Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
512 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weer bier, had nog 4jupkes staan dus ben ik ze nu soldaat aan het maken. :beer:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zal ik het nog zeggen? :tongueout:
mijn laatste drankje was
fly-- zei:
Bierrr.
Klik om te vergroten...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
fly-- zei:
Zal ik het nog zeggen? :tongueout:
mijn laatste drankje was
fly-- zei:
Bierrr.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Nonstop bezig vanaf 21 december? :grin: :grin:

OT: banchathee
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
fly-- zei:
Zal ik het nog zeggen? :tongueout:
mijn laatste drankje was
fly-- zei:
Bierrr.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Nonstop bezig vanaf 21 december? :grin: :grin:

OT: banchathee
Klik om te vergroten...

Drink jij enkel Japanse thee? Jij drinkt blijkbaar wel veel thee hé? :)



OT: Jupiler
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was twee dagen in Gent dus ik heb allemaal verschillend Belgisch bier op omnomnom
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amateurtje zei:
Drink jij enkel Japanse thee? Jij drinkt blijkbaar wel veel thee hé? :)
Klik om te vergroten...
Ik drink niets anders dan thee en water :wink:
Inderdaad mijn voorkeur gaat uit naar de Japanse varianten van groene thee, de chinese vind ik net wat minder smaken.

OT: Japanse sencha :wink: :tearsofjoy:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whiskey 7-up
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
mandragora zei:
Amateurtje zei:
Drink jij enkel Japanse thee? Jij drinkt blijkbaar wel veel thee hé? :)
Klik om te vergroten...
Ik drink niets anders dan thee en water :wink:
Inderdaad mijn voorkeur gaat uit naar de Japanse varianten van groene thee, de chinese vind ik net wat minder smaken.

OT: Japanse sencha :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:grin:

mijn laatste alcoholische drankje was Captain Morgan black rum; lekker om puur te drinken; alsof er een engeltje op je tong piest

:wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertjeh
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een halve fles porto, had me 6jupkes mee maar uiteindelijk toch ma beslote om porto te drinke. Kmoet zegge dat goeie was. :P
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
autysd zei:
mijn nieuwe dagelijkse cocktail :grin:
40% vodka+ 20% '43'(een spaanse 43-kruiden likeur, mierzoet)+40% multifruit sap

1e keer goed gemixt, na een paar pogingen
de 43-likeur is 30°, honingzoet, kruidig, spaans en je kunt er alles mee opzoeten
Klik om te vergroten...
Jij bent vroeg begonnen.


OT) Kopje koffie.
Klik om te vergroten...
jij zet me aan het denken!
ik drink bijna alleen cocktails en soja drank en water en verse chocomelk
maar, de cocktails zijn altijd 50% goede 100% fruitsappen en 50% sterke drank
ik vind dan zelf dat ik zo slecht nog niet bezig ben, op dat vlak :stoned: :wave:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Derde mok oploskoffie
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Ik vind sterke drank overdag anders best slecht. :wink:
Klik om te vergroten...
het is ook wel zo, dat ik iedere dag meestal op een ander tijdstip uit bed kom, ook overdag :wink:


30% poliakov wodka + 20% jägermeister + 50% pure granaatappelsap + 20 druppels pompelmoeszaadextract :beer:

een cocktail:
40% van het glas poliakov vodka
dan 55% pure granaatappelsap
dan 20 druppels pompemoeszaadextract
:beer: :grin: :stoned:

cocktail:
poliakov wodka 30% + multigroentesap bio uit bokaal 55% + 10% jagermeister + 5% 43 likeur

dit is voor mij precies de grens tussen een snoepdrank en een niet-zoete cocktail
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#14
en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE :rock: :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
autysd zei:
en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE :rock: :stoned:
Klik om te vergroten...

Doei , ga maar elders spammen..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
autysd zei:
en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE :rock: :stoned:
Klik om te vergroten...

Doei , ga maar elders spammen..
Klik om te vergroten...

:wave: :wave: :wave: :wave:
f
fubyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kopje groene thee. (Gunpowder)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Glaasje whiskey zoals gewoonlijk:beer:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Earl Grey thee
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dunnetjess33 zei:
Earl Grey thee
Klik om te vergroten...
foo zei:
Kopje groene thee. (Gunpowder)
Klik om te vergroten...
Dit topic staat in het alcohol subforum hè :wink:

OT Jopen Adriaan wit op het strand gisteren:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."