#1
Weer bier, had nog 4jupkes staan dus ben ik ze nu soldaat aan het maken. 


Nonstop bezig vanaf 21 december?fly-- zei:
mandragora zei:Nonstop bezig vanaf 21 december?fly-- zei:![]()
![]()
OT: banchathee
Ik drink niets anders dan thee en waterAmateurtje zei:Drink jij enkel Japanse thee? Jij drinkt blijkbaar wel veel thee hé?![]()
mandragora zei:Ik drink niets anders dan thee en waterAmateurtje zei:Drink jij enkel Japanse thee? Jij drinkt blijkbaar wel veel thee hé?![]()
![]()
Inderdaad mijn voorkeur gaat uit naar de Japanse varianten van groene thee, de chinese vind ik net wat minder smaken.
OT: Japanse sencha![]()
![]()

jij zet me aan het denken!Fool zei:Jij bent vroeg begonnen.autysd zei:mijn nieuwe dagelijkse cocktail
40% vodka+ 20% '43'(een spaanse 43-kruiden likeur, mierzoet)+40% multifruit sap
1e keer goed gemixt, na een paar pogingen
de 43-likeur is 30°, honingzoet, kruidig, spaans en je kunt er alles mee opzoeten
OT) Kopje koffie.

het is ook wel zo, dat ik iedere dag meestal op een ander tijdstip uit bed kom, ook overdagFool zei:Ik vind sterke drank overdag anders best slecht.![]()



autysd zei:en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE![]()
![]()
Tijdloos zei:autysd zei:en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE![]()
![]()
Doei , ga maar elders spammen..


Earl Grey thee
Dit topic staat in het alcohol subforum hèKopje groene thee. (Gunpowder)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."