg uit. Test altijd zelf voordat je iets neemt. Aan de hand van de intensiteit van je visuals zou ik zeggen dat je ongeveer 20mg hebt gehad. Misschien wat meer want mentaal ging je best hard vgm lol. Als je afgeleid bent heb je minder visuals, bijvoorbeeld als je aan het rondlopen bent, druk aan het doen met vrienden, of veel aan het praten bent. Als je stilzit en kalm voor je uit kijkt zie je een stuk meer. Zo werkt het bij mij iig. Visuals kunnen nog een stuk sterker worden hoor, denk aan het golven van de vloer/objecten, kleurverandering, tracers, zieke patronen enz. en dat kan best heftig worden. Als je niet allemaal aan hetzelfde middel zit veranderd dat de vibe wel echt imo, het leukste is als iedereen hetzelfde doet imo want dan zit je op dezelfde golflengte."